Bauknecht BMTMS 9145/IXL - Reviews

Inhoud ovenruimte
40 liter
Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht BMTMS 9145/IXL op Kieskeurig.nl.

5,9

Joan.1968 09-07-2015

5,5
Wij hebben pas een nieuwe keuken gekocht. Omdat onze keuken modern en greeploos is, hebben wij gekozen voor de oven en combi-magnetron van Bauknecht vanwege het design en omdat het greeploos is. Helaas is de combi-oven niet geruisloos. Hij maakt een vreselijke herrie. Iemand ervaring met het geluid? Ik heb hem pas 3 weken. Design is mooi. Heel veel functies, maar helaas ook heel veel herrie.

J.Verkerk 08-08-2018

Verlichting bedieningspaneel.

Geschreven voor: Bauknecht BMTMS 9145/IXL

4 dagen geleden deze combi magnetron gekocht, mooi apparaat.
Wij kunnen alleen de toetsen niet zien om de combi magnetron te bedienen als het avond wordt .
We hebben op verzoek van de Keuken loods Bauknecht gebeld of we soms iets over het hoofd hebben gezien .
Het antwoord was dat er alleen verlichting in het scherm is en niet bij de instelling toetsen.
Als het nu donker wordt kunnen we het apparaat niet gebruiken of we moeten er met een zaklamp op schijnen .
Het is niet anders zei de dame van Bauknecht.
We zijn zeer teleur gesteld .

Pluspunten

• Mooi apparaat,met een mooie uitstraling
  • Veel mogelijk heden

Minpunten

• toetsen niet te zien als het donker is
  • als de avond valt niet te gebruiken

Mensing 20-05-2017

Mooie greeploze design oven

Geschreven voor: Bauknecht BMTMS 9145/IXL

Fijne oven met magnetron functies. Mooi greeploos design met veel automatische functies en goede verlichting in oven. Display verlichting had beter gemogen.

Dick 02-01-2017

Mooi design

Geschreven voor: Bauknecht BMTMS 9145/IXL

Mooi apparaat dat snel warm is en warmte goed vast houdt. Heldere menustructuur op een display dat wel wat meer verlichting kan gebruiken. Interne verlichting laat bakproces goed zien.
Design van combi oven past prima in greeploze keuken.

Pluspunten

• design
  • menustructuur
  • Isolatie