De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 117 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruud 11-08-2022

Al 2x defect , en aanvraag voor monteur duurt erg lang

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

4,5 jaar terug samen met nog 3 andere Etna apparaten deze oven aangeschaft, helaas ging de oven na 4,5 jaar stuk en waren wij vergeten ze te registreren dus geen 5 jaar garantie.
Toch maar weer dezelfde aangeschaft want op zich beviel hij wel en weet je zeker dat hij in de kast past.
Helaas, elke keer als de oven op temperatuur is slaat hij uit en komt er code E22 in het scherm.
Echt waardeloos voor een nieuwe oven.
Via de Etna site de klacht aangegeven en verzoek voor een monteur, eerste keer geen bericht, volgende dag maar weer hetzelfde gedaan, toen wel bericht van ontvangst.
Binnen 2 tot 3 werkdagen zouden wij bericht krijgen, ja dat klopt, ze hebben het door gegeven aan een ander bedrijf waarvan de monteur contact met ons zou opnemen.
Inmiddels zijn wij ruim een week verder en hebben nog niks vernomen, echt zo slecht dit, en hebben dus spijt van onze aankoop.
Mij benieuwen wanneer wij geholpen worden maar een Etna zullen wij nooit meer aanschaffen.

Minpunten

• Gaat snel stuk helaas,

Officiele reactie van Atag 12-08-2022

Beste Ruud,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de combimagnetron en de monteur nog geen contact heeft opgenomen voor het maken van een afspraak. Dit is natuurlijk niet te bedoeling. Graag ontvangen wij jouw NAW-gegevens en een kopie van deze review, zodat we contact met de monteur kunnen opnemen. De gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

Henk-Jan 06-08-2022

Slappe afbakbroodjes en diepvriespizza’s

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

De combimagnetron hebben we in inmiddels een paar dagen in huis. Helaas valt he5 apparaat erg tegen. De afbakbroodjes op de zondagochtend waren aan de bovenzijde hard maar hadden nog een kleffe bodem. Ook ovenpizza’s kan je er niet in afbakken. De bodem blijft een slappe hap… Dit zijn voor ons de belangrijkste gebruiksmogelijkheden. Ik lees nu bij de reviews dat meer mensen hier problemen mee hebben en dat er een los rooster te koop is. Dit zou Etna gewoon moeten meeleveren! Nu is de oven voor ons een grote teleurstelling en ik voel er niets voor om bijna 70 euro extra voor een rooster te betalen. Daarom overwegen we om de oven terug te sturen en een ander merk te kopen.

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Slechte warmteverdeling

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste Henk-Jan,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de combimagnetron en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij kijken graag met jou mee om het bakresultaat te verbeteren. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Ries 25-07-2022

Etna combi magnetron

Prima apparaat .

Makkelijke bediening en mooie uitsraling .

Top levering door keukenloods

• Prima apparaat
  • Makkelijk bediening

Officiele reactie van Atag 26-07-2022

Beste Ries,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat het mooie ruime design en het gebruiksgemak jou zo goed bevallen.

Wij wensen jou nog heel veel bakplezier toe.

j**k@k**n.nl 21-07-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooi apparaat, eenvoudige bediening en voldoet aan onze wensen. Vlotte installatie, geen spijt van de aankoop. Daarbij ook vijf jaar garantie. Top.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Eenvoudige bediening
Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.
Fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design, de snelle installatie en het bedieningsgemak van de combimagnetron.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Andries 28-06-2022

Geen aanrader slechte constructie binnenin

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

2 jaar geleden gekocht. Kwaliteit laat te wensen over aangezien de schroeven van de houders voor de bakplaat. De moertjes vallen in het binnenste van de oven, hier kun je niet bij. Volgens de kenners bij het bedrijf is dit geen technisch mankement. Slechte kwaliteit voor die prijs.

Pluspunten

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Slecht constructie binnenzijde
  • Duur

Officiele reactie van Atag 29-06-2022

Beste Andries,

vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de CM851RVS zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

i**v@g**l.com 11-06-2022

Bevalt heel goed

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Geweldig apparaat Combi oven en magnetron functie werkt super mooie design is een plaatje in de keuken

Pluspunten

• Baken braden grillen opwarmen stomen
  • Mooi toch screen bedieningspaneel
  • Alleskunner met meer ruimte

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de combimagnetron en deze naar behoren werkt en als mooi plaatje in jou keuken past.
We wensen je veel bakplezier toe.

w**3@g**l.com 14-05-2022

Ongemakkelijk apperaat

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Omgewisseld door keukenconcurent bij aankoop, de door ons gekozen etna was niet meer leverbaar. Bij pizza s bakken moet je bij de 2e en 3e pizza opnieuw opwarmen, bij een ovenschotel moet je niet het deurtje open trekken want als je dan verder gaat moet je weer van voor af aan beginnen, het opwarmen van een baby fles verschilt van dag tot dag dan weer 50 sec. dan weer 110 sec.

Pluspunten

• Mooi disigne
  • Makkelijk schoon maken

Minpunten

• Pizza s bakken
  • Koken

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de werking van de combimagnetron niet het zelfde blijft en hier wisseling inzit. Indien u dit wenst kijken wij graag wat we voor u kunnen betekenen hierin. Graag ontvangen wij dan uw NAW-gegevens en een kopie van deze review per e-mail, dit kunt u toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

m**m@z**o.nl 07-04-2022

geweldige grote en makkelijke oven, met mooi design!

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Mijn oog viel op deze mooie combi vanwege het mooie design en de ruime inhoud. Het bedienen is erg makkelijk en de binnen en buitenkant zijn eenvoudig schoon te houden.

Pluspunten

• Ruime oven
  • Snel op temperatuur, korte afkoeltijd
  • Makkelijk te bedienen
  • makkelijk te reinigen
  • Veel functies

Minpunten

• Rekjes binnenzijde
  • De bakplaat is niet geschikt voor de magnetron

Officiele reactie van Atag 08-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk om te horen dat u zo bent gevallen voor het mooie design van dit toestel.
Natuurlijk is het ook een groot voordeel dat u na het bakken het toestel eenvoudig kunt reinigen.
Wij wensen u heel veel bakplezier.

Webcareteam ETNA

bongo 03-04-2022

TOP COMBI OVEN

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

BEN ZEER TEVREDEN OVER DE SIMPELE EN MAKKELIJKE TOUCH BEDIENING. REAGEERT SNEL EN FIJNE BEDIENING. NIET EVEEL INGEIKKELDE MENUS GEWOON OVERZICHTELIJK. MAGENTRON FUNCTIE OOK HEEL FIJN AANGEZIEN WE DIE DAGELIJK GEBUIKEN VOOR HET OPWARMEN.

Pluspunten

• SIMPELE BEDIENING
  • SIMPEL PROGAMMA EN DUIDELIJK
  • MAGENETRON FUCTIE PERFECT

Minpunten

• NIKS OP AAN TE MERKEN

Officiele reactie van Atag 04-04-2022

Beste Bongo,
Wat leuk dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed te lezen dat u zeer tevreden bent over de mogelijkheden en het gebruiksgemak van deze oven/magnetron. Veel kook- en bakplezier gewenst!

m**4@g**l.com 28-03-2022

Super apparaat en mooi design

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooi design en makkelijk te bedienen. Het enige wat we missen is een los rooster en niet 1 die op de bakplaat ligt. Die zit er niet bij en hebben ze ook niet in het assortiment dat is eigenlijk raar want je zie die opmerking vaker voorbijkomen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Ruim van binnen
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen los rooster

Officiele reactie van Atag 29-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de combimagnetron. Voor deze combimagnetron is een los rooster te bestellen, indien u deze wenst te bestellen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens + een kopie van deze review. Deze gegevens kunt u toesturen naar webcare@atagbenelux.com.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

i**s@h**l.com 23-03-2022

Mooie combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Makkelijk te installeren. Makkelijk in gebruik. Gebruiksaanwijzing is goed te lezen en te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ruim

Minpunten

• Jammer dat niet alleen het klokje blijft branden

Officiele reactie van Atag 24-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat de combimagnetron ruim en makkelijk in gebruik is. In de handleiding op pagina 9 staat de energiebesparingsstand beschreven. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

Sjoerd 23-03-2022

Prima oven

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Na een uitgebreide zoektocht op internet en in de fysieke winkel, uitgekomen bij deze prachtige oven. De moderne uitstraling is een aanwinst in onze keuken. Er zijn erg veel mogelijkheden, welke we nog lang niet allemaal hebben geprobeerd. Vooral de royale inhoud heeft ons verbaasd. Wordt behoorlijk compleet geleverd. De beoordelingen, maar ook de gunstige prijs heeft meegespeeld in de beslissing. Blij mee!

Pluspunten

• mogelijkheden
  • uitstraling
  • prijs/kwaliteit verhouding
  • goed te reinigen
  • duidelijke display

Minpunten

• (nog) niets ontdekt

Officiele reactie van Atag 24-03-2022

Beste Sjoerd,
Dank u voor het schrijven van deze review. Wat goed te lezen dat de combimagnetron een aanwinst is in uw keuken en u zoveel pluspunten benoemd. Een blije consument, daar doen we het voor. Veel kook- en bakplezier gewenst!

s**z@h**e.nl 19-03-2022

GOED

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Het is een prima apparaat doet wat hij moet doen, hier zitten we gebakken mee !!!

Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de combimagnetron.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

Kevin 07-03-2022

Prima product

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Prima product. Verwarmt snel voor en werkt naar behoren. Jammer dat de tijd die afloopt met minuut gaat en niet in secondes.

Pluspunten

• Veel opties
  • Snel voorverwarmen

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste Kevin,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM851ZT.

Wij wensen je veel kook- & bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Jan Bullee Duiven 28-02-2022

aankoop magnetron oven

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

We hebben ons natuurlijk eerst uitgebreid georiënteerd ( oa ETNA experience center in Duiven ) en gekeken naar zaken als Consumentenbond, beste keus, kieskeurig, enz. ,maar linksom of rechtsom we kwamen toch steeds weer uit op ETNA CM 851 ZT op basis van onze wensen.
Qua design ook een prachtig apparaat. We hebben er zelfs 2 van gekocht en inmiddels ingebouwd. Een prachtig gezicht in onze keuken, echt aanwinsten.
Nog niet echt kunnen uitproberen maar dat gaat de komende dagen zeker gebeuren en we zijn er van overtuigd dat we van deze apparaten heel veel plezier gaan krijgen

Pluspunten

• prijskwaliteit verhouding
  • uitstekende noteringen consumentenbond, beste koop
  • bedieningspaneel gemakkelijk te begrijpen
  • bedieningspaneel eenvoudig te reinigen
  • mooi design

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 02-03-2022

Beste heer Bullee,
Dank u wel voor deze geweldige beoordeling. Goed te lezen dat u zich uitgebreid heeft georiënteerd en bent uitgekomen bij de combimagnetron van ETNA. Fijn dat u zo enthousiast bent over het design en de 2 apparaten prachtig staan in uw keuken. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcare ETNA

Denny 27-02-2022

Modern ogende combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Makkelijk te bedienen, heeft maar een paar toetsen doet prima z'n werk zowel met bakken als met magnetron.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goede verlichting

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste Denny,

Fijn om te lezen dat de CM851ZT aan je verwachtingen voldoet. Bedankt voor deze mooie feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

j**j@z**t.nl 27-02-2022
Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Gewoon een goed product dat doet wat hij moet doen waarom zou je een duurder product nemen als deze ook goed is
Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de combimagnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

f**l@h**e.nl 24-02-2022

Slecht product en nog slechtere service

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

We hebben van Etna een combi oven gekocht geeft na 2 ,5 maand al foutmeldingen aan, vervolgens naar de service dienst gebeld en zitten nu al een maand te wachten dat er een monteur komt voor reparatie. We zijn een gezin van 5 personen en werken allemaal in ploegendienst moeten nu telkens het eten in een pan opwarmen omdat de oven / magnetron het niet doet. We hadden hiervoor een combi oven van Siemens en 20 jaar niets aan gehad. Wij kopen nooit meer een Etna product en al helemaal nooit meer iets bij BCC. Zeer slechte service.

Minpunten

• Al een defect na 2,5 maand

Officiele reactie van Atag 25-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend te horen dat de combi oven foutmeldingen geeft en u niet tevreden bent over de service. Het is nooit onze bedoeling u dit gevoel te geven. Wij ontvangen graag uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review naar webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan met u mee.

Sven 18-02-2022

Kwalitatief goeie kookplaat met geintergreerde afzuiging.

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Na verschillende koopplaten te bekijken, ben ik uitgekomen op een Etna kookplaat met afzuiging in verwerkt.

De etna kookplaat met afzuiging was voor mij de doorslag. een mooie kookplaat, veelzijdig en een gaaf afzuigings systeem met een mooie totale afwerking. Koken is weer een feestje!

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Sven,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en dat je met plezier weer aan het koken bent.
We wensen je nog vele jaren kookplezier toe.

ADeMeester 16-02-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM851ZT

Ik ben erg tevreden over de combi-oven. Warmt snel op en bakt egaal.
De binnenruimte is erg handig en ruim.
Ik zocht lang naar een combi-oven die een volwaardige ovenfunctie heeft en deze heb ik nu gevonden. Ik zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Veel hoogtes om bakplaten te plaatsen
  • Volwaardige ovenfunctie
  • Bakt egaal
  • Is snel warm

Officiele reactie van Atag 17-02-2022

Beste ADeMeester,
Bedankt voor uw review. Goed te lezen dat u uw combi-oven heeft gevonden en tevreden bent over het design en de mogelijkheden. Veel kook- en bakplezier gewenst!