Siemens CS636GBS1 - Reviews

Inbouwhoogte
4,55 cm
Inbouwbreedte
5,6 cm

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Nelleke 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Handige kookhulp

We stoomden al jaren ons eten (in los apparaat op aanrecht), dus al wel wat ervaring. Met dit apparaat heb je dat niet nodig, want er een heel 'kookboek' in die je op weg helpt, waarbinnen je zelf weer kunt aanpassen. Ook kun je gewoon stomen, zonder gebruik te maken van 'kookboek'functie. De combinatie met oven is erg fijn. Afbakstokbrood heeft nog nooit zo lekker gesmaakt! Nu en half jaar in gebruik en er valt nog zoveel lekkers te ondekken en uitproberen!

Pluspunten

• Ook ideaal voor startende koker
  • Inhoud groot genoeg voor groot gezin
  • Goede droogfunctie
  • Goed schoon te maken, zijwanddragers kunnen eruit

Minpunten

• Voorverwarmen onzichtbaar bij oven zonder stoom

Joop1956 15-06-2017

Gemakkelijk te bedienen

Fijne handleiding , werkt geheel naar wens en ziet er strak uit in de nieuwe keuken.
Wel even wennen van de groenten en aardappelen uit de pan.
En nu in de stoomoven.

Margreet 08-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bakoven

Een ideaal apparaat waar je heerlijke broodjes, pizza en ovenschotels kunt bakken.
Ideaal met de stoomoven om het deeg te laten rijzen. Top

Eddy 21-02-2017 Product paar weken in bezit

Helemaal geweldig!!!!!

Echt helemaal geweldig apparaat, heel makkelijk en vooral lekker. Je zet je eten erin kunt andere dingen doen en bij het belletje aan tafel. echt voor iedereen een aanrader

Pluspunten

• heerlijke smaak
  • tijdswinst
  • gemakkelijk te reinigen

Shirley Jans 28-10-2016

Design is zeer strak en modern
De oven is simpel te bedienen. Erg gebruiksvriendelijk
De voorgeprogrammeerde menus zijn erg handig
De bakresultaten zijn tot nu toe erg goed

PterHorst 18-09-2016

Stoom

Geen idee hoe het werkt omdat er geen Nederlanders beschrijving bij zit. De keuken is in DL gekocht. Alle andere apparaten van Siemens wel nl beschrijvingen

CarolS 17-04-2016

Topapparaat!

Fantastische oven, multifunctioneel. Heerlijke gestoomde gerechten gemaakt, combinatie stoom / 4D oven geeft fantastische gerechten met behoud van sappen, smaak en toch knapperige buitenkant. Stil apparaat, mooi vormgegeven.

Keesm1960 07-04-2016

perfecte stoom/ bakoven

Nu een half jaar in gebruik en ik moet zeggen dat hij perfect werkt. Veel bedieningsgemak en er kan nog veel meer meegedaan worden als dat ik tot nog toe gedaan heb. Beloofd nog wat voor de toekomst

ybunthof 27-03-2016

Geweldig wat een TOP oven!

Je hebt echt waar voor je geld. Bakoven met vele mogelijkheden en bovendien een stoomoven. Eindelijk een oven die doet wat het moet doen. Super blij mee! Voldoet boven verwachting. Super goede keuze. Een echte aanrader!

john kuijt 29-12-2015

Gelweldig apparaat

Enige tijd geleden bij van Wanroooij in Waardenburg een nieuwe keuken besteld met een aantal Siemens apparaten waaronder deze stoomoven De bediening is geweldig zowel voorgeprogrammeerd als het zelf instellen gaat bijzonder makkelijk. Instellen aanzetten en na enige tijd een signaal dat het gereed is en dan is het zoals gewenst gereed/gaar is!!! Maar het belangrijkste we waren een hogedruk snelkookpan gewend, maar de etenswaren uit de stoomoven zijn veel beter en vooral smaakvoller!!!

jaharoma 11-10-2015

Mooie stoomoven met goede basisfuncties

Na eerder een oven/magnetron te hebben gebruikt, nu de overstap naar de stoomoven gemaakt. En geen spijt! Stomen van aardappelen en groente geeft veel meer smaak, dit blijven we op deze manier doen. Het reinigingen na stomen is ook goed te doen. Programeren en aanpassen van programma is eenvoudig. Nog geen ervaring met bakken.

roxxi 10-09-2015

Top stoomoven

Onlangs aangeschaft en gebruik voor eerst stoomoven. Praktische en heldere bediening, gebruiksvriendelijk. Groenten behouden hun smaak en kleur. Zeer tevreden over aanschaf