Neff BFS 4722 N MC - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
6 cm

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marga Romeijn 13-09-2017 Product paar weken in bezit

super combi oven

ik ben heel blij met de mogelijkheden van deze oven. met name de aparte stoomfunctie bevalt heel goed. kwaliteit van de bakproducten is heel goed oa door stoompufjes die kunnen worden toegevoegd. ik ben blij met de aanschaf van deze oven.

basarts 08-09-2017

Intuitieve bediening, mooi design

Sinds twee weken hebben we deze combi magnetron in gebruik. Natuurlijk hebben we nog niet alle mogelijkheden getest maar tot nog toe zou ik hem willen beschrijven als "ideaal". De bediening is zeer intuitief, de display geeft heldere informatie (ook over restwarmte e.d.) en de combi magnetron doet verder gewoon wat hij moet doen. Met betrekking tot het design kun je natuurlijk zeggen "over smaak valt niet te twisten" maar ik denk dat dit apparaat in iedere keuken niet zou misstaan. Top!

P.P. Hartevelt 29-08-2017 Product paar maanden in bezit

Perfect gebruik gemak

Stoomoven met goed werkende programma's, perfecte deur De keuze mogelijkheden van deze oven lijken onbeperkt. De gaarheid van de producten is prima als er op de programma stand gekookt wordt. Smaak van de gekookte producten is beter dan bij traditioneel koken. structuur van de gekookte producten blijft behouden. Reinigen van de oven is eenvoudig. Uitstraling in de keuken is strak en prima geïntegreerd in de Keuken.

Pluspunten

• Programma's
  • Deur

Carry 09-08-2017

Echt multifunctioneel

Ik heb hem nu een maand en ben nog in de ontdekkingsfase. Er is veel mogelijk. Hij is makkelijk schoon te maken!

Corry 11-05-2017

geweldige (stoom) oven met veel mogelijkheden

Erg gebruik vriendelijk, vele mogelijkheden, strak design, ideaal is dat de ovendeur in het apparaat verdwijnt, echt een top apparaat. Ik raad deze oven absoluut aan.

Corin 04-05-2017

Mooi, praktisch en simpel.

Nu bijna 2 jaar in gebruik. Nog steeds niet alle functies gebruikt. Zeer veel mogelijkheden. De deur die wegschuift onder de oven is zeer praktisch. Je haalt hierdoor makkelijk de producten uit de oven, zonder dat de deur in de weg zit. Op dezelfde hoogte naast de oven een combi magnetron en warmhoudlade van Neff geplaatst.

willem1965 30-04-2017

Eenvoudig te bedienen

We hebben deze stoomoven nu 2 jaar en bevalt ontzettend goed. Met name het vullen en schoonmaken is zeer eenvoudig

Sriz 27-04-2017

Geniaal bedachte oven!

We gebruiken deze oven nu een half jaar en zijn zeer tevreden! De ovendeur die wegschuift als je deze open doet is een fantastische uitvinding; nooit meer bandplekken en toch op ooghoogte! De temperatuur klopt waardoor er nog nooit iets is misgegaan. De ruimte is prettig groot, hierdoor kan je op 2 lagen bakken.
De stoomfunctie hebben wij nog weinig gebruikt. Hier willen we nog mee aan de slag.
De schoonmaakfunctie is droogfunctie is ook er prettig.
Kortom; deze oven is een aanrader

Chantal5803 27-04-2017

Heerlijke alleskunner

We hebben dit product nu ruim een half jaar in bezit en zijn er erg tevreden mee. Er zitten zoveel functies op dat we nog niet alles uitgeprobeerd hebben, mogelijkheden te over...! Wat mij wat tegenvalt is de Easyclean functie, daar had ik meer van verwacht, maar verder zijn we erg tevreden! Vooral de deur die wegschuift is een item aan de oven dat ik erg bijzonder en prettig vind!

Marieke 26-04-2017

Zeer tevreden

Wij hebben deze oven al bijna twee jaar en zijn er erg tevreden over. Makkelijk te bedienen, spreekt allemaal voor zich. De handleiding geeft goed aan welke standen je kunt gebruiken voor wat. De ondersteunende stoomfunctie is heel handig, draagt echt iets bij het bakken van vlees, dit blijft veel malser. De deur die wegschuift onder de oven bij openen is ook zeer handig.

Janet 25-04-2017

Geweldige oven

Sinds 6 maanden zijn we nu in het bezit van de Neff full-steam oven. In het begin even bang dat ik al die vele toepassingen niet zou begrijpen en onthouden, maar het menu is zo gemakkelijk en duidelijk af te lezen dat ik de handleiding zelden gebruikt hebt. Opwarmen van eten gaat perfect met een beetje stoom erbij, zodat je eten vers is en niet uitgedroogd. Ook voorgebakken (stok) broodjes zijn met een pufje stoom zo heerlijk vers gebakken, Het is gewoon knapperig en niet hard. Dat de ovendeur naar binnen schuift bij het openen is ideaal, scheelt weer brandblaren.. wel na iedere bakbeurt de oven schoonmaken en de watertank legen. Voordeel is wel weer dat het rooster en de oven (wanden) schoon blijven omdat je met stoom bakt. Doekje er door en klaar..

Eric 25-04-2017

Super handig en eenvoudig in gebruik!

Superhandige oven! Ben/was niet thuis in koken, bakken, grillen en braden. Bediening erg duidelijk door groot display en handige assistent. Vis en vlees komt perfect gaar uit de oven bij gebruik van de assistent. Gerechten makkelijk te plaatsen en uit te nemen door wegglijdende deur. Stoomoptie ideaal voor m.n. groente, vis en aardappelen. Regenereer functie werkt ook geweldig voor het opwarmen van gerechten.

marion 25-04-2017

Geweldig apparaat NEFF B47FS220N0 bakoven + stoom

We zijn ontzettend blij met dit apparaat. Een geweldig oven en stoomoven. En vooral dat de deur van de oven bij het openen onder de onder schuift. Ideaal om er op hoogte gerechten in te zetten. En zeker het eruit halen als het gerecht warm is. Heel praktisch!

Lianne 25-04-2017

Goed product wat bijna dagelijks wordt gebruikt

Ruim een half jaar in gebruik.

Het appartaat werkt heel goed en wordt bijna dagelijks gebuikt (in verschillende standen maar niet gelijk tijdig)

Wel in het begin een monteur over de vloer gehad omdat we het seamless systeem hebben en de het combistoom apparaat onderin hebben staan de deur naast het metaal af schraapte) dit is uiteindelijk welvter plekken opgelost.

Het allergrootste voordeel is omdat meestal de kinderen aandacht vragen tijdens het koken ik het er in schuif en me niets aanbrand en overkookt en ik mijn handen voor ze vrij heb.
Tevens bijna geen zout meer nodig in het eten (wat voorheen met groente en aardappelen wel nodig was)

Helaas weet ik nog niet hoe ik bijvoorbeeld combistomen en alleen stomen wil gebruiken tegelijkertijd. Ik weet ook niet of dit wel mogelijk is.

Wat ik wel jammer vind is dat als je de deur openschuift er onderop het metalen plaatje water komt te staan waarbij ik bang ben dat dit een keer overloopt en hiemee in de lade eronder komt (dat zou niet handig zijn) ik droog dit plaatje daarom ook iedere keer af als ik het appartaat schoon veeg (doe je dit niet dan komen er zowiezo watervlekken te staan)

Tevens is het me al een paar keer overkomen dat er iets tussen de ruit komt omdat het scharnierpunt aan de bovenkant van de deur niet afsluit. Een waterdruppel is dan niet erg want deze loopt meestal direct naar onder maar kruimels blijven er nog wel eens tussen hangen tot ze helemaal ingedroogd zijn)

Ook is het me opgevallen dat er in de handleidng niets van aangegeven wordt dat onder op het plaatje water kan komen staan en dat er een andere tekst op het appartaat staat als in de handleiding voor te ontkalken (mengverhouding is afwijkend)

Zoals in het begin al aangegeven wirdt het apparaat bijna dagelijks met veel succes gebruikt en wij hopen nog heel lang gebruik te kunnen maken van dit apparaat.