Bosch HMG836NS1 - Reviews

Inhoud
67 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HMG836NS1 op Kieskeurig.nl.

Martijn 16-11-2018

Prachtige oven!

Geschreven voor: Bosch HMG836NS1

Deze HMG836 combi-oven is een top-apparaat voor een veeleisende gebruiker. De oven is ruim genoeg om meerdere platen tegelijkertijd te gebruiken en meerdere piza's te bakken. De 4D ovenstand zorgt voor een gelijkmatige garing van alles wat je er in bereid.
Het gebruiksgemak is groot. Ondanks de talloze mogelijkheden werkt de bediening eenvoudig en intuitief. Absolute aanrader!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Leo204 20-10-2018

Functioneel en mooi design

Geschreven voor: Bosch HMG836NS1

Product is zeer compleet en heeft ruime binnenmaten. Bediening via touch and ring is even wennen maar werkt zeer prettig en duidelijk.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Joris 17-07-2018

Bakoven en magnetron in één

Geschreven voor: Bosch HMG836NS1

Super fijn apparaat. Ik wilde geen twee apparaten en geen combi magnetron. Dit is een volledige oven met magnetron functie erbij in. Het apparaat is heel erg prettig in gebruik. Overzichtelijk en als je het niet weet druk je de assist functie aan.

Pluspunten

• Assist functie
  • De grote

Jaap 26-04-2018

complete oven

Geschreven voor: Bosch HMG836NS1

een complete oven die goed functioneerd we hebben nog niet alles uitgeprobeerd maar de eerste stappen zijn hoopvol.
zeer benieuwd of we de added steam functie ook gaan gebruiken. maar de basis functies doen het goed.