Siemens CM633GBS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM633GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jan Steur 28-06-2017

Fantastische combi oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Gaat mijn verwachtingen te boven. Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken en de gerechten die het produceert zijn top. Dus ik zou iedereen willen aanraden om deze oven aan te schaffen.

Pluspunten

• Bedienings gemak
  • Geen lawaai

martijn. 13-04-2017

mooi design en gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Prima combinatie van oven en magnetron, combi functie erg snel in bereiden pizza's etc. eenvoudig te reinigen. Mooi design, groot volume inhoud en uitgebreide functie mogelijkheden. enige opmerking is de lange nablaas /koel functie na enkel gebruik magnetron.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • volume/ inhoud
  • stil in gebruik

Minpunten

• nablazen / koelen na gebruik magnetron functie

Andries 27-03-2017

Mooi design, vrij simpele bediening

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Mooi design, vrij simpele bediening. De magnetron functie zit wel een beetje verborgen via menu, maar met 1 knop en 1xdraaiknop ben je er al)
(ook al vind ik de manier van keuze maken(donker=huidige keuze waarbij draaien deze veranderd en opgelichte is de volgende keuze als je op volgende drukt) onlogisch maar hier wen je snel aan. Aansluiting is een makkie (los te kopen warmteprofielen=2x2schroeven, stekker erin en 2 torx schroeven is klaar).
Wat opvalt is dat hij na de magnetron functie hard blijft blazen. En dat je op moeten letten als je werkstation vlak voor de oven is want als hij dan op borsthoogte staat blaast hij zachtjes in je nek (geen echt hete lucht hoor).
De kleine details zijn ook belangrijk zoals duidelijke handleiding en een aantal ingebouwde gerechten.
(ongerelateerd aan het exacte product, maar de service is ook prima!)

Pluspunten

• Design & afwerking
  • Bediening is voor bijna iedereen
  • Installatie gemak
  • Duidelijke handleiding en ingebouwde gerechten

Minpunten

• Weggestopte magnetron functie
  • Bediening soms onlogisch
  • Na magnetron blijft hij lang keihard blazen

Will 18-03-2017

Mooie uitstraling, werkt goed

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Gekozen vanwege de mooie vormgeving. Heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer aan te bevelen. Manier van aansturen had wel gebruiksvriendelijker kunnen zijn.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Had gebruiksvriendelijker gekund.

sjurro 14-03-2017

topper! magnetron als oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

super mooie uitstraling en makkelijk in gebruik met weinig knoppen. opwarmen, grillen en de hete luchtoven maken in een hand omdraai geweldige gerechten. smaken blijven behouden en de structuren van het eten blijven mooi in het gareel...de handige grote hendel aan de oven zorgt ervoor dat je makkelijk met een grote ovenschaal in jouw ene hand en de ovendeur in jouw andere veilig kan koken.

Pluspunten

• helder display
  • gebruik

vincent 12-03-2017

Combimagnetroon

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Goed apparaat, werkt naar behoren. Menu om magnetron te gebruiken is moeilijk bereikbaar. In het algemeen een goede aankoop

Hans 11-03-2017

Ruime oven & magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

De oven met magnetron functie van Siemens is heel ruim in zijn klasse van inbouwapparatuur. De bediening is eenvoudig en heeft een mooi strak design. Enige nadeel is dat het apparaat de lucht aan de voorkant uitblaast. Dit voel je als je binnen 1 meter van het apparaat staat, verder weg niet meer.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Blaast lucht aan voorkant uit

Erik 05-03-2017

Prachtige combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Deze combi magnetron een week in bezit. Zeer fraaie vormgeving en hele eenvoudige bediening. Verder zeer stil bij het gebruik. Een aanrader!

Janina 28-02-2017

Wat een feest deze oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Ondertussen werk ik vier maanden met deze Siemens en ik ben zomaar opeens iemand die bakt geworden! (ik ben 43..) Alles is in een handomdraai klaar en dit apparaat is zo gebruiksvriendelijk dat het vráágt om gebruikt te worden? Kip grillen, noten roosteren, een gratin, een cake, alles is zo gepiept. Ik ben echt groot fan en hechtte eigenlijk eerder niet aan keukenapparatuur. Nu weet ik dat er echter grote verschillen zijn en dit apparaat is een feest in de keuken dat ik iedereen gun! :)

Pluspunten

• warmt snel op
  • zeer makkelijk en logisch programma
  • veel handige functies
  • is stil
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• geen

Wilfried 27-01-2017

Prachtig

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Een sieraad in mijn keuken en makkelijk in de bediening zelfs voor een man.. kwaliteit en klasse stralen er van af! heel blij mee en werkt formidabel.

Pluspunten

• mooi
  • eenvoudige bediening
  • goede kwaliteit
  • doet wat ie moet doen

Minpunten

• iets van de onderzijde te zien bij hoge montage

Renate Kemfers 26-01-2017

Duidelijk menu

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en heel veelzijdig. Ik heb hiervoor een combi van Bosch gehad en deze was minder geavanceerd. Ik geef de voorkeur aan dit mooi vormgegeven apparaat van Siemens.

Pluspunten

• de 4D hetelucht
  • de vele mogelijkheden

Yamey 30-12-2016

Heerlijke oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Deze combi oven is top! Hij is lekker stil, snel op temperatuur en ik vind het wisselen van oven en magnetron erg prettig werken. Dat komt vooral door de leuke bediening en grafische interface. Ook met de talloze opties om specifieke gerechten op te warmen of te ontdooien werkt verrassend goed.

Pluspunten

• Stil
  • Snel op temperatuur
  • Goede bediening
  • Leuke vooraf ingestelde opties voor gerechten

Mattijs 28-12-2016

Helder

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Gemakkelijk in gebruik. Perfect braden en bakken. Magnetron functie kan simpeler maar functioneert goed.

Kuipers 13-12-2016

Combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Deze oven met magnetron hebben wij in combinatie met een koffiemachine en oven uit dezelfde lijn aangeschaft. Prachtige uitstraling nu met de drie apparaten op een rij! In gebruik erg vriendelijk door de snelkeuzes via de centrale knop en de eenvoudige bediening. Al met al een aanrader als u op zoek bent naar een combinatie-oven.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snelkeuzes
  • Uitstraling
  • Afwerking

p. jordans 04-12-2016

combi oven met een professionele uitstraling

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Zeer gebruiksvriendelijk en geluidstil!
Met een duidelijke display en makkelijk te reinigen.
Ook de inhoud valt zeker niet tegen. Met deze combi oven krijg je ieder gerecht op tafel!

Arjan 20-11-2016

Goede oven met mooie vormgeving

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Makkelijke en duidelijke bediening ondanks vele functies. Er zitten allerlei automatische instellingen voor recepten in. De snelle-voorverwarmingsfunctie met 4D-hetelucht is handig. Ook fijn dat er nu metalen voorwerpen i.c.m. de magnetron in kunnen. Goede LED-verlichting binnenin. De oven trekt de deur automatisch volledig dicht in de vergrendeling als je dat vergeet!

Pia Schütz 19-11-2016

mooi design, maar veel luchtcirculatie

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Het design is mooi, hij is handig in gebruik, maar tijdens het gebruik en bij het afkoelen wordt de lucht om te koelen door de voorkant de keuken ingeblazen en komt er een (koude) luchtstroom in je werkruimte. Ik ervaar dit als zeer onplezierig. Ik beveel dit apparaat aan, maar zeker met bovenstaande opmerking.

Janina 10-11-2016

Zeer veelzijdig en makkelijk in gebruik

Plusplunten:
*geen rond plateau, dus voldoende ruimte voor ovenschalen
*warmt heel snel op
*is stil
*sluit rustig
*makkelijk schoon te maken/houden
*uitgebreid programma
*gebruiksvriendelijk
*mooi om te zien

Al met al echt veel meer dan een combimagnetron en zeer tevreden!

T. Zijlstra 09-11-2016

Draaiknop tijd

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

De draaiknop voor het instellen is een ouderwets ding en erg tijd rovende bezigheid bij aankoop niet goed opgelet

Minpunten

• ingewikkeld ingebruik

JohnB 21-09-2016

Prima

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Mooi vormgegeven en degelijk aanvoelende oven. Bevalt tot nu toe prima. Het is wel meer een oven met magnetronfunctie als een magnetron met ovenfunctie. Bediening is even zoeken maar wel gemakkelijk zelfs zonder de manual te lezen. Resultaten zeer goed.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Magnetron complex

Jan 02-11-2016

Wat is het verschil tussen een oven met magnetronfunctie en een magnetron met ovenfunctie?

jscholts 19-09-2016

Strak ontwerp

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Mooie vormgeving, stil, ruim, eenvoudige bediening. Na afloop blijft ventilator doorlopen om zorg te dragen dat app goed afkoelt

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Ruim
  • Bediening

Minpunten

• Krappe buitenafmeting

Tom 01-09-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Mooi apparaat qua uiterlijk. Maar werkt ook erg prettig. Genoeg mogelijkheden en standen. Oven is snel warm.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Makkelijk in gebruik

Rutger 07-08-2016

Mooi en functioneel

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Een mooi vormgegeven oven, visueel een plaatje in de keuken. De bediening werkt ook heel makkelijk de warmte indicatie is ook een handig extraatje. De 4d functie op de oven werkt naar volle tevredenheid de gerechten komen er allemaal even goed uit. We zijn enorm tevreden met onze keuze.

Ednes 30-07-2016

Combimagnetron met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Een mooi vormgegeven combimagnetron met heel veel mogelijkheden. Je kunt diverese gerechten selecteren waarbij het apparaat zelf de bereidingstijd bepaald. Verder is de ovenfunctie ook uitgebreid en kan er gekozen worden uit 4d hete lucht, eco hete lucht en grill. De bediening gaat via een draaiknop en een touch display. De combimagnetron is erg mooi vormgegeven.

Koetje2508 27-06-2016

Een goede of betere keus?

Geschreven voor: Siemens CM633GBS1

Bij een nieuwe keuken hoort ook natuurlijk nieuwe apparatuur. Ik wilde een combi magnetron die op zijn minst voldeed desnoods beter dan de Whirlpool combi die we nu hadden. Uiteraard inbouw i.p.v. losstaand. De wensen zijn minimaal 1000 Watt en voor de hetelucht optie minimaal 225 graden mogelijk. Buitenwand moest niet te warm worden waar je je handen aan kan verbranden. Beetje secure voor de kleintjes onder ons.

Draaiplateau is voor mij niet zo'n must. Hij moet wel groot genoeg zijn om er een grote lasagna schaal in te zetten en niet zo'n klein priegel ding waar je meer ombouw dan apparaat hebt.

Apparaat binnen gekregen en mij beviel deze beauty qua looks ontzettend goed. Aangesloten en de handleiding doorgelezen (jazeker normaliter zou ik dat ding aanzetten en kijken wat er mogelijk is, maar dit ding bevat zoveel functionaliteiten dat het lezen toch wel een aanrader is).

Wat viel me op? Dat ie stil is. Bij het openen van de klep ook een soft close is. Je maakt de klep dicht en hij sluit dat laatste beetje vanzelf. Temperatuur kun je opvoeren tot 300 graden en hij is makkelijk schoon te houden. Ondertussen al menige quiches, borrelhapjes en lovenschotels gemaakt en eten mee verwarmd en de keuze in programma's is zeer uitgebreid en dus voor ieder wat wils. Verlichting gaat aan als je de klep opent en er is een digitale klok waar je de tijd kunt laten aftellen tijdens het bakken. Versneld opwarmen van de oven is in een woord WAUW. Gaat ontzettend snel. Wat ook een voordeel is dat het ding blijft nadraaien totdat de oven is afgekoeld. Je ziet er een mooi balkje op de display hoe warm de oven dan nog is.

Zijn er geen nadelen. Tuurlijk wel, zoals de magnetron functionaliteit dat ik niet iets kan instellen op 800 watt (misschien moet ik deze nog nader bestuderen inde handleiding). Als de oven blaast dan merk je inderdaad dat er behoorlijk wat lucht wordt weggeblazen. Als je hem hoog in de kast hebt geplaatst kan ik me voorstellen dat je dan zoiets hebt dat alles in je gezicht wordt geblazen. Is het storend? Nee maar kan wel als irritant worden ervaren. Een ander iets is de schaal. Je krijgt een rooster en een schaal. Het rooster is geschikt voor de magnetron en de oven, de schaal echter alleen voor de oven. Jammer want maak je veel gebruik van de magnetron dan zal je elke keer de schaal eruit moeten pakken. Beetje omslachtig voor het bedrag wat je ervoor betaalt.

En als laatste de draaiknop en tiptoets. IS het een echte nadeel, nee het is meer een ongemak. Het is verwarrend vooral in het begin wanneer gebruik ik de draaiknop en wanneer de tiptoets.

Ik heb hem nu een maand in bezit maar hij voldoet wel aan onze verwachtingen en ver daar boven. Zijn er geen duurdere, jazeker maar het belangrijkste is wat je minimum wensen zijn in een combi en op basis daarvan heb ik deze combi gekozen.