Miele DG2661

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele DG2661 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

carla2 24-09-2009
Geschreven voor: Miele DG2661

Deze stoomoven hebben we nu vier jaar.
Ik gebruik deze eigenlijk alleen voor simpele dingen groenten en rijst,aardappelen dat is verder heel erg goed
maar waar ik mij wel aan stoor is dat de onderdelen van miele zo verschrikkelijk duur zijn
Het waterreservoir is al kapot ik heb hem pas 4 jaar en dat ding is al een half jaar kapot,vandaag gebeld wat alleen de boven kant kost van dat reservior de rest is nog goed komt op 121.00 euro ex b.t.w en verzendkosten.
ik vind dat echt niet kunnen.
dus denk goed na voordat je een miele koopt want duurzaam is bij miele niet alijd op z,n plaats

gd3500 27-04-2009
Geschreven voor: Miele DG2661

Deze oven deed niets meer na drie jaar van matig gebruik. We contacteerden de hersteldienst van Miele die ons meteen iemand stuurde. De man deed niets anders dan even op de knopjes drukken waardoor het toestel weer naar behoren werkte. Blijkbaar was het een bekend fenomeen dat die knopjes blijven hangen, hoewel de hersteller dit niet wilde toegeven. Hij is hooguit een kwartier bij ons geweest en heeft dus verder niets gedaan tenzij wat op zijn laptop getokkeld. Hij rekende ons de minimum herstelprijs aan + erg hoge voorrijkosten. Het totaalplaatje bedroeg bijna 70 euro. Dit vond ik wel erg veel, vooral omdat er van interventie eigenlijk geen sprake was geweest.

De consumentendienst van Miele had geen oren naar mijn verhaal en vond dat ik sowieso moest betalen. Ik heb betaald om van ze af te zijn.

Wel hebben we hieruit geleerd dat de service van Miele niet is wat je van een dergelijk duur merk mag verwachten. Je betaalt al stukken meer aan zo een toestel in vergelijking tot andere merken en er hapert even snel iets aan of zelfs nog sneller. Komt daarbij dat een interventie dan ook nog enorm veel kost, zelfs als er niet echt sprake van herstelling kan zijn zoals in mijn geval.

Neen, dit hoeft voor mij niet meer. Er komt hier in huis geen Miele meer in, zelfs geen stofzuigertje. Andere merken zijn minstens even goed maar kosten wel behoorlijk wat minder in aanschaf én in reparatie.