AEG KME761000M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KME761000M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

j************@l****** 31-10-2023

Klote apparaat!

Geschreven voor: AEG KME761000M

Wat een verschrikkelijk apparaat.!
Ik wilde eerst geen review schrijven maar ik wil andere kopers adviseren om een andere te kopen.
De magnetron deugt niet! Helft koud de andere kant verbrand.
Broodjes bakken: achter donkerbruin, voor nog wit.
Condensvorming tussen het glas wat dagen soms een week blijft zitten.
Tijdens het bakken van een ovenschotel loopt het water wat tussen de ruit zit over mijn koelkastdeur over op de grond.
Alles wat er op de bodem of zijkanten komt brand er meteen in, schoonmaken is een ramp!
Mijn bauknecht heb ik 12 jaar gehad en zag er schoner uit dan deze in een maand.
Monteur zegt dat alles in orde is.
Na 3 jaar ben ik de ellende zat en hen nu een nieuwe aangeschaft.

Pluspunten

• Niks
  • Niks

Shynta 04-08-2020

Vreselijk ding

Geschreven voor: AEG KME761000M

Dit is een vreselijk apparaat.
De magnetron functie werkt niet naar behoren. Eten blijft lauw na de normale tijd verwarmen en als je het er dan langer in zet wordt bijvoorbeeld de pasta knetterhard. Ook is na het opwarmen de magnetron van binnen echt kleddernat. (Aeg hierover gemaild maar nooit een reactie gekregen)
Ook is het niet schoon te houden. Allerlei zwarte spikkels en vlekken die ik er met een doek of sopje niet af krijg. Uiteindelijk zelfs met een schuurspons gedaan want het ziet er niet uit.
Ovenfunctie doet wel wat het moet doen.
Ontdooien duurt ook vreselijk lang of het product is al gaar. Brood ontdooien gaat ook bijna niet. De ene kant van het sneetje brood is nog bevroren terwijl de andere kant al rookt.
We hebben dit product 3 jaar geleden gekocht als inbouw in onze nieuwe keuken maar heb in al die jaren nog nooit zo’n slechte combimagnetron gehad.

Pluspunten

• De ovenfunctie werkt naar behoren

Minpunten

• Magnetronfunctie waardeloos
  • Niet schoon te krijgen
  • Binnenkant na verwarmen kletsnat

Piet 20-02-2020

Snelle microgolf, uitstekende oven + grill

Geschreven voor: AEG KME761000M

Deze combi-microgolf gekocht ter vervanging van een AEG microgolfoven die na 18 jaar de geest had gegeven. Bediening is zeer intuïtief en eenvoudig via het grote LCD scherm. Minpunt is dat het de touch-bediening niet verlicht is, dit had toch echt wel gemoeten. Microgolf-functie werkt snel en naar behoren, je moet wel eens omroeren omdat er geen draaiplateau is. Pizzafunctie werkt heel goed, ook vlees laten garen werkt uitstekend. Ontdooifunctie is niet zo denderend. Cake bakken in de oven gaat goed. Snelle opwarming, LCD display toont restwarmte. Voldoende groot en breed, 3 pizza's tegelijk is mogelijk via de 3 lades.

Pluspunten

• goede oven, snelle opwarming
  • intuïtieve bediening, groot verlicht display
  • snelle microgolffunctie
  • goede grill
  • hete lucht

Minpunten

• touch-bediening niet verlicht
  • ontdooifunctie werkt traag

Frannie 16-01-2019

Slecht magnetron functie

Geschreven voor: AEG KME761000M

Ik heb een goede magnetronfunctie verwacht maar hij valt tegen.
Mijn eten is nog lauw maar klontert aan elkaar. Ik ga naar de winkel terug.

Ankie 02-05-2018

Mooi apparaat, slechte gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: AEG KME761000M

Het is een mooi apparaat en als oven werkt hij prima maar om hem als stoomoven te gebruiken zit er te weinig goede gebruiksaanwijzing bij. We hebben daarom een kookworkshop gevolgd bij AEG maar dat was niet wat we ervan hadden verwacht. We gingen echt koken (leuk en gezellig) maar zonder de nodige uitleg. Er werd gezegd gewoon proberen en het zal zeker een aantal keren fout gaan maar dat vind ik dus niet goed. Dat houdt in dat ik goed eten kan gaan weggooien. Dus ik heb na ongeveer 5 maanden nog maar een enkele keer gebruik gemaakt van de stoomoven en dat was niet wat ik ervan had verwacht. Dus een duidelijke uitleg zou heel fijn zijn.

Pluspunten

• mooie vormgeving

Minpunten

• slechte gebruiksaanwijzing

marcospr 15-06-2019

Misschien heb je de verkeerde gebruiksaanwijzing gebruikt? Ik zou het namelijk heel knap vinden om dit apparaat als stoomoven te gebruiken. Het is namelijk geen stoomoven :-)

M. vd Berg 29-09-2017

Handig keuze programma

Geschreven voor: AEG KME761000M

Heb de combi-oven al paar maanden en van alles in bereid alles naar tevredenheid. Makkelijk schoon te maken doordat de rekken uitneembaar zijn.

Pluspunten

• Krachtige magnetron,

Minpunten

• Dat keuze display niet verlicht is