Neff B47CR22N0

J. Wijnen 14-11-2017

Weg kantelende ovendeur

De NEF ovens zijn er in verschillende soorten en maten. Wij hebben voor deze gekozen omdat de afmeting van de oven voor ons belangrijk is. Verder stellen wij weinig eisen aan een oven, de belangrijkste functies zijn aanwezig, de bediening is een makkie en met name de wegdraaiende deur is een gemak. Eenvoudig schoon te maken en de oven is een mooie blikvanger in onze kastenwand.

Pluspunten

• wegkantelende deur
  • bedieningsgemak

Pierre 18-10-2017

Multifunctionele oven

Deze multifunctionele oven is zeer gebruiksvriendelijk. Voldoende voorgeprogrammeerde opties waardoor het voor de meeste toepassingen geen tot weinig aanpassingen behoeft. Ook het schoonmaken is eenvoudig. Meest ideale van deze oven is de onderschuivende deur waardoor er minder kans is dat je jezelf brand (voor kleinere mensen zoals mijn vrouw).

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Onderschuivende deur
  • Voldoende voorgeprogrammeerde opties

Edwin 01-07-2017

Fijne oven

Alle gemakken van een moderne oven en door de hide en slide is de oven makkelijk te openen en kan ook een kleiner iemand makkelijk bij de oven en de bakplaten zonder dat je in aanraking komt met de oven/warmte.

Pluspunten

• Hide en slide deur
  • Strakk design
  • Ruim van binnen

Minpunten

• Tot nu toe geen