Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG CMK56500MM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

NW 18-01-2023

Goede keus

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben een nieuwe keuken en gekozen voor AEG apparatuur en dat is tot nu toe een goede keus geweest.

Matty 09-10-2022

Oven

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt prima. wel even wennen met het bedienen van de oven

Yolanda 08-05-2022

Vraagje

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Ik heb net mijn eerste biscuittaart gebakken maar aan de randen had ik 2 plekken die kei hard zijn geworden. Hij bakt niet gelijk matig. Ik heb hem op de stand gezet van boven en onderverwarming. Moet ik dan de tijd van de heteluchtoven aan houden. Of is deze stand te vergelijken met een elektrische oven. En ik las dat je niet op start moet drukken, klopt dit? Want ik zie dan inderdaad de 200c ipv de 160c waarop ik hem gezet hebt.

Bien 29-04-2022

Vraag

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Is het normaal dat je, vanaf het voorverwarmen totdat het eten klaar is, je herrie hoort? Het is erg storend in een open keuken, want de ander wilt gewoon rustig op de bank zitten. Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Wim 21-03-2022

Geweldig

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was even wennen maar zijn uitermate tevreden met onze nieuwe magnetron/oven in 1 woord een superaankoop.

j**d@g**l.com 30-06-2021

Spijt van mijn aankoop. De magnetronfunctie is onhandig. Boven de 4.00 minuten kun je alleen met hele minuten omhoog (bizar!). Bovendien verbrand de achterkant van het product. Voor zo'n prijs mag je een beter product verwachten.

Petra 21-02-2021

Oven wordt te heet!

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Oven gekocht in november 2020. De laatste twee cakes die ik gebakken heb zijn verbrand. Alles gedaan en ingesteld zoals het moet. Kan het zijn dat als ik de oven tussendoor open en weer sluit, dat ik dan op de sensorknop start druk? Zet ik hiermee de magnetronfunctie aan? Ik kan er zo niks mee.. Graag reactie want een monteur laten komen, mocht dit al nodig zijn, duurt ontzettend lang! Deugt de oven niet of doe ik iets verkeerd?

Sander 21-12-2020

Elegante oven

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi strak design, maakt heerlijke gerechten klaar

Jeffrey Jansen 21-07-2020

Waardeloos product

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Bij de aankoop van een complete keuken hebben we gekozen voor AEG.
Volgens de verkoper was dit een merk met een goede kwaliteit/prijs verhouding.
Ik heb echter spijt als haar op m'n hoofd dat ik dit merk heb gekozen.
Met alle apparaten is er ellende geweest, iets wat ik voorheen met Siemens en ATAG nooit heb gehad.
In deze review specifiek de Combimagnetron AEG CMK56500MM.
De bediening van dit product vergt gewenning en is naar mijn mening veel minder praktisch als de ATAG combimagnetron die ik hiervoor had.
Verder merken we dat na enkele maanden het eten niet gelijkmatig warm wordt.
De pizza is aan een kant verbrand en aan de andere kant nog bijna bevroren...
Verder is de deur van de magnetron in 1 jaar tijd reeds 3 keer vervangen omdat er telkens vocht in komt te zitten. Nu, net buiten de garantieperiode is het voor de 4e keer raak en ga ik op zoek naar een ander merk.
Wat de monteurs ook doen; Hele deur vervangen (met verkeerde greep omdat ze die net niet bij hebben) of het vervangen van de binnenplaat en het lijmen/kitten, het blijft telkens fout gaan.
Kortom meer ellende en downtime dan gebruik.
Ik ben niet iemand die snel een heel slecht cijfer geeft bij een beoordeling, maar dit product verdiend echt niet meer dan een 2

Minpunten

• Bediening
  • Eten wordt niet gelijkmatig warm
  • Zeer slechte kwaliteit

Marlous 22-01-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Sinds november vorig jaar hebben wij deze combi en ik heb spijt dat we voor deze hebben gekozen. Je kunt er geen brood in afbakken want dat komt er keihard uit. Verschillende standen, temperaturen en afbaktijd geprobeerd, maar steeds keihard brood. Een keer croissantjes afgebakken, precies gedaan wat in de gebruiksaanwijzing stond, resultaat was pikzwarte croissants. Hetzelfde geldt voor patat afbakken, deze worden ook keihard. Dus wij gebruiken voor brood en patat de airfryer want is niet te doen met dit klote apparaat. Nooit meer!

Pluspunten

• Warmt vrij snel op

Minpunten

• Afbakken brood niet te doen
  • Afbakken patat ook niet te doen
  • Opwarmen quiche levert ook keiharde korsten op

robertenannemieke 07-01-2020

Functionele oven, prachtig design

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Wij hebben bewust voor de AEG inbouw combi gekozen bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken. Prachtig design, makkelijk te bedienen en de naam AEG staat voor ons voor kwaliteit.

C.J .F. Kamp 17-07-2018

Toch de overstap van gas naar keramisch.

Geschreven voor: AEG CMK56500MM

Een nieuwe keuken uitgezocht en toch weer gas koken. Maar thuis gekomen en er met vrienden over gehad....... Aardbevingen door de gaswinning.. Wil ik dat ?Of een steentje bijdrage om keramísch te koken. De andere morgen terug en de verandering doorgegeven. . Wat ben ik tevreden met het koken en de combimagnetron. . Nog nooit was het poetsen na het koken een feest. Maar nu een fluitje van een eurocent.