Siemens CP565AGS0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CP565AGS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Y van Anraad 31-03-2020

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Werd mij aangeraden door dealer. Ben dus op zijn advies ingegaan. Nadat het apparaat geplaatst was uiteraard direct uitgeprobeerd. Het was even wennen natuurlijk gezien het feit dat het zoeken welke programma's ik moest hebben anders was dan bij mijn oude oven.

Pluspunten

• DUIDELIJK OVERZICHT PROGRAMMA'S

Minpunten

• BIJ STOMEN VEEL WATER WAT ACHTERBLIJFT

LJ50 29-04-2019

Mooie combimagnetron met onhandige touch-velden

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Wij hebben onze oude Siemens combimagnetron, op advies van de installateur, vervangen door deze met stoom mogelijkheden. Hebben hem nu een aantal dagen een gebruik en nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Wat we hebben gedaan doet het goed. De vormgeving is mooi en strak. Wat ons opvalt is dat je zelf een informatie sticker aan de binnenkant moet plakken wat niet echt handig is en de touch-velden (tiptoetsen) om een functie te kiezen niet oplichten in het donker zodat je in de avond en de nacht deze niet goed kunt onderscheiden. Ook is de start/stop knop is niet handig. Zitten te dicht bij elkaar. Tot nu toe nog niet super enthousiast gezien de best prijzige uitvoering van deze combimagnetron.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Lekker grote knoppen en duidelijk

Minpunten

• Zelf een sticker plakken
  • Touch knoppen in het donker niet goed te zien.
  • Start/stop knop te dicht bij elkaar

Marian 01-04-2019

Mooie vormgeving duidelijk overzicht

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Goede oven. Erg snel. Stomen nog even wennen, gaat goed, maar heeft wel tijd nodig
Goede magnetron. Tiptoetsen soms wat onhandig. Goed opletten of je nou wel of niet op start gedrukt hebt want hij staat snel weer op pauze als je per ongeluk 2 keer drukt

Pluspunten

• Snel en goed
  • Supersnelle voorverwarming oven
  • Magnetron is goed

Minpunten

• Tiptoetsen gauw verkeerd ingetoetst
  • Na stomen veel water opvegen in oven