Siemens CB675GBS1 - Reviews

47 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CB675GBS1 op Kieskeurig.nl.

Rob68 10-08-2017

compacte bakoven

Geschreven voor: Siemens CB675GBS1

vorige maand een nieuwe keuken geplaatst met daarin allemaal siemens apparatuur, onder andere de compacte oven en de compacte combi oven, super machine, veel ruimte en werkt helemaal zoals verwacht, snel warm

gerrit1945 03-04-2017

compact oven

Geschreven voor: Siemens CB675GBS1

Ik heb deze oven gekocht omdat hij compact is en zuining in energie gebruik.
hij ziet erook prachtig mooi uit.

Gerard mutsaers 27-10-2016

Siemens bakoven

Geschreven voor: Siemens CB675GBS1

Modern design, eenvoudig in gebruik, veel instelmogelijkheden en uitstekende werking. Apparaat is eenvoudig te reinigen doordat diverse onderdelen kunnenworden uitgenomen.

wolf1 29-09-2016

Mooie compakte oven.

Geschreven voor: Siemens CB675GBS1

Ook al hebben we de oven pas drie weken, we hebben er al verschillende malen in gebakken.
Het resultaat van de baksels mocht er wezen. Ondanks het formaat gingen toch met gemak onze wat hogere bakvormen in.
De voorverwarmingstijd is kort. Wat als heel prettig werd ervaren was de menukeuze met voorkeurstanden. Heel fijn is de balk die tijdens het afkoelen aangeeft hoe hoog de temperatuur in de oven is.

BartvanVeldhuizen 24-03-2016

mooi en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CB675GBS1

Sinds 3 weken deze oven in gebruik.
nog niet alle functies gebruikt. maar de oven biedt veel mogelijkheden.
wat erg opvalt is de lage opwrmtijd! ideeal. binnen een paar minuten op 220 graden. suoer. enorm stil en makkelijk te bedienen.