Bosch HBG634BS1 - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
58,5 cm

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

APGeit 08-05-2017

Gemakkelijke luxe!

Eenvoudige bediening met tiptoetsen voor veel functies. Resultaten van bakken en grillen zijn uitstekend, meteen alles uitgeprobeerd. Geen rare fratsen waarvoor je betaalt en verder weinig hebt; gewoon een uitstekende grill/oven voor een hele redelijke prijs
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Hein 14-09-2016

Veelzijdig en gemakkelijk te bedienen

Een geweldig gebruiksvriendelijk fornuis. De draaiknop voor het instellen voor de bak instellingen en voor de timer zijn zo makkelijk in te stellen. De oven warmt heel snel op voor de juiste temperatuur. En de temperatuur is precies in te stellen voor zowel schuimgebak als brood. Pizza's maken gaat heel goed en ook het warm houden van gerechten en servies.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

LSV 26-06-2016 Product half jaar in bezit

Mooie uitgebreide oven

Gekozen voor deze oven vanwege het mooie design. Heeft vele standen en mogelijkheden en tevens een Eco stand! Is verder lekker ruim en gemakkelijk te bedienen. Staat fantastisch mooi in onze keuken en doet wat die moet doen!

jongen 23 25-09-2015 Product paar dagen in bezit

Erg mooie oven. Draaiknop in het middel is prettig om mee te werken. Ook de mogelijkheid van het warm houden van eten is erg handig. Verder komt de 4d functie ook goed van pas als meerdere gerechten in de oven moeten.

ilse 24-09-2015

Fijne ruime oven

Deze oven is heerlijk groot. Niet dat ik elke week een kalkoen bak, maar het kan wel. Je kunt alle rekjes er uit halen zodat hij lang mooi schoon blijft. Op zich werkt de oven makkelijk, alleen geeft hij niet aan wanneer het voorverwarmen klaar is. Een piepje zou handig zijn. Als ik iets in de oven zet, moet ik 2x op start drukken om hem verder te laten gaan. En dat vergeet ik wel eens. Maar dat zijn maar kleine dingetjes waar ik misschien gewoon even aan moet wennen na een oven met alleen een draaiknop
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch