Neff BFS 4722 N MC

Bekijk alle Inbouw ovens

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

van Wouwe 03-10-2018

Prachtige stoomoven

Deze stoomoven is een sieraad in de keuken. Duidelijk overzichtelijk scherm en gebruiksaanwijzing. Ben blij met deze aankoop.

Pluspunten

• duidelijke scherm
  • sieraad in de keuken

Hans 02-10-2018

Mooi design

Oven is heel veelzijdig te gebruiken. Veel voor geprogrammeerde mogelijkheden met daarin de mogelijkheid om temperatuur en tijd aan te passen.
Goede bak kwaliteit en de regenereer functie geeft een mooi opgewarmd product.

Pronk 29-09-2018

Echt een super combioven

Mooie veelzijdige oven waarmee je heel veel kan. Moeten nog heel veel oefenen.
Echt super is de deur die bij het open doen naar binnen glijdt.

Anoniem 20-08-2018

De lekkerste gestoomde krieltjes ooit!

Wij waren benieuwd of het eten echt lekkerder zou zijn uit de gekochte stoomoven, en dat klopt helemaal. We eten weer met veel meer smaak onze groentes, aardappeltjes en andere gerechten!

Pluspunten

• Veel meer smaak

Muis 19-07-2018

superfijne ovendeur

we hebben de oven gekocht vanwege de handige wegschuifbare ovendeur. Dit werkt in de praktijk ook echt fijn. Maar voor de rest is de oven ook heerlijk om mee te werken. Hij is snel op temperatuur, stil en makkelijk te bedienen. Je moet je wel even verdiepen is de vele mogelijkheden, om er optimaal gebruik van te kunnen maken. Alleen het waterreservoir voor de stoom is knullig ontworpen. Het vullen, plaatsen en na gebruik weer leegmaken is een beetje gepriegel.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • fijne deur
  • oven blijft koud van buiten

Minpunten

• knullig waterreservoir

Cindy 27-02-2018

Fijne stoomoven.

Een hele fijne oven stoomoven, ook de slide en hide is erg fijn. Het enige waar ik daarmee wel tegenaan liep was dat ik de deur na stomen wilde afdrogen en hier slecht bij kon. Maar de gerechten klaarmaken gaat tot nu toe goed. Ik heb hem nog geen week, dus heb nog lang niet alle functies getest. Maar dat komt goed....

Twan Buelens 03-12-2017

In "1" woord GEWELDIG!!!

Dit product is geweldig! Op aanraden van onze keukenmonteur! Stoom is de nieuwe magnetron. Het regeneren(opwarmen) van een product duurt wel wat langer als met een magnetron, maar de smaak en de voedingsstoffen blijven. Gegarandeerd! Het koken met een stoomoven is ook geweldig en lekker. En zeer zeker een uitdaging. We hebben al veel uitgeprobeerd om te koken met stoom. Kunt zelfs een complete maaltijd bereiden in de Stoomoven zonder je kookplaat maar aan te raken. En met de braad thermometer komt je vlees er ook nog eens lekker mals uit de oven, en met toevoeging van Stoom blijft het vlees sappig. Kortom een must voor alle die graag en lekker willen koken! Prijs/kwaliteit = goed.

Pluspunten

• Stoom!!
  • Prijs/Kwaliteit
  • Vier lades
  • Hide & Slide
  • Grootte(71 liter)

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Frank8 07-10-2017

Fijne oven. Werkt fijn en intuïtief.

Fijne stoomoven met veel functies. De oven werkt fijn en intuïtief. Display is goed afleesbaar. Het is heel handig dat de deur wegschieten onder de oven.

Christa 03-10-2017

Super oven

Een geweldige oven met veel mogelijkheden en super resultaat!
De deur valt weg onder de oven als je h'm opent en daardoor heel makkelijk in gebruik en veel werkruimte als je voedsel (heet!) uit de oven wilt halen.

Marga Romeijn 13-09-2017

super combi oven

ik ben heel blij met de mogelijkheden van deze oven. met name de aparte stoomfunctie bevalt heel goed. kwaliteit van de bakproducten is heel goed oa door stoompufjes die kunnen worden toegevoegd. ik ben blij met de aanschaf van deze oven.

basarts 08-09-2017

Intuitieve bediening, mooi design

Sinds twee weken hebben we deze combi magnetron in gebruik. Natuurlijk hebben we nog niet alle mogelijkheden getest maar tot nog toe zou ik hem willen beschrijven als "ideaal". De bediening is zeer intuitief, de display geeft heldere informatie (ook over restwarmte e.d.) en de combi magnetron doet verder gewoon wat hij moet doen. Met betrekking tot het design kun je natuurlijk zeggen "over smaak valt niet te twisten" maar ik denk dat dit apparaat in iedere keuken niet zou misstaan. Top!

P.P. Hartevelt 29-08-2017

Perfect gebruik gemak

Stoomoven met goed werkende programma's, perfecte deur De keuze mogelijkheden van deze oven lijken onbeperkt. De gaarheid van de producten is prima als er op de programma stand gekookt wordt. Smaak van de gekookte producten is beter dan bij traditioneel koken. structuur van de gekookte producten blijft behouden. Reinigen van de oven is eenvoudig. Uitstraling in de keuken is strak en prima geïntegreerd in de Keuken.

Pluspunten

• Programma's
  • Deur

Carry 09-08-2017

Echt multifunctioneel

Ik heb hem nu een maand en ben nog in de ontdekkingsfase. Er is veel mogelijk. Hij is makkelijk schoon te maken!

Corry 11-05-2017

geweldige (stoom) oven met veel mogelijkheden

Erg gebruik vriendelijk, vele mogelijkheden, strak design, ideaal is dat de ovendeur in het apparaat verdwijnt, echt een top apparaat. Ik raad deze oven absoluut aan.

Corin 04-05-2017

Mooi, praktisch en simpel.

Nu bijna 2 jaar in gebruik. Nog steeds niet alle functies gebruikt. Zeer veel mogelijkheden. De deur die wegschuift onder de oven is zeer praktisch. Je haalt hierdoor makkelijk de producten uit de oven, zonder dat de deur in de weg zit. Op dezelfde hoogte naast de oven een combi magnetron en warmhoudlade van Neff geplaatst.

willem1965 30-04-2017

Eenvoudig te bedienen

We hebben deze stoomoven nu 2 jaar en bevalt ontzettend goed. Met name het vullen en schoonmaken is zeer eenvoudig

Sriz 27-04-2017

Geniaal bedachte oven!

We gebruiken deze oven nu een half jaar en zijn zeer tevreden! De ovendeur die wegschuift als je deze open doet is een fantastische uitvinding; nooit meer bandplekken en toch op ooghoogte! De temperatuur klopt waardoor er nog nooit iets is misgegaan. De ruimte is prettig groot, hierdoor kan je op 2 lagen bakken.
De stoomfunctie hebben wij nog weinig gebruikt. Hier willen we nog mee aan de slag.
De schoonmaakfunctie is droogfunctie is ook er prettig.
Kortom; deze oven is een aanrader

Chantal5803 27-04-2017

Heerlijke alleskunner

We hebben dit product nu ruim een half jaar in bezit en zijn er erg tevreden mee. Er zitten zoveel functies op dat we nog niet alles uitgeprobeerd hebben, mogelijkheden te over...! Wat mij wat tegenvalt is de Easyclean functie, daar had ik meer van verwacht, maar verder zijn we erg tevreden! Vooral de deur die wegschuift is een item aan de oven dat ik erg bijzonder en prettig vind!

Marieke 26-04-2017

Zeer tevreden

Wij hebben deze oven al bijna twee jaar en zijn er erg tevreden over. Makkelijk te bedienen, spreekt allemaal voor zich. De handleiding geeft goed aan welke standen je kunt gebruiken voor wat. De ondersteunende stoomfunctie is heel handig, draagt echt iets bij het bakken van vlees, dit blijft veel malser. De deur die wegschuift onder de oven bij openen is ook zeer handig.

Janet 25-04-2017

Geweldige oven

Sinds 6 maanden zijn we nu in het bezit van de Neff full-steam oven. In het begin even bang dat ik al die vele toepassingen niet zou begrijpen en onthouden, maar het menu is zo gemakkelijk en duidelijk af te lezen dat ik de handleiding zelden gebruikt hebt. Opwarmen van eten gaat perfect met een beetje stoom erbij, zodat je eten vers is en niet uitgedroogd. Ook voorgebakken (stok) broodjes zijn met een pufje stoom zo heerlijk vers gebakken, Het is gewoon knapperig en niet hard. Dat de ovendeur naar binnen schuift bij het openen is ideaal, scheelt weer brandblaren.. wel na iedere bakbeurt de oven schoonmaken en de watertank legen. Voordeel is wel weer dat het rooster en de oven (wanden) schoon blijven omdat je met stoom bakt. Doekje er door en klaar..