Zanussi ZNF44X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZNF44X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Peter 11-04-2021

Condensvorming probleem

Geschreven voor: Zanussi ZNF44X

Dit toestel is door mij nog geen 4 jaar in gebruik en nu ineens ook condensprobleem op voorruit aan de binnenkant. Kan hier dus niet bij om condens weg te zemen. Geeft nu dus armoedig gezicht in de keuken. Jammer

Pluspunten

• Functioneert naar behoren

Minpunten

• Condens vorming voorruit

Officiele reactie van AEG-Electrolux 13-04-2021

Beste Peter,

Wij willen je adviseren om hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 0172 468 300 (optie 1).

Mijn collega's kunnen je verder adviseren om het probleem te verhelpen.

Laura - ConsumerCare

Inge 20-06-2019

Tegenvaller

Mooi design en ruim.
Ovenfunctie prima
Magnetron functie is waardeloos. Een bekertje melk is bovenin gloeiend heet en onderin koud, slechte verdeling van warmte. Ook blijft condens hangen en binnenkant vochtig als je na bereiding niet met de deur open laat afkoelen.
Blaast veel koude lucht.

Na twee jaar vatte er iets vlam, waardoor er nu een gat in de bovenkant zit gebrand. Helaas net buiten de garantie.

Op zoek naar een nieuwe dus.

Pluspunten

• Grootte/inhoud

Minpunten

• Slechte verwarming magnetron
  • Condens magnetron
  • Blaast koude lucht
  • Onherstelbare schade na ruim 2 jaar

Macria 26-12-2018

Heel snel thermostaat stuk.

Geschreven voor: Zanussi ZNF44X

Waardeloze oven. Na 19 mnd deed de thermostaat het niet meer. Misschien 8 keer gebruikt. Omdat ik dacht dat ik zelf een fout gemaakt had niet verder nagedacht. Na de zomer weer een appeltaart gebakken ook mislukt. Helaas net buiten de garantie. Reparatie tegen de 2oo euro. Te gek voor woorden.

Minpunten

• Vocht in het raam thermostaat rmostaat stuk

Veen 07-10-2018

de allerslechtste combi die ik ooit heb gekocht

Geschreven voor: Zanussi ZNF44X

slechte ventilatie blijft vochtig moet elke week de schimmel weg halen en menu is onduidelijk. Reparatie service is wel oke.

Frank 02-05-2016

prima met een minnetje

Geschreven voor: Zanussi ZNF44X

oven is mooi, veel binnenruimte, gebruiksvriendelijk en voor een goede prijs. eigenlijk bevalt de oven prima! helaas nu voor de 2de keer vocht/condens in de deur in 1 jaar tijd! de eerste keer prima opgelost door de servicedienst, hopelijk gaat dat nu weer lukken.