Bosch CPA565GS0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CPA565GS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a**********@h********** 28-09-2021

Zeer dure miskoop

Geschreven voor: Bosch CPA565GS0

Slecht product, in Mei 2019 gekocht na 1 jaar begon hij te haperen en stopte ermee. Monteur erbij geweest en onderdeel vervangen. Vertelde ons dat we geen eten op 1000 Watt moesten opwarmen was alleen voor vloeistoffen. Advies opgevolgd en nu 1 1/2 verder hetzelfde euvel. Voor €929,- een echte miskoop.

Minpunten

• dure miskoop
  • zeer snel kapot

Pam 10-05-2018

Stoom oven/ magnetron na 3 wkn kapot

Geschreven voor: Bosch CPA565GS0

De stoomoven werd bezorgd en het zag er mooi uit.
De bediening is handig en het eten smaakt erg goed. De stoom oven functie is werkelijk voortreffelijk.
Een minpunt is dat bij het voorverwarmen van de oven, het apparaat niet aangeeft door middel van geluid dat het klaar is met opwarmen. Dit zou fijner zijn geweest.

We waren erg tevreden... totdat na 3 weken het apparaat opeens kapot ging. Helemaal niets deed het meer. Dat kan toch niet bij zo’n luxe en duur apparaat.

Contact opgenomen met Bosch reparatie service.
Ik ben erg teleurgesteld in de service van Bosch.

1 week later kwam de monteur en constateerde dat de oven de 1e keer niet gerepareerd kon worden. Er moest een heel nieuw electronisch deel besteld worden. Maar dit zou een week duren.

De week erna belde de monteur op het laatste moment (na 4 uur wachten) op om te zeggen dat er 1 gedeelte van het bestelde onderdeel kwijt was. En dat ze alles hebben afgezocht en dat ze het nergens konden vinden.

De week erna op maandag zou het kwijtgeraakte onderdeel er wel zijn.
Helaas werd ik voor die maandag gebeld dat er die maandag niets binnen zou zijn.
Ik weet niet wanneer wel? Nu weer een week verder heb ik nog niets gehoord.

Ik heb nauwelijks gebruik kunnen maken van de oven.

En ik zit nu inmiddels al een maand zonder magnetron/oven.

Ik vind dit erg vervelend en vind dat dit toch niet oké is voor zo’n kostbare nieuwe oven. Na een paar weken oud te zijn, moet deze toch omgeruild kunnen worden voor een nieuwe. Ze kunnen toch niet maken dat ik weken zonder oven zit en ik steeds thuis moet blijven en dan alsnog af bellen omdat de onderdelen er niet zijn.

Dus eerlijk, de stoomoven was een 9 maar de service/reparatie is ver onder de maat. Vandaar een 1.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Alles smaakt goed

Minpunten

• Geen Geluidsmelding als oven voorverwarmd is
  • Na 3 weken gebruik kapot
  • Slechte service nu al 1 maand zonder oplossing

Brigitte 18-04-2018

Fijne oven/magnetron met stoomfunctie

Geschreven voor: Bosch CPA565GS0

Fijne combimagnetron met zelfs een stoomfunctie. Veel functionaliteiten voor een redelijke prijs. Helaas zit er alleen een glazen ovenplaat bij en een stoommandje en geen "gewone" ovenplaat. Makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• magnetron oven en stoomfunnctie
  • stoomcompartiment maakt de oven niet te klein

Minpunten

• geen (niet glazen) ovenplaat beschikbaar

cv 14-03-2018

gebruik

Geschreven voor: Bosch CPA565GS0

goede actie / prijs kwaliteit verhouding, erg makkelijk in te bouwen en een zeer ruime oven.
zeer gebruiks vriendelijk en eenvoudig te reinigen een top combi magnetron stoom oven.