Siemens CM836GPS1

Neff C15MS22N0
9,0 (1)

marijke 13-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goed apparaat

2 maanden in gebruik tot nog toe degelijke oven met een hoop toepassingen , mooi design. Enkele min puntjes 1: blijft lang en luidruchtig afkoelen zelfs na 30 sec gebruik van microgolf 2: draaiknop voelt niet echt stevig en is te glad 3: microgolf tijd instelling verspringt met amper 20sec dus als men de microgolf 15 a 20 min wil laten bollen moet men de draaiknop 20keer ronddraaien (is vervelend) 4: had graag een afwerkingslijstje gezien onder de deur want als men op een stoel zit is op ooghoogte een opening van 1 cm tussen deur en kast .

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • mooi design
  • snelle opwarming
  • veel keuzemogelijkheden (bakken &braden)

Minpunten

• Luidruchtige en lange koeltijd
  • draaiknop te glad en niet al te stevig
  • omslachtige tijd instelling microgolf
  • Kier tussen deur en kast .

Vogel 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens inbouwoven

Mooi apparaat, een aanwinst voor je keuken
Makkelijk menu en voorzien van duidelijke instructie
Mooie strakke vormgeving
Met bijgeleverde vleesthermometer

Badzout 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk had ik de CM633GBS1 van Siemens besteld bij Veiligkopen.nu(VK499078) . Ik kreeg een mail dat ik de nieuwe opvolger van dit model kreeg. Dit is een luxere versie met veel positieve reviews. Eigenlijk nog positiever dan de CM633GBS1. Een betere service kun je niet krijgen!
De Combimagnetron is super eenvoudig te installeren en de bediening is kinderlijk eenvoudig. De oven wordt niet heet en luchtuitvoer is aan de voorkant. Dit is prettig want hierdoor wordt de binnenkant van de kasten niet te warm. De extra Vleesthermometer is ook erg handig. Alleen zit deze op een onhandige plek in de oven.
De oven warmt snel op en tot nu toe erg tevreden.
Over Duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Groet Albert

eam 20-11-2015

Wij hebben dit apparaat sinds begin oktober. Ons valt op dat het apparaat zo hard blaast nadat we hem gebruikt hebben. Is dat bij u ook het geval?

Badzout 21-11-2015

Ja dat klopt en dat is precies in je gezicht. Inderdaad een beetje vervelend. Gelukkig staat hij op een plek waar ik er geen last van heb.
Bij mij is Siemens langs geweest voor een reparatie. Het bakblik mag er niet in Blijven als je de magnetron aan doet. Dat staat niet in de gebruikt handleiding. Het schuif mechanisme was daardoor gaan oxideren en als ik de magnetron aanzette ging dit vonken.
Verder een prima combi. Verrassend hoe koud het glas blijft. Ook als je de oven op 275 graden zet.

Officiele reactie van Siemens 01-12-2015

Beste Eam en Badzout. De duur van het na ventileren is eventueel softwarematig door ons aan te passen. Hiermee zal bij bijvoorbeeld magnetrongebruik de na ventilatietijd verkort worden. Bel voor een afspraak voor een monteurbezoek even met ons contactcenter op 088-4244020 optie 1.

Kenneth 26-02-2017 Product paar weken in bezit

Siemens CM836GPS1 Combi-magnetron

Allereerst koos ik de oven voor het design, het ziet er strak uit. Daarna natuurlijk gekeken naar de mogelijkheden.

Ik heb het apparaat nu een paar weken in gebruik en ben er heel erg tevreden over. De oven beschikt over vele opties waar gebruik van kan worden gemaakt en is daarbij ook gebruiksvriendelijk, display is ook groot genoeg en duidelijk leesbaar. Voor mij is dit de eerste keer dat ik gebruik maak voor een inbouwoven en het bevalt me goed. De oven is tevens makkelijk om schoon te maken.

Nadelen ben ik (nog) niet tegengekomen en over de duurzaamheid kan ik ook nog niks zeggen.

Marco 25-02-2017 Product paar maanden in bezit

Perfect en Multifunctioneel

Voor de taken die wij deze combioven laten doen is het een geweldig product!

De magnetronfunctie werkt goed en verwarmd gelijkmatig en snel. We zijn hier heel tevreden over.

De ovenfunctie werkt ook prima. Wij hebben zelf ook nog een volledige bakoven erbij, dus wij gebruiken deze oven vooral voor de wat kleinere gerechten. De oven is ook wat kleiner dan de bakoven, dus meer geschikt voor het opwarmen van gerechten. Zo nu en dan gebruiken we hem ook in volle ovenfunctie. Tot veel tevredenheid overigens! Hij werkt erg goed. Er zitten bovendien behoorlijk wat standen op in het menu die je kunt gebruiken. Ik heb ze zelf nog niet allemaal gehad helaas.

Bijzonderheid is de temperatuurmeter voor het vlees die erbij geleverd wordt. Echt geweldig! Je kunt zo via het scherm waarnemen wat de temperatuur binnen in het vlees is.

Pluspunten

• ovenfunctie goed
  • magnetronfunctie goed
  • veelzijdig
  • thermometer voor vlees
  • design

chefkok Ewow 24-02-2017 Product paar dagen in bezit

eenvoudig in gebruik

ten eerste een prachtig apparaat, erg mooi design. had liever wel een soort afwerkingslijstje gezien boven de deur want de oven zit bij mij op ooghoogte en ik zie net een paar afwerkschroefjes zitten. de touchscreen vind ik gebruiksvriendelijk, sowieso het gehele menu is doodeenvoudig en toch uitgebreid. na gebruik blijft het apparaat wel relatief lang nablazen. Nog maar kort in het bezit dus kan niet veel zeggen over de duurzaamheid

Pluspunten

• mooi design
  • touchscreen
  • mogelijkheden

Minpunten

• luidruchtig
  • kiertje boven deur

Siemens CM836GPS1 23-02-2017 Product paar maanden in bezit

Siemens CM836GPS1

Wij hebben het product gekocht omdat wij kwaliteit wilde. Onze vorige apparaten waren ook van het merk Siemens en daar waren wij erg tevreden over. Verder vinden wij het erg mooi uitzien, maar dat is natuurlijk subjectief.
Wat ons direct opvalt is dat het apparaat veel lawaai maakt. Dat is de koeling. Dit is erg storend.
Dit blijft ook best lang doorgaan nadat het apparaat uitgeschakeld staat. Een monteur van Siemens is langs geweest en die verklaarde dat het bij de eerste type van deze serie veel erger was en na een software update het iets is teruggebracht. De reden dat Siemens het op een dergelijke manier heeft ontwikkeld is dat er bij de vorige series veel elektronische uitval was vanwege te hoge temperaturen. Hij kon helaas niets voor ons betekenen. Als ik dit van te voren had geweten, dan had ik voor een ander merk gekozen.
Verder is de oven functie goed, behoorlijk verbeterd ten opzicht van onze oude combimagnetron.
De magnetron functie werkt prima, maar het lijkt er op dat de kracht minder is dan onze oude en dat terwijl het vermogen hetzelfde is.

Pluspunten

• Oven functie

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Mastershef 16-02-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Bij deze combi oven is het makkelijk om keuzes te maken welk programma je moet kiezen. De resultaten zijn om je vingers er bij af te likken zo goed.

Mike 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Fijne combi-magnetron

Fijne combi magnetron, de ovenfunctie is optimaal en via de magnetron eten snel warm. wordt echt van binnenuit goed warm. De automatische voorkeuzes zijn prima, maar moet je wel zelf aanpassen om het gerecht goed te krijgen. Zeker een aanrader !

Pluspunten

• snel verwarmen
  • goede voorkeuzetoetsen

Minpunten

• voorkeuze functies niet altijd even correct
  • geen snelstart

Jopie 02-02-2017 Product paar dagen in bezit

Magnetron combi

Geweldig , handige touchscreendisplay, helemaal blij mee. Goede grootte, kan er alles mee bakken, makkelijk schoon te maken. Een goede aankoop.

Peter 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Makkelijke bediening

Zeer fijn oven/magnetron met veel mogelijkheden/uitgebreid menu. Goede magnetron functie en de oven bakt goed en is zeer stil. De oven heeft een zelfsluitende deur. De onderste bakplaat wordt door middel van een slede naar voren gehaald. Kortom, prima oven.

Pluspunten

• geluid
  • zelfsluitende deur
  • Slede onderste bakplaat

Jolanda 28-01-2017 Product paar maanden in bezit

Duidelijke bediening

Fijne combimagnetron. Gekozen voor een combinatie om niet twee apparaten te hoeven plaatsen. De bediening vind ik heel gebruikers vriendelijk. De vormgeving heel fraai zoals we gewend zijn van Siemens.

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • fraaie vormgeving

Minpunten

• Bakplaat is niet geschikt voor de magnetron.

Frans Huijsmans 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig design

Prachtige combi magnetron/oven met een heerlijk eenvoudig bedieningsgemak. Ruime keuze aan mogelijkheden waardoor het bereiden van maaltijden of het bakken eenvoudig en plezierig maakt. Het is super makkelijk om de keuze te vinden die nodig is om iets te bereiden. Stil en een sieraad in de keuken. Een absolute aanrader.

J.Meulensteen 16-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Snel op temperatuur, ideaal met de geleiderail

Hele fijne combi, is snel op temperatuur en doet wat hij moet doen.
De uittrekbare geleiderail is echt een aanvulling.

Pluspunten

• snel warm
  • geleiderail

Jorn v Grinsven 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Strak en sjiek design

Makkelijk in gebruik verwarmt goed duidelijke weergave. enigste minpunt: knop voelt wat onstabiel aan. kortom een aanrader

Pluspunten

• super design
  • duidelijke weergave

Minpunten

• knopjes voelt wat instabiel aan

Evert 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie oven

Erg stil, makkelijke bediening en handige accessoires bijgeleverd. Mooi design en makkelijk schoonmaken.,

Ria Oomen-Janssen 07-01-2017 Product paar weken in bezit

gebruiksvriendelijk menu,

Makkelijk te bedienen, baktijden kloppen goed.
Snelle voorverwarmtijd.
Duidelijk te zien hoever de temperatuur op loopt.

Chiel 07-01-2017 Product paar weken in bezit

Top combi

Een prachtig product, zeer goed afgewerkt, uitstekend materiaalverbruik,
Ruime, goed toegankelijke binnenruimte.
Door zeer goed materiaal eenvoudig te reinigen.
Eenvoudige bediening en zeer veel mogelijkheden zijn instelbaar.
Zeer gemakkelijk te installeren, twee schroeven!

• Mooi afgewerkt
  • Ruime inhoud
  • Mooi

Peter 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Combimagnetron met allure

De combimagnetron van Siemens is er een met allure en geschikt voor zowel de eenvoudige kok als de hobbykok. De machine is gemakkelijk te bedienen, accuraat qua kook- en bereidingstijd, levert ook echt de temperatuur die wordt gevraagd, is ruim en gemakkelijk schoon te houden. Kortom: alles wat je wenst om gemakkelijk een (eenvoudige) maaltijd te bereiden!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • juiste temperatuur
  • ruim
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• de piepjes bij gereed

Diny 03-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima oven met magnetronfunctie

Handig in gebruik en de resultaten van de verschillende functies zijn boven verwachting! Als hetelucht oven én als magnetron alleen werkt het uitstekend, en de combinatiefunctie is ook al prima!

Pluspunten

• gebruiksgemak