Neff C17MR02N0 - Reviews

Inbouwhoogte
46 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff C17MR02N0 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 16-05-2020

Fijne combi oven/magnetron met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Mooi vormgegeven combinatie oven-magnetron die zich intuitief laat bedienen. Oven biedt veel mogelijkheden (meer dan doorsnee gebruiker zal gebruiken vermoedelijk) en gebruiksgemak. Plateaus laten zich op drie niveaus plaatsen, waardoor de oven ook bruikbaar is om op meerdere niveaus te bakken. Design past goed bij de andere Neff keukenapparatuur en geeft de keuken een sjieke uitstraling. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NEFF oven 11-05-2020

Geweldige oven, doet wat het beloofd

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Heerlijk een oven die het gewoon doet!! Heerlijk warm eten eenvoudig in gebruik, en hij ziet er goed uit! Goed verlicht.

Pluspunten

• Snelheid opwarmen

Minpunten

• Bakplaat moet je er steeds uit halen

Dennis 27-02-2020

Super

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Doet wat het moet doen. Tot nu toe zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rob W 12-02-2020

magnetron/oven - N70

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Veelzijdig apparaat, doet waarvoor aangeschaft [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Neff fan 16-12-2019

Compact veelzijdig!

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Een compact apparaat met alle oven- en magnetron functies. Zeer gebruiksvriendelijk en perfect bak- en kookresultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank 31-01-2019

Prima combi

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Veel mogelijkheden en je hebt zeker in het begin even een handleiding nodig, maar je weet snel waar je alles kunt vinden. Wel even wennen dat je het rooster en de bakplaats uit de magnetrondunctie gehaald moet worden.

M van Dam 20-01-2019

Gemak!

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Sinds deze maand zijn wij in het bezit van deze oven. Op basis van onze wensen aangeraden door onze keukenverkoper.
Waar normaal een oven of magnetron erg lastig en onoverzichtelijk is door de vele standen en mogelijkheden was dit het tegenovergestelde.
Binnen enkele minuten stond de oven ingesteld en kon deze aan zn eerste branduur beginnen om te reinigen.
Na deze sessie kon onze eerste pizza erin en deze kwam op aangegeven tijd perfect uit de oven.
Kortom, een makkelijke overzichtelijke oven met een prachtig design!

Jan 07-11-2018

Uitstekende goed bedienbare oven

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Deze oven met slide & hide deur is een echte aanwinst, er zijn erg veel mogelijkheden die via het tft scherm goed te bedienen zijn. De slide &hide deur maakt het goed mogelijk om zware gerechten goed in de oven te schuiven.

Pluspunten

• Slide & Hide
  • intuitieve bediening

Minpunten

• E nummer laat los na een aantal schoonmaakbeurten

Jeanne 10-05-2018

Praktische combi-oven.

Geschreven voor: Neff C17MR02N0

Ziet er mooi uit in mijn nieuwe keuken.
Display zonder veel poespas, toeters en bellen. Ik moet er nog wel even aan wennen; heb nog niet alle functies gebruikt.
Erg snel op temperatuur.

Pluspunten

• Praktisch
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Inbouwhoogte is wat hoog (persoonlijk)