ATAG CS4411B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG CS4411B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bart 26-12-2015
Geschreven voor: ATAG CS4411B

De combisteamer is een erg mooi apparaat met een strak en goed afgewerkt design. Het apparaat heeft zoveel verschillende mogelijkheden dat ik nog langer niet alles heb kunnen proberen. Desondanks een overzichtelijke en eenvoudig te bedienen.
En dan het meest bijzondere van deze combisteamer: de service van Atag. Deze is echt niet van deze tijd! Waar je verwacht dat bij je bij een probleem uren in de wacht staat met nog tien wachtende voor je, ben je binnen enkele minuten aan de beurt. En waar je verwacht afgewimpeld te worden, wordt je gewoon oplossingsgericht geholpen. En dan zul je ook wel direct hoge voorrijkosten moeten betalen als die monteur langs komt, maar zelfs dat was niet het geval. Twee keer een monteur langs geweest, geen kosten en perfect afgehandeld. Echt een punt waar Atag zich behoorlijk onderscheid van de anderen. Ik kan hierdoor bijna niet meer voor een andere fabrikant kiezen. Atag bedankt en ga zo door!