• Best Reviewed 2 keer okt 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM165ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g**1@h**l.com 26-11-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Omdat onze oude elektrische oven (28jaar) kapot is gegaan, hebben wij op zoek geweest naar een nieuwe. Gelukkig konden wij dankzij reviews deze oven kiezen en voldoet echt aan onze behoeften. Wij wilden graag een oven bedienbaard met knopen. Deze oven is perfect, alles kan zelf met de knoppen instellen. Bovendien is ook makkelijk hem schoon te houden. Echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk bediendbaar
  • makkelijk schoon te maken
  • veel mogelijkheden om je gerechten te bakken

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit geweldige cijfer, een 10! Wat leuk om te lezen dat jullie bij het uitzoeken van een nieuwe oven hebben gekozen voor Etna. Wat fijn dat de oven makkelijk met de bediening en het onderhoud is.
We wensen jullie veel kook- en bakplezier!

Kim

han Kooijman 14-11-2022

bevalt goed, 1 onduidelijkhied in gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Dit is een mooie en eenvoudige oven, makkelijk te bedienen.
Maar er is een onduidelijkheid: de oven werkt alleen als ik de uitschakeltimer op handbediening draai. Dit in tegenstelling tot wat in de gebruiksaanwijzing staat onder de hoofdje bediening; daar wordt niets gezegd over het eerst aanzetten van handbediening. daar staat dat je "eventueel" de uitschakeltimer kunt gebruiken.
Lees ik dat fout of heb ik een fout in de oven?
Han Kooijman, Amsterdam 13 november 2022

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste Han Kooijman,

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de gebruiksvriendelijkheid van de OM165ZT. Vervelend dat er een onduidelijkheid is over de uitschakeltimer/handbediening. Bij gebruik van de oven kun je ervoor kiezen om de oven zelf, handmatig, uit te zetten of dat de oven zelf na een ingestelde tijd uitschakelt.

- De oven zelf uitschakelen kan via het gebruik van de handbediening. Draai hiervoor de uitschakeltimer/middelste knop op handbediening. Daarna hoef je alleen nog de oventemperatuur en een ovenfunctie in te stellen.
- De oven uit laten schakelen nadat de ingestelde tijd is vertrekken. Stel een oventemperatuur en een ovenfunctie in. Draai de uitschakeltimer/middelste knop naar de ‘120 minuten’ stand en daarna terug naar de gewenste uitschakeltijd. Zodra de ingestelde baktijd is verstreken, weerklinkt een geluidssignaal en wordt de oven uitgeschakeld.

Mocht je nog vragen hebben adviseren wij je om contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

We wensen je nog veel bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

m**j@z**o.nl 30-10-2022

Goede oven, goede service

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Fijne, eenvoudige oven, makkelijk te bedienen. Geen toeters en bellen, wat ik graag wilde. Royale binnenruimte.
Zorgt voor perfecte baksels. Nog geen klein jaar later bleek er een klein defect aan de ovendeur. Blijkbaar door klein ongelukje bij gebruik. Viel binnen de garantie, kon afspraak maken via website van Etna, op een dag naar keuze. En is op vakkundige wijze verholpen. Voor ons altijd een Etna in de toekomst!

Pluspunten

• Ruim van binnen
  • Eenvoudig

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte in de oven.
We wensen je nog veel bakplezier toe.

Cis 17-10-2022

Goede heteluchtoven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De Over doet wat een heteluchtoven moet doen. Bediening is eenvoudig en staat duidelijk aangegeven. Geen digitale bediening. De binnen glasplaat eenvoudig los te halen om schoon te maken. Wij zijn tevreden mee.

Pluspunten

• Bediening
  • Uiterlijk

Beste Cis,

Wow, een 10, bedankt!
Het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden bevallen jou goed.
Ook het verwijderen van de ovendeur is natuurlijk ideaal met het schoonmaken.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

p**n@g**l.com 16-10-2022

Omdat we aan het zoeken waren voor een simpel en goed apparaat. En mooi afgewerkt. En daar zijn we erg blij mee dat we deze hebben gekozen.

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze prachtige topscore!
Wij zijn blij dat jullie gekozen hebben voor ETNA.
Het gebruiksgemak en mooie design bevallen goed.

Wij wensen jullie heel veel kook- en bakplezier!

h.m.manders@live.nl 14-10-2022

Fijne oven

Erg blij mee!
Fijn in gebruik, warmt snel op, producten komen goed gaar uit de oven.
Voor deze prijs heel dik tevreden.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Warmt snel op
  • Producten komen goed gaar uit de oven

Minpunten

• Draaiknop van timer is per 15 min. aangegeven

Beste heer / mevrouw Manders,

Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze mooie oven. Het gebruiksgemak, mooie design en de vele mogelijkheden bevallen jou goed. Fijn dat jij de moeite nam om deze review te schrijven.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Carla 07-10-2022

Deze oven is een aanrader.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Na jaren een nieuwe Etna oven aangeschaft. Daar wij zeer tevreden waren over de kwaliteit en prijs van de Etna oven was de aankoop niet moeilijk.

Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Beste Carla,

Jij hebt opnieuw gekozen voor ETNA, een mooier compliment kan je ons niet geven, bedankt!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over de ETNA oven.

Wij wensen jou (opnieuw) heel veel bakplezier!

r**r@g**l.com 27-08-2022

Houd je van bakken en grillen zou ik een ETNA willen

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Dit is een oven die niet digitaal is dus voor eenieder gemakkelijk is te bedienen met meer dan voldoende bak en grill mogelijkheden en er bovendien goed uitziet !
Prijs / kwaliteit top !

• Kwaliteit
  • Eenvoudige bediening

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking van jouw oven.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

m**f@z**o.nl 26-08-2022

bevalt prima

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ik was op zoek naar een betaalbare oven en die volledig aan mijn wensen tegemoet kwam. Een oven zonder teveel dingen die je nooit gebruikt. Deze oven voldoet perfect aan mijn wensen en toepassing. De oven al gebruikt voor gebak en ovenschotels.
Prima resultaten.
De handleiding is duidelijk v.w.b. de diverse bakprocessen.
Goede keuze.
Verlengde garantie is een extraatje!

met vriendelijke groet
Marlies Maria Overhof

Pluspunten

• prijs
  • gebruik
  • extra garantie

Beste Marlies,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met oven en deze perfect voldoet aan jouw wensen.

Yuri 26-08-2022

Eenvoud & Stijl

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ik zocht een oven zonder poespas na gedoe met het doorlopen van digitale menu's om dingen voor elkaar te krijgen. Dat is gelukt, door de drie simpele knoppen staat de oven in 5 seconden in de gewenste stand.

Andere pluspunten:
Stijlvol
Stil

• Doeltreffende bediening
  • Stijlvol

Minpunten

• Metalen rekje glijdt niet zo goed in en uit

Beste Yuri,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het design en gebruiksgemak van de oven.

s**c@h**l.com 23-07-2022

Een heel makkelijke apparaat, het makkelijk voor bedienen, ik ben echt tevreden

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review en deze mooie 10! Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de oven.

mart 07-07-2022

Voor voor en erna een Etna

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Hoe fijn kan het zijn, komt het van onder, of komt het van boven. Het kan allemaal met onze nieuwe oven !

Praktisch, mooi en gemakkelijk en handig in gebruik, gewoon een toppertje.

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste Mart,

komt dat allen zien, jij geef de oven een 10!
En wij blijven nog even plakken want jij kan met deze oven vast heerlijk bakken!

Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent en wensen jou heel veel rijm- en kookplezier!

Mina S. 15-04-2022

Matige prestaties

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Prima basic oven ziet er netjes uit. Echter, er is een lampje wat brand, als de oven nog naar de temp toe aan het verwarmen is en deze gaat uit als hij de temp bereikt heeft. Voorverwarmen duurt werkelijk een eeuwigheid en een temperatuur van 200 graden of hoger, haalt hij niet. Dan ben ik al zo lang aan het wachten, dat het gerecht de oven in gaat met een onjuiste temperatuur. Tijdens het bereiden van het gerecht, wordt de temp ook niet behaald, want het lampje blijft branden. Een display heb je niet, dus ik weet niet op welke temperaturen ik mijn eten klaar maak.
De ontdooifunctie doet niets. Die zou lucht van 30 graden moeten blazen, maar blaast enkel koude lucht en eten blijft bevroren.
De tijd staat weergegeven met stappen van 15 minuten (zonder stippeltjes daartussen). Als ik de schakelaar op 0 zet, heb ik echter een flinke speling. +/- 5 minuten ervoor en erna. Het eerste klikje bij instellen van tijd, is dus pas bij +/- 5 minuten en de eerste aangegeven tijd is 15 minuten. Als je iets 12 of 32 minuten in de oven moet doen, ben je echt aan het gokken. De graden zijn echter ook niet heel nauwkeurig, dus 180 graden, 32 minuten, is gewoon giswerk met een flinke marge.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Veel ruimte
  • Genoeg programma’s

Minpunten

• Tijdschakelaar, erg onnauwkeurig
  • Hoge temp. haalt hij niet
  • Oven slaat uit na verlopen timer

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de oven zo teleurstellend is. Het lijkt er op dat er technisch iets niet helemaal goed is met jouw oven. Graag zouden wij dit eens laten beoordelen door een van onze monteurs om jouw kookgemak te vergroten. Mochten jij hier gebruik van willen maken, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

J. Peters 12-04-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Goede oven, met mooie uitstraling. De oven werk goed en is ook heel stil in heg gebruik. Hele scherp geprijsd!

Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste heer / mevrouw Peters,

Hartelijk bedankt voor deze erg mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat de oven goed werkt en ook nog erg stil is.
En natuurlijk is de uitstraling van het toestel ook erg belangrijk.
Wij wensen u heel veel bakplezier!

b**n@g**l.com 11-04-2022

Mooie oven goede prijs

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Ben zeer tevreden over deze oven.
Makkelijk zelf te plaatsen.
En een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Een stille en fijn instelbare oven.
Hoop dat deze oven lang meegaat.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Genoeg licht
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Nog geen een

Officiele reactie van Atag 12-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding en de gebruiksvriendelijkheid van de OM165ZT.

Wij wensen je nog vele jaren van bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Linda 01-02-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Deze oven ziet er prachtig uit: mooi design in zwart en rvs. Heeft uitgebreide functies zodat je de oven precies kunt instellen zoals je wilt! Ik heb de oven inmiddels al vele malen gebruikt en werkt uitstekend.

1 klein minpuntje: de tijd instellen voor als je de oven kort aan wilt zetten is wat lastig. De tijdindeling is per 15 minuten. Als je bijvoorbeeld broodjes wilt afbakken in 10 minuten is dat wat lastig instellen.
Officiele reactie van Atag 02-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn te lezen dat u tevreden bent over het design en de uitgebreid functies. De feedback betreffende het instellen van de tijd nemen wij mee om deze oven te blijven verbeteren. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

i**e@t**t.nl 16-01-2022

Blije oven gebruiker.

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Prima oven, wel een beetje oefenen met de temperatuur.
Goede prijs voor een goed product.

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen
  • Snel ingebouwd

Minpunten

• De meegeleverde bakplaat gaat er stroef uit.
  • Binnenkant al beschadigd door bakplaat

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de oven naar behoren werkt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Kees Mosselman 23-11-2021

Prachtige en degelijke inbouwoven ETNA OM165ZT

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

De ETNA OM165ZT oven hebben wij aangeschaft ter vervanging van de ATAG oven. De ATAG oven was 27 jaar oud, werkte nog prima en zag er nog perfect uit!! Wij hebben op internet weer gezocht naar een ATAG/ETNA oven en kwamen uit op de ETNA OM165ZT. Het installeren was een fluitje van een cent en hij werkte binnen een half uur. Het is een degelijke oven die er prachtig uitziet met een glazen paneel en degelijke draaiknoppen. Mijn vrouw heeft de eerste cake gebakken en was rondom keurig lichtbruin. Hij is heel stil en de ventilator hoor je bijna niet. De oven heeft veel instelmogelijkheden die wij nog moeten uitproberen. Het enige nadeel is dat de deur naar voren opengaat en bij ons staat de oven vrij hoog.

Pluspunten

• Heel stil
  • Veel ruimte
  • Veel instelmogelijkheden

Officiele reactie van Atag 24-11-2021

Beste Kees,

Allereerst bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Wat fijn dat deze oven van ETNA ook zo goed bevalt! Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Lidwina 16-11-2021

Simpel en eenvoudig

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Doet wat het moet kunnen ,simpel en eenvoudig. Mooie oven zonder toeters en bellen.

Pluspunten

• Simpel

Officiele reactie van Atag 17-11-2021

Beste Lidwina,
Wat leuk dat u de moeite hebt genomen deze review te plaatsen. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

l**r@c**a.nl 15-10-2021

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA OM165ZT

Hele mooie oven staat mooi in onze zwarte keuken, gekocht omdat onze andere oven kapot was.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Kleur

Minpunten

• Rooster schuift wat moeilijk

Officiele reactie van Atag 18-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en tevreden bent met de oven.
Wij wensen u nog jaren van bakplezier toe!

Marijke Webcareteam ETNA