Bosch HBG675BS1 - Reviews

Inbouwhoogte
59,5 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBG675BS1 op Kieskeurig.nl.

Marco 21-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Oven gekocht als onderdeel van nieuwe keuken. Intuïtieve bediening, alle functies die je nodig hebt :-) Hele grote inhoud (erg fijn met veel bakken). Meerdere pizza's tegelijk klaar; grote taarten etc. Warmt snel op.

Wouter en Nienke 16-06-2018

Oven die doet wat ie beloofd!

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

Sinds ruim een week de oven in gebruik. Het instellen is in het begin even zoeken maar spreekt uiteindelijk voor zich. Al verschillende dingen in de oven bereid en stuk voor stuk heerlijk. De oven maakt waar wat er beloofd is en is de prijs meer dan waard. De pyrolyse-functie hebben we nog niet getest maar van horen zeggen is dit ook geweldig!

Shannardo 04-01-2021

hele fijne oven, strak desgin, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 14 jaar begaf onze oude oven het. Na speuren op het internet op deze oven van Bosch uitgekomen. We wilden naast de standaard hete lucht, boven en onderwarmteb stand ook een grill en pizzastand. Aangezien wij de oven veel gebruiken en vaak meerdere gerechten in de oven hebben, sprak ons de 4D hetelucht mogelijkheid erg aan. Je zou op meerdere niveaus moeten kunnen bakken. We hebben dit inmiddels geprobeerd en dit werkt uistekend. Goede bakresultaten. Ook vlees gegrild, broodjes gemaakt etc. Mooie bakresultaten. Warmt snel op. Mooi design, even wennen aan de draaiknop, maar na een paar keer doen werkt het prima. Fijn ook de voorgeprogammeerde programma's. Goede handleiding waarin veel gerechten zijn opgenomen, zodat je de juiste stand, niveau in de oven en temperatuur kunt instellen. Mooie led. Zelfreinigen nog niet geprobeerd. Zijn erg tevreden tot nu toe en komen rtot de conlusie dat we iets eerder onze vorige oven hadden moeten vervangen en niet helemaal tot dat hij het echt niet meer deed hadden moeten wachten. Nu blijkt dat hij al minder was.

ursula 30-07-2020

oven

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

deze oven werk zeer goed, hij is wel eenvoudig in gebruik, heeft leuke, moderne design, ik ben zeer tevreden met deze keuze,

Wat een fijne oven 28-06-2020

Fijne oven

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven heeft een prettige bediening. Het is eenvoudig om de soort verwarming te kiezen en vervolgens de temperatuur. De oven geeft duidelijk aan welke temperatuur er bereikt is . Klein nadeel, wanneer de oven na gebruik uit is gezet staat in de display: "apparaat koelt af" en is de klok niet zichtbaar. Verder een hele prettige oven met een prettige bediening die doet wat hij moet doen.

Jansen 15-04-2020

Mooie oven

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie oven die ook nog eens snel warm wordt. Fijn in gebruik. Alleen in het begin allerlei rare piep/kraak geluiden bij het afkoelen. Gelukkig zijn die na een tijdje weg gegaan. Absoluut geen spijt van de aankoop!

Laura 13-10-2019

Grote, ruime oven

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

Mooie ruime oven. Makkelijk te bedienen.
Fijn dat er twee bakblikken en een rooster bij zitten.

Veel opties

Pluspunten

• Groot
  • Makkelijk in gebruik

Anoniem 18-05-2019

Goede aankoop, voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Bosch HBG675BS1

De bakoven is energiezuinig en erg eenvoudig in de bediening.
Maakt de specificaties echt waar, een aanraderwanneer u op zoek bent naaar een bakoven.