De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CF634AGS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rene 19-06-2022

Betrouwbare kookhulp

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig bruikbaar apparaat, alle ingerichte voorkeurknoppen werken uitstekend en het belangrijkste is dat het begrijpelijk is.
Resultaten zijn zoals je mag verwachten

atj02170 09-02-2022

In probleem bij Siemens apparaten boven elkaar.

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

Inbouw boven Siemens Stoombakoven HS636GD.2 levert een ongewenst grote spleet op. Dit is geen gezicht.

Mamskirc 04-11-2021

Pyrolyse is geweldig

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

Omdat mijn vorige oven van Siemens ook pyrolyse had, heb ik in mijn nieuwe keuken weer een oven van Siemens met pyrolyse, eigenlijk was dit een vereiste voor mijn nieuwe keuken. Enig nadeel, maar dat is niet Siemens gerelateerd is dat alle ovens een klep hebben en geen deur. Zelf vind ik dat een nadeel met het vuil worden van het glas. Maar met pyrolyse is dat zo opgelost. Echt een aanrader voor iedereen. Ik had mijn vorige oven verkocht en die zag er uit als nieuw door de pyrolyse. Hierdoor is eigenlijk mijn hele keuken uitgevoerd met Siemens apparatuur. Vaatwasser heeft zeolith, ook een aanrader om plastic bakjes goed droog uit de vaatwasser te krijgen.

Pluspunten

• pyrolyse

jepaelja 12-04-2021

Goede koop

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede magnetron zonder al teveel toeters en bellen

Romy 13-02-2021

Fijne manetron

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk in gebruik. Producten worden snel en goed warm

Martin 01-02-2021

top magnetron

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze magnetron gekozen icm inbouwoven en warmhoud lade voor de symetrie in een kastenwand. Een makkelijk te bedienen apparaat zonder dat je eigenlijk de gebruiksaanwijzing hoeft te lezen. Wat voor mij echt een verbetering is ten opzichte van het oude model dat wij hadden is het pingeltje als het programma klaar is. Deze is totaal niet vervelend in tegenstelling tot de oude. Wat ik ook erg prettig vind is de draaiknop om het menu te doorlopen, deze komt ook terug op onze oven en koffiemachine. Binnenzijde is zo samengesteld dat schoonmaken een makkie is. Voor de rest doet ie wat ie moet doen super goed.

linda 15-01-2021

mooi en effectief

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook de magentron nu ruim een half jaar in gebruik, in een woord geweldig, simpel en makkelijk te bdienen, en ziet er ook nog to uit, zekker samen met de over etc

ElCee 06-01-2021

Sjieke Uitstraling - Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer makkelijk in te stellen en makkelijk in gebruik
Voor de kinderen ook super handig om snel even wat op te warmen

Verder een zeer sjieke uitstraling, past helemaal prima bij de keuken

Menke 02-05-2020

De Oven

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

Helaas is de oven na 3 weken van aankoop opeens ermee opgehouden. Voordat de service monteur komt zit ik bijna 2 weken zonder oven. Vind het erg jammer, want hij deed het wel erg goed.

Tonbors 15-06-2019

Goede service

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

Na anderhalf jaar goed functioneren kreeg ik problemen ermee. Tweekeer monteur geweest. Probleem kwam telkens terug. Nu een nieuwe gehad. Topservice.

A den Dekker 20-10-2017

Mooi vormgeving inpasbaar met meerdere apparaten.

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

Een zeer ruime magnetron met div mogelijkheden , duidelijke instructies en zeer gebruiks vriendelijk een sieraad in je keuken.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Duidelijke instructies
  • Mooie uitstraling

Minpunten

RIetje1960 09-06-2017

Zeer gebruiksvriendelijke magnetron!!!

Geschreven voor: Siemens CF634AGS1

Makkelijk te bedienen magnetron die doet wat je van een magnetron verwacht ....staat super mooi bij de andere apparaten van Siemens !!!!