Siemens iQ500 CM585AMS0 - Reviews

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 CM585AMS0 op Kieskeurig.nl.

Guus 28-08-2018

veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Zeer geschikt apparaat voor allerlei doeleinden. Zeer mooi vormgegeven. Bijna alleen maar pluspunten. Enige minpuntje: display onder schermpje licht niet op. Als het iets donkerder is in de keuken is het lastiger te zien waar je op moet drukken.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen met draaiknoppen

Minpunten

• display onder schermpje licht niet op

arnoenilse 19-06-2018

fantastisch apparaat en snelle levering

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

gisteren besteld, vandaag netjes geleverd.
voldoet aan alle verwachtingen en mooi design
lekker stil en paste exact.

Pluspunten

• mooi design
  • grote inhoud 44 liter
  • stil

Minpunten

• kan er geen benoemen

AMB 18-06-2019

Goed uitziende combimagnetron, matig gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Mooi uitziende combimagnetron, met voldoende magnetronfuncties en div. hetelucht- en grillfuncties. Het losse draaiplateau is echter lastig (terug) te plaatsen. Ook lastig: twee pizza's of taarten tegelijk bakken is met bijgeleverde roosters (1 laag, 1 hoog) niet te doen, omdat ze bijna niet tegelijkertijd te gebruiken zijn. Gevaarlijk vind ik het onafgeschermde grillelement, omdat je het slecht ziet en er makkelijk je vingers aan brandt.

• RVS binnenkant

Minpunten

• Onhandig draaiplateau
  • Lawaaiige aandrijving draaiplateau
  • Onafgeschermde grillelement
  • Twee roosters niet tegelijkertijd te gebruiken
  • Kunststof deursluithaken lijken niet erg robuust

Ajnabee 25-05-2019

Mooi strak design

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er tevreden mee. Ondanks de kleine nis heeft het toch een grote inhoud. Alle hoognodige functies zitten erin en het is makkelijk is gebruik. Ik hoefde de gebruiksaanwijzing bijna niet te gebruiken. Het spreekt voor zich. Wat ik wel erg mis is de bakplaat. Er is geen bakplaat meegeleverd en ook geen mogelijkheid om er eentje in te doen.

Leonardo 11-11-2019

SIEMENS iQ500 Inbouwmagnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

We houden van het ontwerp, de weergave en het uiterlijk van de apparatuur. Het is handig om voor dezelfde ruimte een compacte magnetron en oven te hebben.
Desondanks verwachtten we betere prestaties van de ovenfunctie. Voor "serieuze" gerechten heeft u absoluut een extra oven nodig, omdat het langer duurt om te bakken en vaak nog steeds niet goed aanvoelt.
Het was ook een teleurstelling dat de apparatuur geen mogelijkheid heeft om een kookplaat op te hangen.
Dat gezegd hebbende past dit voor het grootste deel van het dagelijks gebruik bij het doel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robin 01-11-2019

Prima oven jammer van rekje

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Oven is prima alleen het rekje wat meegeleverd wordt is na ongeveer 5x gebruik kapot gegaan. hiervan is het pootje afgebroken. Erg jammer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-04-2019

Prima apparaat!

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Deze combi oven-magnetron zit in mijn nieuwe keuken. Ik ben er erg tevreden mee. Erg gebruiksvriendelijk, duidelijke handleiding meegeleverd.

letlohy 11-01-2019

Gebruiksvriendelijk met een mooi design

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Vandaag, ter vervanging van een 20 jaar oude soort- en naamgenoot, ontvangen en geplaatst. Het apparaat oogt rustig door het design en is gebruiksvriendelijk. Hopelijk kunnen we ook van deze Siemens vele jaren genieten.