ETNA CM851ZT - Reviews

Best Reviewed nov 2019 ETNA CM851ZT
Best Reviewed - november 2019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851ZT op Kieskeurig.nl.

Koen Raad 31-01-2020

top Etna combi

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Ik had voor de aanschaf links en rechts wat reviews gelezen. Deze Etna kwam in dit segment als een van beste uit de tests. Een enkeling had iets negatiefs te zeggen over de deur en over moeilijke bediening. Maar aangezien er erg veel positieve meningen waren over deze Etna heb ik toch gekozen voor deze oven/magnetron combi.

Ik heb 'm nu een week en ik moet zeggen dat ik erg blij ermee ben: echt een fijn ding!

En de negatieve punten zoals ik net zei heb ik helemaal niet aangetroffen.
Integendeel zelfs: super simpel qua bediening en de deur is lekker zwaar want kwaliteit.

Door het menu lopen gaat snel en eenvoudig. En er zijn veel soorten programma's.
Heb gisteren voor het eerst groente via de magnetron gekookt en dat ging super.
Er zit ook een uitgebreide timer op zoals uitgesteld koken.

Pluspunten

• grote inhoud (>50 liter)
  • mooi en strak design (zwart)
  • simpel en snel te bedienen

Minpunten

• qua installeren in je uppie is hij wel zwaar

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Beste Koen,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron helemaal naar wens is. Wensen je veel kook- en bakplezier.

Jolande 06-08-2020

ETNA CM851ZT

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Helaas bevalt mij deze oven totaal niet.
Wat ik niet handig vindt is dat je een speciale plaat voor de magnetron hebt en ene speciale plaat voor de oven. De plaat van de oven MOET het rooster op. Je kunt het rooster dus niet los in de oven plaatsen, dus altijd met een plaat eronder.
Stokbrood, pizza etc. wordt aan de bovenkant bruin maar blijft aan de onderkant zacht.
Ik heb contact gezocht met ETNA en ik kreeg de lachwekkende reactie om de broodjes halverwege de baktijd om te draaien.... zie je het voor je met de pizza. Nu snap ik waarom er een plaat onder moet. Ook is er geen los rooster te bestellen die helemaal in de oven past.
Je snapt mijn lage cijfer nu vast.... voor mij geen ETNA meer.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Oven werkt niet voor pizza's en broodjes.

Officiele reactie van Atag 07-08-2020

Beste Jolande,

Bedankt voor je review. Wij betreuren het om te lezen dat je niet tevreden bent over de oven. Bij de CM815ZT wordt standaard naast de keramische bakplaat een geëmailleerde bakplaat met inleg grillrooster geleverd. Er is een los inschuif rooster als extra accessoire bij te kopen. (Artikelnummer: 400269) Deze is te verkrijgen via https://onderdelennl.atagbenelux.com/OverzichtOnderdelen.aspx?oid=400269

Christiaan 18-05-2020

Mooi design en veel inhoud

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Een en al lof voor dit apparaat, klein nadeeltje is de bediening waarbij iets meer moeite gedaan moet worden.

Officiele reactie van Atag 19-05-2020

Beste Christiaan,

Wat een mooie review en waardering! Bedankt, daar zijn wij erg blij mee. Heel veel kook- en bakplezier.

Dick 23-01-2020

alles naar wens .

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Het bakken van de eerste appeltaart is naar wens verlopen en smaakte prima. Het stomen van de groente ga ik morgen proberen.

Pluspunten

• aanwinst

Officiele reactie van Atag 24-01-2020

Beste Dick,
Wat leuk om te lezen dat het bakken van de appeltaart zo goed is gelukt. Wij hadden graag geproefd 😉
Wij hebben er alle vertrouwen in dat het stomen ook naar wens verloopt. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!

MK 22-01-2020

Mooi strak design gecombineerd met gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

keramische binnen kant is makkelijk schoon te maken en de oven heeft genoeg vermogen is hierdoor zeer snel op temperatuur. magnatron werkt ook perfect. Mooi strak design staat mooi bij onze keuken

Pluspunten

• handige touch toetsen
  • oven snel voorverwarmt
  • veel ruimte
  • geen draai plateau
  • keuze menu gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste MK, Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over deze opvallende oven met magnetronfunctie van ETNA met een trendy design. Heel veel plezier met de CM851ZT! Groet Heidi van webcareteam ETNA

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste MK, Bedankt voor je review.
Ik vind het fijn om te horen dat je tevreden bent over deze opvallende oven met magnetronfunctie van ETNA mèt een trendy design. Ik wens je veel plezier met de CM851ZT. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Pascalle 19-01-2020

Prachtige matzwarte oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Na lang zoeken voor deze Etna CM851ZT gekozen: de vormgeving is mooi strak en matzwart. Makkelijk te bedienen. De gebruiksaanwijzing wijst voor zich. De papieren gebruiksaanwijzing is zeer uitgebreid. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en een super snelle levering door Coolblue.

Pluspunten

• Inhoud 51 liter
  • Stoomfunctie aanwezig
  • Mooi strakke vormgeving
  • Duidelijke display
  • Makkelijk zelf in te bouwen

Officiele reactie van Atag 20-01-2020

Beste Pascalle,

Wat goed te lezen dat deze combi-magnetron helemaal naar wens is! Dat lezen we graag. En een win-win situatie voor wat betreft de bezorging! Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier ervan.

A godding 14-01-2020

Een mooie combi oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Een mooie ruime combi oven magnetron.
Makkelijk in gebruik.
Hij is ook ruim van binnen, gaat makkelijk een grote ovenschaal in.

Officiele reactie van Atag 16-01-2020

Beste A. Godding,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Het wordt door ons zeer gewaardeerd dat je een positieve beoordeling achterlaat. Wij wensen je veel kook- en bak plezier toe!
Groet, Alice Webcareteam ETNA

Bas 06-01-2020

Fijne oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Mooi apparaat. Als je de bediening doorhebt, super eenvoudig te gebruiken. Is iets smaller dan onze oude Siemens oven maar veel dieper.

Officiele reactie van Atag 07-01-2020

Beste Bas,

Goed te lezen dat je zo tevreden bent. En bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen.
Veel plezier van deze combi-magnetron.

Klarita 28-12-2019

Groot en prima combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

We zijn blij met deze combimagnetron! Het is groot en het is makkelijk in gebruik en onderhoud. Bovendien ziet hij er mooi uit. We zijn heel blij met de 5 jaar garantie! Hiervoor hadden we twee keer combimagnetron van Samsung aangeschaft. Beide apparaten hingen kapot binnen 2 jaar (net nadat de garantie afgelopen was).

Pluspunten

• Groot
  • Veel opties
  • Makkelijk in gebruik
Officiele reactie van Atag 30-12-2019

Beste Klarita,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Nog fijner is te lezen dat je zo tevreden bent met deze
mooie combi-magnetron. Veel kook en bak plezier!
Alvast een fijne jaarwisseling,

Pim 27-12-2019

Super

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Super oven. Broodjes zijn een stuk lekkerder dan bij de vorige oven. Ook van binnen is hij erg handig en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Praktisch
  • Mooi
  • Super

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Pim,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de combi-magnetron.
Heel veel kook- en bakplezier!

Jan 16-12-2019

Mooi design

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Degelijk materiaal, prijs /kwaliteit verhouding, flink volume,makkelijk te bedienen, de zwarte uitvoering staat heel mooi in onze keuken

Pluspunten

• materiaal
  • snelle bediening

Officiele reactie van Atag 17-12-2019

Beste Jan,
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met zowel het uiterlijk als gebruiksgemak van de combi-magnetron. Bedankt voor deze mooie review en waardering. Hier zijn wij erg blij mee.
Heel veel kook en bak plezier!

Fam Kuiper 13-12-2019

Geen knoppen maar tip toets bediening geweldig makkelijk.

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Daar wij in onze keuken al jaren meerdere ETNA apparaten hebben en zeer tevreden zijn over ETNA nu een ETNA combi oven gekocht (xxxx) een mooi dessin, zwart mooie uitstraling, belangrijkste in deze volume 51 ltr en de tip toets bediening, zeer makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Mooie combi oven, degelijke kwaliteit
  • Voldoet aan alle eisen die wij stellen
  • Zeer gemakkelijk in gebruik.
  • Zeer tevreden met deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 14-12-2019

Beste familie Kuiper,
Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over ons merk ETNA. Wij wensen jullie veel kook en bak plezier toe met de combi oven CM851ZT van ETNA.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Anoniem 30-11-2019

Gebruiksvriendelijke magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Magnetron heeft een compleet zwarte look wat 1 van de eisen was. Daarnaast is de magnetron handig in gebruik en ook de stoomfunctie heb ik al veel gebruikt!

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Handig in gebruik

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat behalve de kleur, ook het gebruik goed bevalt.
Veel plezier gewenst van deze mooie combi.

Geralt 08-11-2019

Fijne, grote ovenmagnetron

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

De CM851ZT is een erg fijne ovenmagnetron. Nadat onze oude ETNA magnetronoven (kleiner type) uit de oude keuken niet meer nodig was (was nog wel steeds werkend) hebben we wederom gekozen voor ETNA. De tiptoetsbediening werkt erg fijn en grote schapenrassen moeiteloos in de oven. Hij komt redelijk snel op temperatuur en de temperatuur is ook nog eens behoorlijk accuraat.

Pluspunten

• groot
  • fijne tiptoetsbediening

Minpunten

• tijd niet dimbaar (alleen geheel uit)

Officiele reactie van Atag 11-11-2019

Beste Geralt, wat een mooie review. Wij worden er blij van, wanneer klanten zo tevreden zijn. Dankjewel!
Wensen je veel plezier van deze combi-magnetron.

Y Hoeymakers 03-11-2019

Makkelijk bedienbare oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Een hele makkelijk bedienbare combi oven. De oven bakt erg goed en de magentronfunctie is snel. Oven is makkelijk schoon te maken. Enige minpuntje......elke keer als je de tiptoetsen gebruikt hebt staan er vingers op...…...maar deze zijn ook weer makkelijk weg te vegen. Zeker een aanrader. Een heel goed product voor een mooie prijs

Pluspunten

• bakt mooi
  • goede magentronfunctie
  • makkelijk in gebruik
  • uitgestelde tijd, erg makkelijk

Minpunten

• snel vieze tiptoetsen
  • mis de timer

Officiele reactie van Atag 05-11-2019

Bedankt voor je mooie beoordeling en 10! Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA