Bosch CSG656RB1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CSG656RB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lonneke 28-02-2017

Wat een geweldige uitvinding!

Geschreven voor: Bosch CSG656RB1

Wat is koken met deze stoomoven een verheerlijking! Ik gebruik deze stoomoven zeker 3-4 keer per week, aangezien je alleen de groenten, aardappelen etc hoeft schoon te maken en in de oven te plaatsen zonder er verder nog naar om te hoeven kijken. Qua tijd ben je met deze oven gelijk aan koken op een kookplaat, maar je eten wordt er zoveel lekkerder van! We hebben helaas een foutmelding gekregen voor de pomp, maar binnen een week is er een monteur van Bosch gekomen om dit te maken. Daarnaast nog een nadeel dat wanneer je net de oven gebruikt hebt, je niet daarna meteen kan stomen. De binnenruimte moet dan namelijk afkoelen. Braadthermometer is super! Het vlees blijft heerlijk mals wanneer je de kerntemperatuur instelt.

Pluspunten

• Eten is veel lekkerder en gezonder
  • Heel gemakkelijk te bedienen
  • Je kunt meerdere schalen tegelijk plaatsen
  • Braadthermometer!

Minpunten

• Veel schoonmaken aan de binnenkant
  • Buitenkant blijven vingers op staan
  • Dagelijks watertank vullen en legen

BJW 30-11-2016

Top oven

Geschreven voor: Bosch CSG656RB1

Hiervoor een ATAG oven gehad. Wat een verschil in positieve zin. De Bosch bakt fantastisch en heeft ons tot op heden alleen maar blij verrast. Zelfs eten weer opwarmen en bakken met stoom gaat fantastisch.

Pluspunten

• geruisloos
  • bakt perfect

Minpunten

• geen

J 22-07-2016

mooi apparaat en super in gebruik

Geschreven voor: Bosch CSG656RB1

Super blij mee. Van alle gemakken voorzien, zeer gebruiksvriendelijk en mooi om te zien in je keuken. Echt een pronkstuk in mijn keuken

Wielinga 21-02-2016
Geschreven voor: Bosch CSG656RB1

Fantastisch apparaat. Wat een genot om mee te werken. Zeer gebruiksvriendelijk.Na de demonstratie in het inspiratiehuis 20/20 zijn we nog meer te weten gekomen over het apparaat. We ontdekken iedere dag weer nieuwe mogelijkheden. Daarnaast sluit het apparaat naadloos aan bij de andere apparaten.

Dick Klein Breteler 22-11-2015
Geschreven voor: Bosch CSG656RB1

Product ziet er fantastisch uit qua design en gebruiksgemak.
Wat de mogelijkheden zijn hebben we nog niet helemaal ervaren maar gezien het gebruiksgemak moet dat goedkope.

Dick 22-11-2015

goedkope moet zijn goedkomen!!!!