De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM585AMS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mooi apparaat 20-03-2022

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Deze compacte magnetron met hetelucht is ook zeer geschikt voor de wat oudere gebruiker doordat het makkelijk te bedienen is.

r**r@g**l.com 05-03-2022

Voor de prijs een perfecte oven.

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Na eerst een ander merk te hebben gehad waar veel problemen mee waren, deze Combi gekocht.
Niets teveel betaald hiervoor, dit is geruisloos en veel functies.

• Fluister stil

Minpunten

• Geen grillrooster, alleen de ronde, niet handig.

Anoniem 03-02-2022

De perfecte combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hoe makkelijk met alle voorgeprogrameerde programma's....iedereen kan hem bedienen

Jasper 08-01-2022

Uitstekend Compacte magnetron met helelucht

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik als professionele kok(behoorlijk kritisch) vind dit een uitstekend apparaat mooi, zeer praktisch te bedienen, handige functie indeling aan de voorkant en overzichtelijk.

Hennie 29-11-2021

Super apparaat!

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne combi oven! Wij gebruiken hem dagelijks en genieten van iedere maaltijd. Ook heb je een keuze om snel voor te verwarmen. Ideaal! Het enige minpuntje is dat hij niet piept wanneer hij klaar is met voorverwarmen.

Willem 25-11-2021

Eenvoudig, laaggeprijsd. MAAR PRIMA

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze combimagnetron is zeer eenvoudigte bedienen. De resultaten mogen er zijn. Goed en n iet te duur !!

i**o@o**n.nu 18-11-2021

super oven

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Een heerlijke grote oven. Makkelijk te bedienen en schoon te maken. Koken en bakken voor grotere groepen is nu nog leuker.

Wennes 31-10-2021

Functioneel en goed design

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik wilde graag een aparte bakoven en magnetron. Dit is uiteindelijk een aparte bakoven en aparte combi magnetron geworden, héérlijk. Als de fam komt een mooi ovengerecht en de kids pizza. Passen er wel drie pizzas in via de bijgeleverde rekjes.
Enige nadeel waar ik bij de aanschaf niet op gelet heb is de ronddraaiende plaat. Had achteraf liever bakplaten oid gehad. Beperkt toch in ruimte. Snel voorverwarmd.
Magnetron funtie werkt verder prima. Makkelijk te bedienen.

n**1@g**l.com 23-10-2021

Miskoop

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Zelden zo’n slechte oven gebruikt. Voor een beginnende kok of minimaal gebruik is het een redelijk apparaat.
Geen mogelijkheid voor bakplaat
Rond draaiplateau wordt gloeiend heet kan er amper uit gehaald worden.
Temperatuur instelling springt van 40gr naar 100gr.
Slow-cooking op lage temperatuur niet mogelijk
Eiwitten maken is onmogelijk
Grote pan of bakplaat niet mogelijk
Grote miskoop !!!!

Schroots 15-10-2021

Hele fijne combi

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik, we hebben ook de oven. Dubbel plezier!

Henk 06-10-2021

Prima magnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De magnetron hebben we gekocht ter vervanging van onze vorige Siemens magnetron die tien jaar trouw dienst gedaan heeft.
De nieuwe magnetron past perfect in de keukenkast waar de vorige in stond. Het apparaat werkt prima, is simpel te bedienen en doet gewoon wat het moet doen.

Toppertje 05-10-2021

Echt heel mooi

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top machine.
Mooi om te zien. Gemakkelijke bediening

Astrid 02-09-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Deze combi oven/magnetron heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hij doet wat hij moet doen. Wij gebruiken alleen de oven- en magnetronstanden en die werken prima. Ook fijn dat er een draaiplateau in zit zodat alles gelijkmatig warm wordt gemaakt. Daarnaast heeft de oven een fraai en strak design.

Pluspunten

• Mooi & strak design
  • Draaiplateau
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Voor uitgebreid koken wellicht te klein

C Emmen 10-08-2021

Handige 2e oven / magnetron

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig te hebben naast een fornuis met grote oven. Want altijd zijn magnetron en oven samen nodig.

steven 26-07-2021

prima combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima combi oven met makkelijke bediening

p**r@b**e.nl 11-07-2021

Mooie magnetron kunnen 2 pizza tegelijk in
Zeer ruime magnetron/ oven.
En compleet

peter ambagtsheer 13-06-2021

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Degelijk apparaat dat snel en gelijkmatig opwarmt. Voelt robuust aan. Het draaiplateau heeft echter ook zijn onhandige kanten. Niet alles past er op en dat betekent dat grotere (bak-)vormen niet in de oven passen ook al lijkt er ruimte genoeg voor te zijn. Kleine dingen zoals bekers opwarmen of broodjes bakken doet hij perfect. Pizza's ook, maar ondanks dat er twee plateaus zijn is meer dan één tegelijk net teveel en dan wordt het binnenste niet meer gaar.

dave 13-06-2021

Combi

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De juiste combi magnetron en oven. Makkelijk te bedienen.

Bas 07-06-2021

Makkelijk in gebruik, krachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

Erg eenvoudig in gebruik, het wijst zich vanzelf. Zelfs zonder gebruiksaanwijzing kon ik het apparaat eenvoudig besturen. Daarnaast ook erg krachtig in zijn warmte afgave en mooi qua design.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede warmte afgifte

CM585AMS0 06-05-2021

Super tevreden

Geschreven voor: Siemens CM585AMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Simpel in bediening en gebruik. Resultaat naar wenst.