Siemens CM836GPS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

Beoordeling op basis van 220 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

marijke 13-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goed apparaat

2 maanden in gebruik tot nog toe degelijke oven met een hoop toepassingen , mooi design. Enkele min puntjes 1: blijft lang en luidruchtig afkoelen zelfs na 30 sec gebruik van microgolf 2: draaiknop voelt niet echt stevig en is te glad 3: microgolf tijd instelling verspringt met amper 20sec dus als men de microgolf 15 a 20 min wil laten bollen moet men de draaiknop 20keer ronddraaien (is vervelend) 4: had graag een afwerkingslijstje gezien onder de deur want als men op een stoel zit is op ooghoogte een opening van 1 cm tussen deur en kast .

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • mooi design
  • snelle opwarming
  • veel keuzemogelijkheden (bakken &braden)

Minpunten

• Luidruchtige en lange koeltijd
  • draaiknop te glad en niet al te stevig
  • omslachtige tijd instelling microgolf
  • Kier tussen deur en kast .

Vogel 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens inbouwoven

Mooi apparaat, een aanwinst voor je keuken
Makkelijk menu en voorzien van duidelijke instructie
Mooie strakke vormgeving
Met bijgeleverde vleesthermometer

Badzout 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk had ik de CM633GBS1 van Siemens besteld bij Veiligkopen.nu(VK499078) . Ik kreeg een mail dat ik de nieuwe opvolger van dit model kreeg. Dit is een luxere versie met veel positieve reviews. Eigenlijk nog positiever dan de CM633GBS1. Een betere service kun je niet krijgen!
De Combimagnetron is super eenvoudig te installeren en de bediening is kinderlijk eenvoudig. De oven wordt niet heet en luchtuitvoer is aan de voorkant. Dit is prettig want hierdoor wordt de binnenkant van de kasten niet te warm. De extra Vleesthermometer is ook erg handig. Alleen zit deze op een onhandige plek in de oven.
De oven warmt snel op en tot nu toe erg tevreden.
Over Duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Groet Albert

eam 20-11-2015

Wij hebben dit apparaat sinds begin oktober. Ons valt op dat het apparaat zo hard blaast nadat we hem gebruikt hebben. Is dat bij u ook het geval?

Badzout 21-11-2015

Ja dat klopt en dat is precies in je gezicht. Inderdaad een beetje vervelend. Gelukkig staat hij op een plek waar ik er geen last van heb.
Bij mij is Siemens langs geweest voor een reparatie. Het bakblik mag er niet in Blijven als je de magnetron aan doet. Dat staat niet in de gebruikt handleiding. Het schuif mechanisme was daardoor gaan oxideren en als ik de magnetron aanzette ging dit vonken.
Verder een prima combi. Verrassend hoe koud het glas blijft. Ook als je de oven op 275 graden zet.

Officiele reactie van Siemens 01-12-2015

Beste Eam en Badzout. De duur van het na ventileren is eventueel softwarematig door ons aan te passen. Hiermee zal bij bijvoorbeeld magnetrongebruik de na ventilatietijd verkort worden. Bel voor een afspraak voor een monteurbezoek even met ons contactcenter op 088-4244020 optie 1.

Bernard11 17-05-2017

Inbouw combi oven

Lijkt klein maar inhoud is groter dat je verwacht, eenvoudig bedieningssysteem geen ingewikkelde knoppen. geeft middels de display aan de status van je process

R. Smeets 16-05-2017 Product paar maanden in bezit

Combi 0ven

Super gemakkelijk in bediening, werkt geweldig. Ik gebruik hem iedere dag. Ook voor bakken enovenschotels is deze oven geschikt.

Marina Janny 12-05-2017

Combimagnetron met veel mogelijkheden

Deze combimagnetron heeft veel mogelijkheden en desondanks eenvoudig in gebruik. Het display geeft alles duidelijk weer.

mosche 07-05-2017

Ontzettend handig in gebruik!

Heb de combi oven met magnetron functie nu ongeveer twee maanden in gebruik, en ben zeer tevreden! Het is eenvoudig te bedienen en zeer stil.

Mar60 05-05-2017

Zeer uitgebreid, maar gemakkelijk bedienbaar!

Onlangs aangeschaft. Makkelijk bedienbaar. Ondanks dat ik nog niet alle functies heb gebruikt, ben ik nu al zeer tevreden over dit product.

kortooms 29-04-2017

prima combi oven

Prima combi oven, makkelijk in gebruik.
Werkt goed en snel. prijs kwaliteit prima.
Nadeel tussen frontglas van deur kan makkelijk vuiligheid komen en glas is erg teer. (m.i geen veiligheidsglas. springen snel stukjes af!)

Mathijs 26-04-2017

Compacte goede oven magnetron

Begin deze maand de combi oven magnetron in gebruik genomen. Heerlijk is de kleinere deur in verhouding met de vorige siemens. Minder massief en grote inhoud. Verlichting bij opendoen, ook handig. Wel wennen is het digitale instellen vanaf een beginwaarde die niet de jouwe is, dat is dus steeds knopjes draaien. Waarschijnlijk nog even wennen. Heldere gebruiksaanwijzing. Voorverwarmfunctie op oven is super, je zet je produkt er pas in als je zeker weet dat de daadwerkelijke warmte is bereikt en hebt daarna goed resultaat van het bakken ( niet te lang, geen minuten erbij).

jojo194 25-04-2017

prima gebruik en kwaliteit

Mooie uitstraling, werkt goed. Jammer dat er geen timer op zit zodat je kunt instellen wanneer bv je ovenschotel klaar moet zijn, deze functie zit wel op de stoomoven. Ideaal.

Freek2017 23-04-2017

Net een stofzuiger zeker geen aanrader

Wij proberen de magnetron zo min mogelijk te gebruiken. Gelukkig heeft de oven van dezelfde serie niet hetzelfde probleem.
Het is een super mooie magnetron en functioneerd goed, het nadraaien van de fan is extreem luidrugtig en duurt erg lang. Voor ons een reden om de magnetron zo min mogelijk te gebruiken.

Rob V 18-04-2017

Mooi design

Een praktische oven met magnetron functie. Erg handig dat het rek uit kan schuiven zodat je niet in de hete over hoeft te grijpen met je handen. We overwegen nog om alle dit rek uit te breiden naar de overige hoogten.

Jantine 21 16-04-2017

Perfecte oven-magnetron

Of je nu afbakbroodjes, een quiche of appeltaart wilt bereiden, het lukt allemaal! Vooral snel voorverwarmen en eco stand is erg fijn. Top apparaat wat mij betreft.

Kevin 08-04-2017 Product paar weken in bezit

Eenvoudig in gebruik

Het mooie van dit product is dat er niet veel knopjes opzitten en dat bijna alles te regelen is via het touchescreen. Het apparaat is erg stil en makkelijk in gebruik. Daarnaast is de uitschuifbare lade ideaal zodat je je niet brand.

Pluspunten

• Strak design
  • Eenvoudig in gebruik
  • Uitschuifbare lade
  • Erg stil

Fam. Tieleman 07-04-2017 Product paar maanden in bezit

Combi oven

Een geweldig product. Doet precies wat ik er van verwacht had. En misschien nog wel boven mijn verwachting. Wat je er ook in maakt het ziet er top uit! Goede keuze wat ons betreft.

AMI 07-04-2017 Product paar weken in bezit

Mooie apparaat!

Apparaat functioneert top! niets op aan te merken! Top product, heb 7 apparaten in 1 keer gekocht van siemens. steamer/koffieautomaat/combi magnetron naast elkaar zeer strakke lijn! daarbij ene hoek grote diepvries. andere kant grote koelkast en mijn 5 kast kastenwand, tegen over inductieplaat met de meest extreme snufjes. boven super high class afzuigkap, en dan de prima vaatwasser. zeer tevreden klant!

Pluspunten

• mooi
  • strak

Minpunten

• ventilatie blaast lang na

Wiel Coenders 06-04-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne oven; handig in gebruik

Goede bereiding van gerechten, gemakkelijk en overzichtelijk in bediening.
Een uitgebreide oven in combinatie met een uitstekende magnetron.

Yvonne 01-04-2017 Product paar weken in bezit

Mooi Design

Mooi design want het oog wilt ook wat. Erg gebruiksvriendelijk doormiddel van een gemakkelijk menu scherm wat tevens ook nog eens touch screen is. Goed product en verwarmt erg goed en snel.

• Gebruiksvriendelijk
  • Uitgebreid menu

Gert Klaassen 31-03-2017 Product paar maanden in bezit

Goede oven veel mogelijkheden

Goede oven, veel mogelijkheden. Werkt goed. Duidelijke bediening. Nadelen: houd datum en tijd niet vast bij stroom uitval

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Houdt datum en tijd niet vast bij stroom uitval