ETNA CM851ZT

• Best Reviewed 2 keer mei 2023
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

z******@z******* 29-01-2024

Combi magnetron Cm851VS

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooi uiterlijk, gemakkelijke bediening, de oven is snel warm, zeer tevreden

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gemakkelijk bediening
  • Oven Snel warm

Fred Schut 28-01-2024

Mooi en degelijk!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

We zochten een rvs Combi magnetron ter vervanging van onze oude, ook rvs. Zwart vinden we niet passen in onze keuken. Goede keuze, zelfs zonder handleiding de eerste keren eten gemaakt. Later, voor specifieke dingen de standaardinstelling gebruikt om bijvoorbeeld aardappelpartjes uit de diepvries te maken. Prima gelukt. Alleen met het stomen nog wat oefenen. Een heerlijk apparaat, makkelijk te bedienen, weinig lawaai bij gebruik en een snelle afkoeling, dus ook snel geen lawaai als je eet. Kortom, wij zijn er gelukkig mee.

Pluspunten

• Weinig db
  • Makkelijk te bedienen
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• Stomen niet je leren (maar dat is niet erg)

Dennis 25-01-2024

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Na een miskoop 2 jaar geleden, tbv vervangen van onze oude combimagnetron die kapot was gegaan na 20 jaar, nu dik tevreden met onze ETNA. Eindelijk kunnen we weer gewoon taart/cake bakken, broodjes afbakken, ovenschotels maken enz enz. De bediening is ook overzichtelijk en eenvoudig. Nu een maand in gebruik en zijn er al dik tevreden over. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudige en overzichtelijke bediening
  • Duidelijke aanduiding op display

h*****@t********* 06-01-2024
Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooi product. Inbouwafmetingen kloppen. Even wennen aan het gebruik. Tot hier toe nog geen negatieve opmerkingen. Veel menukeuzes . Duidelijke gebruikshandleiding. Behoord tot de Atag-groep die een goede klantenservice geeft (hersteldienst aan huis). Een extra 3 jaar garantie is leuk meegenomen na registratie van het product op de website. Je krijgt hiervan betrouwbare info terug via mail.

Henk 02-01-2024

Ruit te snel kapot/los.

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Prima combi magnetron, echter glazen deur na laat na ruim 4 jaar los. Na vaste prijs geplakt, echter ging weer los. 2e monteur zei dat we reccht hadden op extra garantie naar 5 jaar. Nieuwe deur ontvangen. Keurig erin gezet. Maar eerdere betaling, wat ook onder de extra garantie zou vallen, krijgen we niet terug. Dus keurig euvel verholpen, maar toch een bittere nasmaak.

Pluspunten

• Prima combi oven
  • Zeer goede programma's
  • Zeer makkelijk in gebruik

Minpunten

• Ruit snel los.
  • Blijkt een probleem te zijn

e*********@o********** 31-12-2023

Sterke opvolger van de 751

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Wij hadden een 751 die vrijwel dagelijks is gebruikt. Na 5 jaar ging deze helaas stuk, dat kan gebeuren. Deze 851, de opvolger van de toch al sterke 751 kan nog iets meer namelijk stomen!

Pluspunten

• bedieningsgemsk
  • Werkt snel en goed

j***********@k*********** 30-12-2023

Beste uit de test met een concurrerende prijs

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi magnetron met een beperkte stoomfunctie kwam na vergelijkend onderzoek als beste uit de test.
Met name de verhouding prijs kwaliteit en de garantie bepalingen
Bevalt prima zeker om het bedieningsgemak.

Pluspunten

• strak ontwerp
  • makkelijk schoon te maken
  • eenvoudig aan te sluiten

Minpunten

• gewicht

t********@k*********** 19-12-2023
Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Heel mooie combimagnetron, hete luchtoven, met veel mogelijkheden, zoals stomen.

Nee 09-12-2023

Top aankoop

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Prachtige combi oven, voldoet vooralsnog aan al mijn verwachtingen. Hoewel ik door de korte tijd dat ik hem heb nog wel wat programma’s uit moet proberen. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Mooi
  • Eenvoudige bediening
  • Prijs / kwaliteit erg goed

d*******@h********** 07-12-2023
Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Ik heb dit product net een dag maar de eerste indruk is goed.
Van de stoom functie had ik mij meer voorgesteld, de ronde plastic bak kan in iedere willekeurige magnetron

c*****@c******** 05-12-2023

Een aanrader, met veel gebruiksmogelijkheden.

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

complete oven // magnetron, is gemakkelijk en eenvoudig te bedienen via het display. De oven // magnetron heeft veel bruikbare functies, zoals o.a. een handige stoomfunctie. Daarnaast heeft hij veel ruimte van binnen, en de buitenkant ziet er ook mooi en afgewerkt uit. Top apparaat, ik ben er blij mee en geeft ook waar voor je geld.

Annemieke 24-11-2023

Fijne combi-oven.

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Ik wilde graag een oven van een redelijk formaat om er grote ovenschalen en grote pizza's in te kunnen passen, en ik wilde af van een aparte magnetron. Makkelijke keuze dus, en het bevalt erg goed! Veel mogelijkheden, de timer werkt handig en hij warmt snel op. Wel vond ik het vreemd dat er twee verschillende bakblikken bij zaten maar geen rooster wat past. Alleen een rooster wat je in de bakplaat kunt leggen.

Pluspunten

• warmt snel op
  • handige timer

Minpunten

• geen rooster

webcare-7 24-11-2023

Beste Annemieke,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de werking en mogelijkheden van jouw nieuwe combimagnetron je goed bevallen!

Wil je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review? We kijken dan graag met je mee naar een passend rooster!

Suzan

Nicola 17-11-2023
  • Product gekregen

Great double function oven!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Ik hou van mijn oven met magnetronfunctie! Het is een gamechanger: perfectie bakken en snelle maaltijden in één. Gebruiksvriendelijke bediening maakt koken een fluitje van een cent. Sterk aanbevelen!

Pluspunten

• Different cooking possibilities
  • Easy to clean
  • Intuitive UI/UX

Beste Nicola,

Wow een 10! Bedankt voor deze topscore! Leuk om te lezen dat jij zo enthousiast bent over de combimagnetron.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

p**********@g******** 09-11-2023
Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Gunstig geprijsd. Makkelijk te bedienen. Ondanks andere reviews werken de toetsen uitstekend.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review!
Fijn dat de mooie prijs en gebruiksvriendelijke bediening zo goed bevallen!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Konkie 02-11-2023

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Etna CM851RVS gekocht nav goede recensies op internet. Nog niet lang in gebruik, maar tot op heden zeer tevreden. Veel verschillende standen en instellingen. Automatische menustanden maar ook zelf in te stellen. Wel even wennen, maar wij verwachten geen spijt te krijgen van deze aankoop.

Pluspunten

• Magnetron, grill, oven, ontdooien, stomen
  • 51 liter, lekker groot
  • Eenvoudig instelbaar bedieningspaneel
  • Stomen met stoommand (=toebehoren)
  • Aqua cleanstand

Minpunten

• Verder (nog) geen minpunten

Beste Konkie,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA! Fijn dat jij zo tevreden bent over de vele mogelijkheden, de ruimte en het mooie design.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

p***********@g******** 01-11-2023

Kookplezier

Fijn apparaat.
Makkelijk om te gebruiken, voldoet aan alle eisen.
Zijn er blij mee.

P*************@g******** 29-10-2023

Mooi!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooie combimagnetron! Past perfect bij mijn keuken. Instalatie is een makkie. Kortom: Blij.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over het mooie design en de eenvoudige installatie.

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron.

Bonnie 29-10-2023

Fijne oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Fijne oven, bakt alles goed en gelijkmatig. Makkelijk schoon te houden en vrij eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Bakt gelijk matig
  • Eenvoudig te bedienen
  • Magnetron werkt ook goed
  • Ruim van binnen
  • Bakt gelijk matig
  • Eenvoudig te bedienen
  • Magnetron werkt ook goed
  • Ruim van binnen

Minpunten

• Warm bij de tip toetsen als oven heeft aangestaan

Beste Bonnie,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw combimagnetron van ETNA!
We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!

R.G. 25-10-2023

nette afwerking makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

nette combimagnetron netjes afgewerkt mis alleen timer /wekker voor andere doeleinden bv eieren koken

Minpunten

• mis algemene timer

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak en het mooie design. Jouw feedback over de timer/wekker nemen wij mee in de ontwikkeling van onze producten.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Mario.N 24-10-2023

Combi oven CM851ZT

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Mooi toestel de combi oven ETNA doet aan alle behoeften en de kwaliteit is zeker niet slecht en dan geven ze nog in totaal 5 jaar garantie na de registratie van het toestel. zeker een ja voor mij.
Mvg

Beste Mario,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe combimagnetron.
Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

We wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!

g**s@g**l.com 14-10-2023

Goede prijs-/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

De prijs/kwaliteit verhouding van dit product is erg goed. Mooi zilverkleurig strak design. Oven/magnetrontijd is handig in te stellen door meermaals drukken, of ingedrukt houden voor een langere tijd.
Dit apparaat biedt alle mogelijkheden als ovenfunctie, magnetron, grillen maar ook combinaties hiervan.
Je kunt de verlichting handmatig aan of uit zetten, uit vanwege besparing, maar aan om even te kijken hoe ver je gerecht is. Erg handig.
Ben zeer tevreden over deze Etna combi magnetronoven.

Pluspunten

• vele functies
  • handmatige verlichting

Minpunten

• blaast nog even na na gebruik

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat het mooie design en eenvoudige bediening zo goed bevallen. Ook ben jij tevreden over de vele mogelijkheden.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de nieuwe combimagnetron!

k**7@h**l.com 28-09-2023

Kwaliteit en betrouwbaar Etna

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Moest even wennen in onze nieuwe keuken. Na 3 weken keukenrenovatie is de resultaat Etna al jaren een product,en kwaliteit heel erg goed.
Ik ben zeer tevreden over de apparaten van Etna, welke wij al 16 jaar in gebruik hebben en ook zeer tevreden over de servicegericht
en klantvriendelijkheid aan de telefoon geholpen worden met aansluitingen van onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• Snel opwarming van hapjes
  • Boekje Nederlands
  • Garantie

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Wij ontvangen natuurlijk graag bericht van onze trouwe ETNA klanten! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over jouw nieuwe apparatuur en de service die onze klantenservice geboden heeft.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw nieuwe apparatuur!

j**n@u**l.nl 20-09-2023

Mooie overn, maarrrr

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Op zich een mooie oven. Plaatsen ging prima.
Voldoende functies aanwezig. Magnetron en Stoomprogramma werken prima. Helaas is de oven wel een probleem. De onderkant verwarmt niet goed. Gerechten zijn gaat aan de bovenkant maar niet aan de onderkant. Contact gehad met de klantenservice van Etna. Prima contact. Advies is om langer voor te verwarmen dan de oven zelf aangeeft. Niet ideaal, want na het piepje zou de temperatuur bereikt moeten zijn

Pluspunten

• Functies
  • Plaatsen

Minpunten

• Oventemperatuur
  • Standaard rooster te klein

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de verschillende functies van de oven. Bij deze oven is goed voorverwarmen inderdaad erg belangrijk, mocht dit nog onvoldoende effect hebben helpen wij u natuurlijk graag verder. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben kijken graag met je mee naar een oplossing. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review, samen met jouw adres- en contactgegevens? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

h**p@g**l.com 14-09-2023

Mooie en veelzijdige oven!

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Een mooi apparaat met ongelofelijk veel functies. Vooral de stoomfunctie wordt bij ons veel gebruikt om snel en gezond groenten te bereiden. De oven is eenmaal defect gegaan, waarbij de klep losliet, maar dit is super snel opgelost door de klantenservice door een monteur te sturen om de oven snel en vakkundig om te ruilen.
Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, veelzijdigheid en service van etna 👍

Pluspunten

• Mooi om te zien
  • Veel functies

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke en positieve review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de vele mogelijkheden en het gebruiksgemak. Gelukkig is het defect aan de oven ook snel en goed opgelost.

Wij wensen jou heel veel plezier van de oven!

v**s@g**l.com 07-09-2023

Een aanrader past goed in de zwart/witte keuken

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Ziet er mooi en strak uit in onze zwart/ witte keuken. De bediening van het apparaat is gemakkelijk. Het kunnen stomen van groente is voor ons nieuw en gaan we zeker uit proberen..

webcare-7 29-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden ben met de combimagnetron!
Leuk dat jij kan gaan proberen met de vele functies zoals het stomen van de groentes.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!