Siemens CM836GPS1

Beoordeling op basis van 252 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

marijke 13-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goed apparaat

2 maanden in gebruik tot nog toe degelijke oven met een hoop toepassingen , mooi design. Enkele min puntjes 1: blijft lang en luidruchtig afkoelen zelfs na 30 sec gebruik van microgolf 2: draaiknop voelt niet echt stevig en is te glad 3: microgolf tijd instelling verspringt met amper 20sec dus als men de microgolf 15 a 20 min wil laten bollen moet men de draaiknop 20keer ronddraaien (is vervelend) 4: had graag een afwerkingslijstje gezien onder de deur want als men op een stoel zit is op ooghoogte een opening van 1 cm tussen deur en kast .

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • mooi design
  • snelle opwarming
  • veel keuzemogelijkheden (bakken &braden)

Minpunten

• Luidruchtige en lange koeltijd
  • draaiknop te glad en niet al te stevig
  • omslachtige tijd instelling microgolf
  • Kier tussen deur en kast .

Vogel 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens inbouwoven

Mooi apparaat, een aanwinst voor je keuken
Makkelijk menu en voorzien van duidelijke instructie
Mooie strakke vormgeving
Met bijgeleverde vleesthermometer

Badzout 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk had ik de CM633GBS1 van Siemens besteld bij Veiligkopen.nu(VK499078) . Ik kreeg een mail dat ik de nieuwe opvolger van dit model kreeg. Dit is een luxere versie met veel positieve reviews. Eigenlijk nog positiever dan de CM633GBS1. Een betere service kun je niet krijgen!
De Combimagnetron is super eenvoudig te installeren en de bediening is kinderlijk eenvoudig. De oven wordt niet heet en luchtuitvoer is aan de voorkant. Dit is prettig want hierdoor wordt de binnenkant van de kasten niet te warm. De extra Vleesthermometer is ook erg handig. Alleen zit deze op een onhandige plek in de oven.
De oven warmt snel op en tot nu toe erg tevreden.
Over Duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Groet Albert

eam 20-11-2015

Wij hebben dit apparaat sinds begin oktober. Ons valt op dat het apparaat zo hard blaast nadat we hem gebruikt hebben. Is dat bij u ook het geval?

Badzout 21-11-2015

Ja dat klopt en dat is precies in je gezicht. Inderdaad een beetje vervelend. Gelukkig staat hij op een plek waar ik er geen last van heb.
Bij mij is Siemens langs geweest voor een reparatie. Het bakblik mag er niet in Blijven als je de magnetron aan doet. Dat staat niet in de gebruikt handleiding. Het schuif mechanisme was daardoor gaan oxideren en als ik de magnetron aanzette ging dit vonken.
Verder een prima combi. Verrassend hoe koud het glas blijft. Ook als je de oven op 275 graden zet.

Officiele reactie van Siemens 01-12-2015

Beste Eam en Badzout. De duur van het na ventileren is eventueel softwarematig door ons aan te passen. Hiermee zal bij bijvoorbeeld magnetrongebruik de na ventilatietijd verkort worden. Bel voor een afspraak voor een monteurbezoek even met ons contactcenter op 088-4244020 optie 1.

Familie van de Sande 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Ruim en makkelijk bedienbaar

Het is van alle functies voorzien, ruim en makkelijk bedienbaar. Ook heeft het een mooie uitstraling.

Rene 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Handige bediening

Complete combioven. Zeer handig en makkelijk in gebruik. Diverse toebehoren meegeleverd zoals bak schalen en vleesthermometer.

Pluspunten

• Makkelijk display bediening
  • compleet

Selma 06-09-2017

Geweldig apparaat!

De mogelijkheden van deze oven met magnetronfunctie zijn héél uitgebreid. Zelfs complete menu's en bereidingssuggesties worden gegeven. De oven werkt ook heel goed. We vinden dit een geweldig apparaat!

Jhoherg 04-09-2017

Gemakkelijk te bedienen

Na aanschaf een monteur nodig gehad vanwege foutcode. Bleek defect aan de ventilator. Gelijk geholpen en kon hem gewoon gebruiken. Ventilator vandaag vervangen omdat bij begin gebruik ovenstand de ventilator teveel geluid maakte. Top
geholpen! Werkt nu weer perfect.

Robbie85 21-08-2017

Wat een super oven!

Genoeg ruimte in de over met twee personen die ruim eten.
Ik heb mijn combi-magnetron 1 maand in huis,
En hij werkt perfect.
Veel mogelijkheden en de bediening is heel eenvoudig.
De eerste keer zetten ik hem aan en toen was hij zo stil tot ik wel 2 keer heb gekeken of hij echt aan stond.
Daarnaast ook nog een zeer mooie vormgeving.
Ik zal niet snel meer een ander merk kopen. Hij is top.

Wilkoe 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat

Pas een nieuwe woning en nieuwe keuken met prachtige Siemens apparatuur. Ongelooflijk blij mee en voldoet meer dan aan onze verwachting. We maken nu de heerlijkste gerechten. Blij met deze prachtige combi-oven, maar ook met de andere apparaten van Siemens.

vdejong 17-08-2017

Heerlijke oven

Heb deze oven nu reeds een maand in gebruik. Hoewel nog steeds niet alle functies gebruikt ben ik erg te spreken over de delen die ik wel heb gebruikt.
Erg makkelijk en overzichtelijk te bedienen met touchscreen.

Speedy 08-08-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie afwerking, heel veel opties, glas wordt niet heet

Mooie afwerking, heel veel opties, glas wordt niet heet, dus veilig voor kinderen, grote inhoud, uitschuifbare roosters

Pluspunten

• Glas wordt niet heet, veilig voor kinderen
  • Inhoud groot
  • Roosters uitschuifbaar

Ger van Den Dool 04-08-2017

bijzonder mooi apparaat

Omdat mijn vrouw atechnisch is, is het een zeer grote pré dat de oven/magnetron intuïtief te bedienen is!

Imke 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi product

Makkelijk in gebruik. Je snapt meteen hoe het werkt. Alle functies zijn makkelijk te vinden. Hij geeft zelfs aan of hij nog heet is.

Jos 31-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille oven

Erg fijne oven die vooral weinig lawaai maakt t.o.v. onze oude oven (Whirlpool). Soms moet ik even kijken of de oven wel aan staat.

Veel gerechten kun je eenvoudig bereiden. Zoeken naar het juiste type gerecht is simpel vanwege het kleuren- en touch scherm.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, omdat ik het product nog geen maand gebruik.

Pluspunten

• Erg stil
  • Handig display
  • Mooi uiterlijk (studio-line)

ViefV 30-07-2017

Zeer uitgebreide compacte combi oven/magnetron

Onlangs deze combi oven/magnetron in onze nieuwe keuken laten plaatsen. Deze combi heeft een zeer uitgebreide keuze aan instellingen en mogelijkheden. Zowel de oven als de magnetron beschikken over meerdere functies, zoals de oven die de mogelijkheid geeft het temperaturen van het vlees onder het garen in de oven. Hij is makkelijk te reinigen en de snelle voorwarmfunctie is prettig om te gebruiken.

Siemons passieflora 27-07-2017

Terug bij vertrouwd merk

Vorige week gekocht en weer de verwachte goede eigenschappen van de Siemens bakoven . Hadden deze ook in vorige huis en waren toen ook al super tevreden. Verhuizing en nieuwe keuken besloten op aanraden voor een Bosch te gaan , was hetzelfde werd verteld . Helaas nooit de kwaliteit van Siemens kunnen halen . Na 10 jaar trouwe dienst weer voor Siemens gekozen en gelijk weer Top !!!!!!!! Wij gebruiken de oven dagelijks en merken het verschil gelijk , smaakt beter uit een Siemens oven echt waar . Gaan dus nirt meer voor een andere merk wat ze ons ook aanbevelen, mvg Corne

Stammie 26-07-2017

Perfecte combi-magnetron

Ik heb mijn combi-magnetron 1 maand in huis en hij werkt perfect met voorgeprogrammeerde bak en magnetronstanden. Eenvoudig te bedienen en een prima resultaat. Daarnaast ook nog een zeer mooie vormgeving.

Vivian10 25-07-2017

Makkelijk te bedienen

Naast mijn combi stoomoven ook deze combi magnetron oven aangeschaft. Hij is makkelijk te bedienen. Je hebt eigenlijk geen gebruiksaanwijzing nodig.

EdMo 23-07-2017

Heerlijk meedenkend apparaat

Super, voor je gaat slapen de afbakbroodjes erin en volgende morgen op gewenste tijd klaar. Verder staan er al veel keuzes in die je kan personaliseren. Helemaal blij mee.

Melanie 22-07-2017 Product paar weken in bezit

Siemens Combi

Deze combi magnetron/oven bevalt ons heel goed. De bediening is gemakkelijk (middels touch screen). De ovenfunctie is het voor ons een hele vooruitgang. De 4D heteluchtfunctie werkt echt geweldig: meerdere cakes tegelijk in de oven met een heerlijk resultaat. Leuk detail: de foto's van de gerechten.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • 4D hetelucht

Minpunten

• Aan de kleine kant