Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BEE435020M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Régine 03-12-2020

Super Four

Geschreven voor: AEG BEE435020M

De installatie van de oven is zeer eenvoudig.
De handleiding is eenvoudig en compleet.
Het ontwerp van de oven is vrij goed.

Ik ben tevreden met mijn eerste gebruik.
Het warmt snel op en kookt gelijkmatig.

De verschillende bereidingswijzen zijn eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken.

Klein minpuntje: de ventilator in de roterende warmtemodus is een beetje luidruchtig.

Simone25 01-12-2020

Wat een prachtige oven!

Geschreven voor: AEG BEE435020M

Wat meteen opviel was hoe handig de oven te installeren is. Dit was echt in enkele minuten gebeurd.
Door de prachtige grote glazen deur en het goede licht in de oven kun je tijdens het kookproces goed zien hoe het gerecht ervoor staat.

Nog een pluspunt vinden wij de rekjes aan de zijkant die verwijderd kunnen worden waardoor je alles eenvoudig schoon kan maken.

We hebben al diverse gerechten gemaakt in de oven en allemaal met een goed resultaat. Lasagne met een mooie goudbruin egaal korstje, heerlijke kip, cake en koekjes gebakken etc. De oven wordt overal even warm waardoor je niet meer hoeft op te letten op het tussentijds verplaatsen van gerechten. Ook op meerdere niveau's tegelijkertijd een pizza bakken ging super.
De oven heeft diverse standen en in de gebruiksaanwijzing of in de binnenzijde van de ovendeur vind je handig terug welke stand waarvoor het beste is.

Toch 1 klein min-puntje voor ons. In onze keuken is de oven op ooghoogte geplaatst. Als je zelf niet zo groot bent is het lastig te zien op welke stand de oven staat omdat de aanduiding dan bovenop de knop staat. Een display weergeven of de aanduiding aan de voorzijde van de knoppen zou dit makkelijker maken.

Paul 23-11-2020

Degelijk en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: AEG BEE435020M

Nu enkele weken deze AEG oven in gebruik genomen. Het voelt als een degelijk oven. Het gebruikte materiaal is stevig en de knoppen voelen ook stevig aan. De oven is lekker ruim en de eerste gerechten zoals lasagne, pizza’s en aardappels worden heerlijk krokant en gelijkmatig gaar. De ingestelde temperaturen en duur kijken wat af te wijken van advies op de verpakkingen van de gerechten. Zo kan de temperatuur best 10/20 graden lager en worden je gerechten mooi gelijkmatig bruin. Op verschillende niveaus pizza’s gebakken en dit werkt perfect.
De handleiding doe bij de oven zit bied inspiratie om lekkere braadstukken te gaan maken.