Siemens iQ500 CM585AMS0 - Reviews

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 CM585AMS0 op Kieskeurig.nl.

Guus 28-08-2018

veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Zeer geschikt apparaat voor allerlei doeleinden. Zeer mooi vormgegeven. Bijna alleen maar pluspunten. Enige minpuntje: display onder schermpje licht niet op. Als het iets donkerder is in de keuken is het lastiger te zien waar je op moet drukken.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen met draaiknoppen

Minpunten

• display onder schermpje licht niet op

arnoenilse 19-06-2018

fantastisch apparaat en snelle levering

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

gisteren besteld, vandaag netjes geleverd.
voldoet aan alle verwachtingen en mooi design
lekker stil en paste exact.

Pluspunten

• mooi design
  • grote inhoud 44 liter
  • stil

Minpunten

• kan er geen benoemen

AMB 18-06-2019

Goed uitziende combimagnetron, matig gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Mooi uitziende combimagnetron, met voldoende magnetronfuncties en div. hetelucht- en grillfuncties. Het losse draaiplateau is echter lastig (terug) te plaatsen. Ook lastig: twee pizza's of taarten tegelijk bakken is met bijgeleverde roosters (1 laag, 1 hoog) niet te doen, omdat ze bijna niet tegelijkertijd te gebruiken zijn. Gevaarlijk vind ik het onafgeschermde grillelement, omdat je het slecht ziet en er makkelijk je vingers aan brandt.

• RVS binnenkant

Minpunten

• Onhandig draaiplateau
  • Lawaaiige aandrijving draaiplateau
  • Onafgeschermde grillelement
  • Twee roosters niet tegelijkertijd te gebruiken
  • Kunststof deursluithaken lijken niet erg robuust

Ajnabee 25-05-2019

Mooi strak design

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er tevreden mee. Ondanks de kleine nis heeft het toch een grote inhoud. Alle hoognodige functies zitten erin en het is makkelijk is gebruik. Ik hoefde de gebruiksaanwijzing bijna niet te gebruiken. Het spreekt voor zich. Wat ik wel erg mis is de bakplaat. Er is geen bakplaat meegeleverd en ook geen mogelijkheid om er eentje in te doen.

Nico 08-07-2020

Uitstekende magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Werkelijk een prima apparaat, mooi design, goed en makkeijk instelbaar menu. Blijft goed schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bjorn 18-06-2020

Top combi magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Mooi design, eenvoudige bediening en zeer snel op temperatuur met de snelle opwarm functie. Mooie accesoires standaard meegeleverd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen de Boer 04-06-2020

Fijn zo'n extra oven en gelijk magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Met recht een 'Compacte oven met magnetron' en niet een combi-magnetron. Prima binnenruimte, groter dan in onze vorige losse combi-magnetron. Erg fijn apparaat. Voorkeuze-standen gebruiken wij niet heel vaak, maar misschien komt dat nog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronnieb 30-05-2020

Mooie Combi magnetron,

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Geweldige magnetron/oven. Nu al meer gebruikt dan vorige (was 25 jaar oud, nooit alle mogelijkheden benut) Simpele bediening geweldig resultaat. Alleen balen dat de ronde ovenschaal met wieltjes bol staat, er blijft geen glas of maatbeker in het midden staan. Heb daar een oplossingsvraag over uitstaan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Krog 15-05-2020

Combi magnetron, eenvoudig en makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Betaalbare goed werkende combimagnetron. Eenvoudige bediening en mooi design. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Alle functies werken top!

Anoniem 10-05-2020

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Apparaat werkt zoals je mag verwachten. Geen moeiliijk gedoe maar instellen zoals je verwacht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 05-05-2020

Prima combi-magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Nadat we dit apparaat gekocht had las ik ergens dat er verschil zit tussen een combi-magnetron en een combi-oven en ik maakte overal uit op dat dit een combi-magnetron was. Ik was dus wat bang dat de ovenkwaliteiten niet zo goed zouden zijn. Wat betreft ovenschotels gaat het prima (bv. lasagnebladen waren goed gaat), ik merk wel op dat het eten nooit super heet is als het eruit komt, altijd prima eetbaar. De pizza-stand heeft voor mij geen toegevoegde waarde, de onderkant van de pizza was al heel snel te donker en de bovenkant nog niet goed. Heteluchtstand werkt hiervoor beter vind ik.
Het was even wennen dat het plateau ook draait tijdens ovenstanden. Warmt verder snel op en heeft een mooi uiterlijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

anouk corstiaensen 06-04-2020

Een compact apparaat, met veel inhoud

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

De combinatie magnetron/oven ziet er heel fraai uit aan de buitenkant. Er kunnen grote ovenschalen in, genoeg ruimte. Veel mogelijkheden en een zeer klantvriendelijke bediening

Pluspunten

• Ruime binnenzijde
  • Fraaie uitstraling buitenkant

Samil 18-03-2020

Combi magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Zeer fijn en makkelijk in gebruik. Zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mitchel 25-02-2020

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Alleen draaiplaat helaas. Verder voldoet de combi magnetron aan mijn verwachtingen. Pluspunten: eenvoudig te bedienen en het design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hennie 22-02-2020

Combi magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Het apparaat werkt goed, we missen een extra bakplaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeremy 27-01-2020

Doet precies wat ie moet

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Keurig apparaat met een mooi strak design. Eenvoudig in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 26-01-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Goede combi magnetron met simpele bediening en is zeer snel op temperatuur [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J. Lenstra 20-01-2020

Ziet er keurig verzorgd uit

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

Ik heb dit product gekocht na aanbeveling van de dealer.
Apparaat is eenvoudig in gebruik en werkt uitstekend

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Peter 22-12-2019

Geweldig

Top om mee te werken.
Combi magnetron ideaal [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leonardo 11-11-2019

SIEMENS iQ500 Inbouwmagnetron

Geschreven voor: Siemens iQ500 CM585AMS0

We houden van het ontwerp, de weergave en het uiterlijk van de apparatuur. Het is handig om voor dezelfde ruimte een compacte magnetron en oven te hebben.
Desondanks verwachtten we betere prestaties van de ovenfunctie. Voor "serieuze" gerechten heeft u absoluut een extra oven nodig, omdat het langer duurt om te bakken en vaak nog steeds niet goed aanvoelt.
Het was ook een teleurstelling dat de apparatuur geen mogelijkheid heeft om een kookplaat op te hangen.
Dat gezegd hebbende past dit voor het grootste deel van het dagelijks gebruik bij het doel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]