Inventum IMC6144RK - Reviews

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IMC6144RK op Kieskeurig.nl.

Arnold Peters 30-10-2019

grote inhoud

Geschreven voor: Inventum IMC6144RK

we waren aan een nieuwe combimagetronoven toe en zijn bij EP vanHouwelingen in Brandwijk weesten kijken voor een ander deze verkoopster liet ons verschijdenen
modelen zien ,maar zei gelijk bij het Inventum Imc6144RK model dat deze goed en gemakelijk in het gebriuk was en de prijs voor dit model viel reuzemee onder de 600,00 euro.

Pluspunten

• goed in bediening
  • grote rijmte
  • makelijk schoon te maken
  • en de Ovenrooster

Minpunten

• tot nu toe

Vreeswijk 27-08-2019

goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Inventum IMC6144RK

Omdat wij voornamelijk alleen de magnetron en ovenstand gebruiken wilden we niet een te dure combimagnetron. Deze heeft naast deze standen ook nog een grillfunctie en 13 automatische programma's. Misschien gaan we in de toekomst deze nog eens testen. Daarnaast wilden we er 1 die makkelijk te bedienen is. Dat hebben we in deze combimagnetron gevonden. Tevens heeft hij een erg duidelijke display.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• nog niet ontdekt

Irene 14-09-2017

Zeer makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum IMC6144RK

Wij zochten een combi-magnetron die goed in onze strakke keuken zou passen, maar die vooral goed zijn werk deed.
Gelukkig hebben we die gevonden in deze van Inventum! Het apparaat is echt makkelijk kn gebruik, we hebben de gebruiksaanwijzing nog niet open gehad. De ovenfunctie maakt de gerechten net zo lekker als in een echte oven en de magnetron doet precies wat je ervan mag verwachten.
De accesoires die erbij worden geleverd zijn handig want hierdoor kun je kiezen voor de juiste hoogte voor je gerecht.
Kortom: wij zijn heel tevreden met dit product.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi en strak uit
  • Accesoires