Bosch CBG635BS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CBG635BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dennis 20-01-2017

Perfect Design en uitstekende oven eigenschappen

Geschreven voor: Bosch CBG635BS1

Gebruik de oven al 3 maanden. De oven wordt in 4,5 minuut al 210 graden als je de snel voorwarm stand gebruikt.

Hij is erg gebruiksvriendelijk en werkt naar behoren. Zijn design is erg mooi in een alle soorten keukens. Zelf hebben wij een landelijke uitstraling en past zelfs mooi tussen de keuken. We zijn er erg blij mee!

De uitrol contructie is ideaal tegen het verbanden van de vingers en de signaaltjes zijn erg fijn van geluid. Het heeft al een groot kerstdiner, pizza's en normale broodjes afgebakken.

Het is wel dat er vuil tussen de deur in komen, maar dat is makkelijk schoon te maken door het raam even eruit te klikken.

Als ik opnieuw moet kiezen, zou ik gaan voor deze oven. Lekker ruim, snel en leuk design!

Pluspunten

• Snel warm
  • Alle standen die je nodig hebt
  • Pizza stand (300 graden)

Minpunten

Eduard 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch CBG635BS1

In de korte periode dat wij hem gebruikt hebben, hebben we er veel gemak en plezier van ondervonden. Door de vele mogelijkheden zullen wij het apparaat nagenoeg dagelijks gaan gebruiken.

NinaC 27-04-2015
Geschreven voor: Bosch CBG635BS1

Goed werkende oven, erg mooi design, past mooi bij de rest van onze bosch apparaten en keuken. Duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen vanwege het korte gebruik. Tot nu toe een fantastische oven!!