Siemens CM836GPS1

Beoordeling op basis van 116 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

marijke 13-01-2017

Goed apparaat

2 maanden in gebruik tot nog toe degelijke oven met een hoop toepassingen , mooi design. Enkele min puntjes 1: blijft lang en luidruchtig afkoelen zelfs na 30 sec gebruik van microgolf 2: draaiknop voelt niet echt stevig en is te glad 3: microgolf tijd instelling verspringt met amper 20sec dus als men de microgolf 15 a 20 min wil laten bollen moet men de draaiknop 20keer ronddraaien (is vervelend) 4: had graag een afwerkingslijstje gezien onder de deur want als men op een stoel zit is op ooghoogte een opening van 1 cm tussen deur en kast .

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • mooi design
  • snelle opwarming
  • veel keuzemogelijkheden (bakken &braden)

Minpunten

• Luidruchtige en lange koeltijd
  • draaiknop te glad en niet al te stevig
  • omslachtige tijd instelling microgolf
  • Kier tussen deur en kast .

Vogel 18-06-2016

Siemens inbouwoven

Mooi apparaat, een aanwinst voor je keuken
Makkelijk menu en voorzien van duidelijke instructie
Mooie strakke vormgeving
Met bijgeleverde vleesthermometer

Badzout 05-11-2015

Eigenlijk had ik de CM633GBS1 van Siemens besteld bij Veiligkopen.nu(VK499078) . Ik kreeg een mail dat ik de nieuwe opvolger van dit model kreeg. Dit is een luxere versie met veel positieve reviews. Eigenlijk nog positiever dan de CM633GBS1. Een betere service kun je niet krijgen!
De Combimagnetron is super eenvoudig te installeren en de bediening is kinderlijk eenvoudig. De oven wordt niet heet en luchtuitvoer is aan de voorkant. Dit is prettig want hierdoor wordt de binnenkant van de kasten niet te warm. De extra Vleesthermometer is ook erg handig. Alleen zit deze op een onhandige plek in de oven.
De oven warmt snel op en tot nu toe erg tevreden.
Over Duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Groet Albert

eam 20-11-2015

Wij hebben dit apparaat sinds begin oktober. Ons valt op dat het apparaat zo hard blaast nadat we hem gebruikt hebben. Is dat bij u ook het geval?

Badzout 21-11-2015

Ja dat klopt en dat is precies in je gezicht. Inderdaad een beetje vervelend. Gelukkig staat hij op een plek waar ik er geen last van heb.
Bij mij is Siemens langs geweest voor een reparatie. Het bakblik mag er niet in Blijven als je de magnetron aan doet. Dat staat niet in de gebruikt handleiding. Het schuif mechanisme was daardoor gaan oxideren en als ik de magnetron aanzette ging dit vonken.
Verder een prima combi. Verrassend hoe koud het glas blijft. Ook als je de oven op 275 graden zet.

Officiele reactie van Siemens 01-12-2015

Beste Eam en Badzout. De duur van het na ventileren is eventueel softwarematig door ons aan te passen. Hiermee zal bij bijvoorbeeld magnetrongebruik de na ventilatietijd verkort worden. Bel voor een afspraak voor een monteurbezoek even met ons contactcenter op 088-4244020 optie 1.

Frits 27-12-2017

Prima product

Inmiddels een tijdje in gebruik en werkt prima. Apparaat ziet er ten eerste mooi en luxe uit en menu is enorm overzichtelijk.
Met kerst voor het eerst in gebruik genomen en is ook lekkr ruim, konden naast elkaar 2 ovenschalen in en nog een extra ovenschaal op het rooster erboven. Lekker groot en werkt prima.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Werkt perfect
  • Inhoud is lekker groot
  • Uitgebreid menu, maar wel handig te bedienen

Dick 23-12-2017

Mooie oven met fijne functies

Mooi design en fijne functies. Touchscreen. Prijs kwaliteit-verhouding is perfect.
Aan te bevelen om te kopen.

Pluspunten

• design
  • functies

Minpunten

• klein

abdel 21-12-2017

Mooi design, touchscreen en handig in de bediening

de combi oven wordt door ons dagelijks gebruikt, voor zowel het opwarmen van de maaltijden als het klaar maken van gerechten gaan super goed. dankzij de kleuendisplay en vooraf ingestelde gerechten is de combioven makklejk in gebruik.
- punten, na het gebruik van de magnetron gaat de magnetron afkoelen. dit hoor je en kan als vervelnd ervaren worden.

Pluspunten

• Duidlijk in de bediening
  • Oven wordt snel warm

Minpunten

• magnetron afkoelen, geluid kan vervelend zijn

Monique 06-12-2017

Duidelijk programma en werkt super

De combi-magnetron werkt als een echte oven. Werkt fantastisch en er wordt ook een temperatuurmeter voor het vlees meegeleverd, deze kan je gelijk in de oven prikken en vlees prikken, dan bakt de oven tot een bepaalde temperatuur. Verder is het een zeer duidelijk en overzichtelijk programma.

Pluspunten

• 4D hetelucht
  • Temperatuursensor
  • Mooi ontwerp

Jolan 12-11-2017

Mooi dessign, veel functies, makkelijke bediening

Mooi strak design. Gemakkelijk te bedienen. Veel functies. Broodjes uit de oven zijn erg knapperig. Ruime binnenkant. Erg blij met dit product!

Pluspunten

• Strak design
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Veel functies

bas 29-09-2017

werkt prima

prima apparaat, redelijk geluid. wel veel opties die we nog moeten bekijken. ik heb hem zelf nog nooit gebruikt. Maar vrouwtje is er blij mee. eten is lekker

Pluspunten

• lekker eten

Minpunten

• ik vergeet soms op start te duwen

Anneke 24-09-2017

Makkelijk te gebruiken apparaat

Heel fijn apparaat om mee te werken. Het scherm geeft duidelijk aan welke volgende stap moet worden genomen. Leuk dat er een tip staat....

Familie van de Sande 08-09-2017

Ruim en makkelijk bedienbaar

Het is van alle functies voorzien, ruim en makkelijk bedienbaar. Ook heeft het een mooie uitstraling.

Rene 08-09-2017

Handige bediening

Complete combioven. Zeer handig en makkelijk in gebruik. Diverse toebehoren meegeleverd zoals bak schalen en vleesthermometer.

Pluspunten

• Makkelijk display bediening
  • compleet

Wilkoe 20-08-2017

Mooi apparaat

Pas een nieuwe woning en nieuwe keuken met prachtige Siemens apparatuur. Ongelooflijk blij mee en voldoet meer dan aan onze verwachting. We maken nu de heerlijkste gerechten. Blij met deze prachtige combi-oven, maar ook met de andere apparaten van Siemens.

Speedy 08-08-2017

Mooie afwerking, heel veel opties, glas wordt niet heet

Mooie afwerking, heel veel opties, glas wordt niet heet, dus veilig voor kinderen, grote inhoud, uitschuifbare roosters

Pluspunten

• Glas wordt niet heet, veilig voor kinderen
  • Inhoud groot
  • Roosters uitschuifbaar

Imke 01-08-2017

Mooi product

Makkelijk in gebruik. Je snapt meteen hoe het werkt. Alle functies zijn makkelijk te vinden. Hij geeft zelfs aan of hij nog heet is.

Jos 31-07-2017

Stille oven

Erg fijne oven die vooral weinig lawaai maakt t.o.v. onze oude oven (Whirlpool). Soms moet ik even kijken of de oven wel aan staat.

Veel gerechten kun je eenvoudig bereiden. Zoeken naar het juiste type gerecht is simpel vanwege het kleuren- en touch scherm.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, omdat ik het product nog geen maand gebruik.

Pluspunten

• Erg stil
  • Handig display
  • Mooi uiterlijk (studio-line)

Melanie 22-07-2017

Siemens Combi

Deze combi magnetron/oven bevalt ons heel goed. De bediening is gemakkelijk (middels touch screen). De ovenfunctie is het voor ons een hele vooruitgang. De 4D heteluchtfunctie werkt echt geweldig: meerdere cakes tegelijk in de oven met een heerlijk resultaat. Leuk detail: de foto's van de gerechten.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • 4D hetelucht

Minpunten

• Aan de kleine kant

joop 15-07-2017

Inbouwoven

Na in het begin nog wat puzzel werk over de bedieningen en het bedieningspaneel is het nu een fantastisch apparaat en wordt
Er druk gebruik van gemaakt

Pluspunten

• goed leesbaar scherm
  • simpele bediening

combi oven 22-06-2017

siemens combi -oven

mooi modern design en duidelijk display
Door de vele mogelijkheden nog niet alles kunnen proberen maar alles tot nu toe komt er heerlijk uit.
Een aanrader voor alles wat lekker moet zijn.

Pluspunten

• design
  • gebruikersgemak

R. Smeets 16-05-2017

Combi 0ven

Super gemakkelijk in bediening, werkt geweldig. Ik gebruik hem iedere dag. Ook voor bakken enovenschotels is deze oven geschikt.