Siemens CS656GBS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CS656GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joris Duijsters 08-03-2018

Grote oven door reservoir op andere plaats als gebruikelijk

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Fijne stoomoven de verplaatsing van het reservoir ten opzichte van oudere types is echt een vooruitgang. Hierdoor is de oven een stuk groter. Handig te programmeren

Pluspunten

• Grote oven ruimte
  • Handig te programmeren en schoon te maken

Asif 16-07-2016

Oven met stoomfunctie

Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Zeer mooie uitstraling, de touchscreen display werkt ook goed. Heel handige oven met eigenlijk alle functies. Je kunt hem zowel als over, stomen en magnetron gebruiken. Het menu is zeer gebruiksvriendelijk.

Marjan 12-11-2015
Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Goed apparaat en zeer gebruikersvriendelijk. Wij maken er met veel plezier gebruik van. Echt een aanrader.

JanineS 24-06-2015
Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

Zeer gebruiksvriendelijk combi oven. Mooie vormgeving en heel veel mogelijkheden.
Een echte aanrader.

Arthur van Rooij 05-06-2015

Duidelijke informatie
super mooie vormgeving past erg goed in de keuken. Hierdoor een klasse uitstraling
geweldig veel mogelijkheden die ik zeker allemaal ga uitproberen

Pauline Kraan 25-05-2015
Geschreven voor: Siemens CS656GBS1

De functietoetsen zijn gemakkelijk te bedienen. Het is handig dat er een volledig kookboek in het apparaat staat, waardoor je direct het gerecht kunt aanzetten op de juiste instelling. Het interieur van het apparaat is gemakkelijk schoon te maken, na iedere gebruik is het gemakkelijk om er even een doekje door te halen. De gerechten die er uitkomen zijn heerlijk, tot nog toe is er niets mislukt. Wij gebruiken het apparaat nu al dagelijks en ik zou het niet meer willen missen. In hoofddorp hebben we bij Siemens een kookdemonstratie bijgewoond, waarbij we direct alle vragen over het gebruik aan de kok konden stellen. Wij zijn heel enthousiast.