Siemens CB675GBS1 - Reviews

47 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Familie van Ooijen 18-07-2015

Wij hebben deze mooie compacte bakoven nu enkele weken in gebruik en zijn tot nu toe zeer tevreden met de resultaten.
De oven is mooi strak vormgegeven en de bediening is eenvoudig en intuïtief.
Over de duurzaamheid hebben we nog geen mening ivm korte tijd dat we de oven hebben.

Rob68 10-08-2017

compacte bakoven

vorige maand een nieuwe keuken geplaatst met daarin allemaal siemens apparatuur, onder andere de compacte oven en de compacte combi oven, super machine, veel ruimte en werkt helemaal zoals verwacht, snel warm

gerrit1945 03-04-2017

compact oven

Ik heb deze oven gekocht omdat hij compact is en zuining in energie gebruik.
hij ziet erook prachtig mooi uit.

Gerard mutsaers 27-10-2016

Siemens bakoven

Modern design, eenvoudig in gebruik, veel instelmogelijkheden en uitstekende werking. Apparaat is eenvoudig te reinigen doordat diverse onderdelen kunnenworden uitgenomen.

wolf1 29-09-2016

Mooie compakte oven.

Ook al hebben we de oven pas drie weken, we hebben er al verschillende malen in gebakken.
Het resultaat van de baksels mocht er wezen. Ondanks het formaat gingen toch met gemak onze wat hogere bakvormen in.
De voorverwarmingstijd is kort. Wat als heel prettig werd ervaren was de menukeuze met voorkeurstanden. Heel fijn is de balk die tijdens het afkoelen aangeeft hoe hoog de temperatuur in de oven is.

karma 24-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

INBOUWOVEN SIEMENS

Hele goede oven,makkelijke bediening en de reinigsfunctie is ideaal.Na gebruik reinigingsfunctie instellen en je oven is weer helemaal schoon. Let er alleen wel op dat je het rooster er niet in doet met reinigen. Heb ik wel gedaan en rooster is verkleurd. Ook gaat soms al het vuil voor in de rand zitten na reiniging,maar dat maak ik dan daarna zelf nog schoon. Keuze genoeg om te bakken en braden. Ben er erg blij mee

BartvanVeldhuizen 24-03-2016

mooi en gebruiksvriendelijk

Sinds 3 weken deze oven in gebruik.
nog niet alle functies gebruikt. maar de oven biedt veel mogelijkheden.
wat erg opvalt is de lage opwrmtijd! ideeal. binnen een paar minuten op 220 graden. suoer. enorm stil en makkelijk te bedienen.

Paula 25-08-2015

Apparaat warmt snel op, is stil en gebruikersvriendelijk.
Duurzaamheid weet ik nog niet, net een paar dagen in bezit.
Maar dat komt wel goed met siemens.

AHMvB 18-06-2015

Ik vind het ten eerste een heel mooi apparaat wat perfect staat in onze nieuwe keuken. Het apparaat is makkelijk en eenvoudig te bedien en heeft vele mogelijkheden.