Neff B47CR22N0 - Reviews

Inbouwhoogte
60 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff B47CR22N0 op Kieskeurig.nl.

9,1

Sonja 18-01-2019

Eye catcher en kookplezier

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Wij hebben na een uitgebreid vooronderzoek gekozen voor de oven zonder te veel poespas die doet wat hij aangeeft en gebruiksvriendelijk is. De slide en hide deur is een systeem waar je direct enthousiast over bent en erg praktisch in het gebruik en onderhoud van de keuken. De accesoires in de oven maken dat we nu nog meer gebruik maken van de oven dan verwacht.

oven 12-05-2020

eenvoud

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

eenvoudig apparraat met een goed resultaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paula 11-05-2020

Superoven...

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Zeer tevreden over deze geweldige oven. Veilige deur, geen verbranden ledematen meer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evie 03-05-2020

Fijne oven

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Oven is gemakkelijk in gebruik dankzij de digitale weergave van de functies. De hide en slide is ideaal, vooral als je zittend kookt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Oven 28-03-2020

Fantastische oven

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Deze oven heeft veel verschillende mogelijkheden om te bakken en te braden en alles wordt gelijkmatig gaar en bruin. Ook de deur die naar binnen schuift bij het openen is geweldig zodat je er makkelijk bij kan zonder je te branden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Oven 16-03-2020

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Fijne oven welke zelfs zonder het raadplegen van een handleiding te gebruiken is. Neff heeft, zoals je mag verwachten, een kwaliteitsproduct gemaakt. Het enige minpuntje is het "afkoelrooster" aan de bovenzijde. Hiermee wordt de oventemperatuur afgekoeld nadat je hem uitgedaan hebt. Omdat deze aan de bovenzijde zit komen er geregeld kruimels tussen het binnen- en buitenglas welke moeilijk te verwijderen is.

A.J.Hablous 12-03-2020

Ruime Bakoven me uitermater praktische schuifdeur

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Prima vormgeving, zeer praktische schuifdeur naar onder het apparaat, waardoor gerechten zeer gemakkelijk in en uit de oven genomen kunnen worden; daarnaast prima in te stellen met display en shiftcontrol, halogeen verlichting en gemakkelijk schoon te houden, kortom ideaal!

Pluspunten

• schuifdeur naar onder
  • gemakkelijke bediening
  • goed schoon te houden

Bodemplaat 01-03-2020

Spanning in bodemplaat

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Oven is vervangen maar het nieuwe exemplaar heeft hetzelfde euvel. Heeft oven weer vervangen wel zin. Is een duidelijke constructiefout.

Dennis 27-02-2020

Super

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Prachtige machine, vooral handig met inschuifbare klep. Topding, maak er zeer veel gebruik van en tot nu toe geen klachten! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evie 23-02-2020

Fijne oven!

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Sinds gisteren heb ik de NEFF oven in gebruik en hij bevalt tot dusver goed. De handleiding voor het eerste gebruik was duidelijk. Het display van de oven is makkelijk in gebruik en de oven is veel stiller dan mijn oude oven. De oven is snel op temperatuur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A Pool 21-11-2019

Super oven!

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Voor onze nieuwe keuken gekozen voor deze oven. Hij is super stil, snel op temperatuur en ik kan precies de tijd en de graden aanhouden van de verpakking.

Kan niet wachten de recepten uit te proberen uit het Neff kookboek. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruud 12-11-2019

Handige slide in deur, voldoende ruimte voor een gezin.

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Fijne oven! Een verademing na jaren een combi magnetron te hebben gebruikt. Er zijn een hoop mogelijkheden qua standen (pizza, brood etc). Ruim genoeg om verschillende lagen tegelijk te bereiden. Ik moet nog iets wennen aan de warmte. Meestal bak ik alles iets korter of op lagere temperatuur dan aangegeven, anders gaat het wel wat te snel. De slide in deur is briljant. Hierdoor heb je altijd voldoende ruimte bij je oven als je er iets wil plaatsen/verwijderen.

Marieke 05-11-2019

Fijne oven

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

De oven is eenvoudig te bedienen. Wat heel fijn is, is dat de oven snel warm is. Bevat zoveel functies dat deze nog wel een studie vergen.

Marieke 05-11-2019

Fijne oven, nog wel wat te bestuderen

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Heel makkelijk in gebruik. Snel warm en de behaalde temperaturen lijken volledig te stroken met de recepten die ik heb uitgeprobeerd. Heeft alleen zoveel functies dat je nog wel even moet studeren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frans Woensdregt 01-11-2019

Moderne uitstraling

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Grandioze uitvinding de inschuifbare ovendeur ! Duidelijk display met duidelijke info symbolen ,mooi grote glasdeur.

Pluspunten

• Inschuibare ovendeur

Roermond 07-08-2019

Uitstekende oven waarvan de ovendeur naar binnen schuift.

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Neff produkten zijn kwalitatief uitstekend; inmiddels voor 2 keukens Neff produkten gekocht.
Deze oven is in gebruik veilig aangezien je niet hoeft te reiken.

Pluspunten

• mogelijkheden in gebruik
  • schuifdeur
  • kwaliteit Neff

Jan Jacob 02-07-2019

Ideale deur van een prima oven

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Voor ons gaf de deur van de oven de doorslag om deze oven aan te schaffen. Verder zijn de functies op de oven veelzijdig en is het ideaal in gebruik.

Pluspunten

• Deur
  • Veel standen
  • Goede warmteverdeling

Minpunten

• Display is geen touchscreen

mooie oven! 19-05-2019

Superfijne oven

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Heerlijk, mooi ding De deur verdwijnt eronder zodat je een goed zicht hebt op de inhoud van de oven. Er zit geen deur in de weg. Hij warmt supersnel op, ziet er goed uit en is erg handig en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Meerdere functies
  • Deur verdwijnt eronder

Minpunten

Sietse68 24-12-2018

Teveel mogelijkheden

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Ik heb hem nog niet zo lang dus heb nog niet alles kunnen testen. Maar de mogelijkheden zijn ruim. Mooi.

F. Everard 31-08-2018

ruime oven

Geschreven voor: Neff B47CR22N0

Zeer ruime oven, gebruikersvriendelijk. De deur gaat bij openen onder de oven in, daardoor is het erg gemakkelijk om de ovenschalen uit de oven te halen.

Pluspunten

• het openen van de oven
  • de ruimte binnenin
  • gebruiksvriendelijk