Whirlpool AMW 509/IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AMW 509/IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

D.A. v Dorp 07-09-2017

Mooie vormgeving, begrijpelijke handleiding, gunstige prijs.

Geschreven voor: Whirlpool AMW 509/IX

Magnetron en ovenfuncties werken naar behoren, helaas na 1x bakken met de oven blijkt de warmteafvoer onder de klepdeur zo heet te worden dat van de naastgelegen koelkast en diepvriesdeur aan de kopse kanten de folie is gesmolten, schade ca. €700,- De monteur van Whirlpool is geweest en gaf aan dat de combimagnetron goed werkt en zij zich niet verantwoordelijk voelen voor de schade, wij zijn hier niet mee accoord gegaan. Totaan heden ook na div. telefoontjes niets meer van Whirlpool mogen vernemen. Geen aanrader dus en voor ons nooit meer een Whirlpool !!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Begrijpelijke handleiding
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Warmteafvoer
  • Service Whirlpool

FJ van der burgt 31-12-2016

gemakkelijk de gevraagde bediening te lezen

Geschreven voor: Whirlpool AMW 509/IX

Een duidelijk en eenvoudig gebruiksgemak met een hoge kwaliteit van de te gebruiken toetsen en als resultaat de uitgevoerde opdracht

Pluspunten

• bedieningspaneel en het resultaat hiervan