De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBG655BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Duidelijk 30-06-2018

Super goed snel warm en makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Bosch HBG655BS1

Heb nu deze sins kleine jaar en ben super tevreden en word snel warm en makkelijk schoon te maken . Top product

Pluspunten

• Snel warm
  • Mogelijkheden

BCD van Wieringen 03-01-2017

mooi en gemakkelijk

Geschreven voor: Bosch HBG655BS1

Ik vind het een mooi, strak en tijdloos design. Ook het gebruikersgemak vind ik ideaal. De bediening is zeer duidelijk waardoor je zo de juiste instelling hebt gevonden.

Dekker 29-07-2016

Gebruiksvriendelijke en mooie oven

Geschreven voor: Bosch HBG655BS1

Wij zijn erg tevreden met de Bosch Eco Clean oven, erg makkelijk in gebruik en ziet er ook goed uit. Ik zou 'm zo iedereen aanraden.

Harry 28-07-2016

Keukenplezier met Bosch

Geschreven voor: Bosch HBG655BS1

Deze Bosch oven maakt niet alleen je keuken visueel helemaal af maar vergroot tevens door zijn eenvoudige bediening en zijn prestaties het genot van het bereiden van verschillende maaltijden. Bovendien, en niet onbelangrijk is deze oven zeer eenvoudig te reinigen.