Bosch HMG636RS1 - Reviews

67 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch HMG636RS1 op Kieskeurig.nl.

Scott 16-05-2020

Fijne Bosch combi

Geschreven voor: Bosch HMG636RS1

De oven werkt erg fijn en is makkelijk te bedienen. Ook is de module assistent fijn met het klaarmaken van mooie stukken vlees. Wanneer je de thermometer gebruikt is het simpelweg niet meer mogelijk om je mooie stuk vlees te laten verzieken ;)

Pluspunten

• Lekker groot
  • Gemak
  • Fijne bediening
  • Fijne combi

Minpunten

• Zomer en wintertijd geeft hij niet automatisch aan

Albo 10-03-2017

Mooie oven met veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch HMG636RS1

Een nadeel: Het design heeft gewonnen van het gebruikersgemak.De temperatuurinstelring is met vochtige of vette vingers niet in te stellen.Je moet dan met de nagels de ring vastpakken en verdraaien. Nu een overhemdknoopje met siliconen er op geplakt. Werkt prima maar niet mooi.

Anthony 15-11-2015

Vernieuwing?

Geschreven voor: Bosch HMG636RS1

Na vele jaren ( 19 jaar!!) intensief gebruik van een Bosch oven werd het tijd om ook dat gedeelte van de keuken te renoveren. Dus ook een nieuwe oven.
Met Bosch hebben wij goede ervaringen. Dus.... Uitgekomen bij Serie 8.
Fraai qua design, goed afgewerkt. En een begrijpbaar bedieningsmenu. Uiteraard: Touch Screen! Prima bak resultaten en de magnetron doet wat hij moet doen. Kortom aanrader!

Jan Molenaar 12-10-2015

Het kan niet beter.

Geschreven voor: Bosch HMG636RS1

Ik heb het gevoel dat ik Joop Braakhekke ben. Braden en bakken gaat van me heel goed af. Zelfs de bediening moest even wennen, maar gaat nu met gemak. Zou zelf niet weten wat ik nu nog mis. Toppie.

Marcel 24-09-2015

Veelzijdige oven

Plus:
- Oven is snel opgewarmd
- één 230V-groep nodig
- veel mogelijkheden
- kerntermomether

Min:
- bij gebruik van magnetron dienen de bakplaten goed gecentreerd ingeschoven te zijn om vonkvorming te voorkomen
- het in-/uitschuiven van de bakplaten veroorzaakt een irritant geluid
- de bedieningsring is bij droge vingers iets aan de gladde kant