Siemens CM836GPS1

Beoordeling op basis van 236 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

marijke 13-01-2017 Product paar maanden in bezit

Goed apparaat

2 maanden in gebruik tot nog toe degelijke oven met een hoop toepassingen , mooi design. Enkele min puntjes 1: blijft lang en luidruchtig afkoelen zelfs na 30 sec gebruik van microgolf 2: draaiknop voelt niet echt stevig en is te glad 3: microgolf tijd instelling verspringt met amper 20sec dus als men de microgolf 15 a 20 min wil laten bollen moet men de draaiknop 20keer ronddraaien (is vervelend) 4: had graag een afwerkingslijstje gezien onder de deur want als men op een stoel zit is op ooghoogte een opening van 1 cm tussen deur en kast .

Pluspunten

• Degelijke afwerking
  • mooi design
  • snelle opwarming
  • veel keuzemogelijkheden (bakken &braden)

Minpunten

• Luidruchtige en lange koeltijd
  • draaiknop te glad en niet al te stevig
  • omslachtige tijd instelling microgolf
  • Kier tussen deur en kast .

Vogel 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens inbouwoven

Mooi apparaat, een aanwinst voor je keuken
Makkelijk menu en voorzien van duidelijke instructie
Mooie strakke vormgeving
Met bijgeleverde vleesthermometer

Badzout 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk had ik de CM633GBS1 van Siemens besteld bij Veiligkopen.nu(VK499078) . Ik kreeg een mail dat ik de nieuwe opvolger van dit model kreeg. Dit is een luxere versie met veel positieve reviews. Eigenlijk nog positiever dan de CM633GBS1. Een betere service kun je niet krijgen!
De Combimagnetron is super eenvoudig te installeren en de bediening is kinderlijk eenvoudig. De oven wordt niet heet en luchtuitvoer is aan de voorkant. Dit is prettig want hierdoor wordt de binnenkant van de kasten niet te warm. De extra Vleesthermometer is ook erg handig. Alleen zit deze op een onhandige plek in de oven.
De oven warmt snel op en tot nu toe erg tevreden.
Over Duurzaamheid kan ik nog niks zeggen.

Groet Albert

eam 20-11-2015

Wij hebben dit apparaat sinds begin oktober. Ons valt op dat het apparaat zo hard blaast nadat we hem gebruikt hebben. Is dat bij u ook het geval?

Badzout 21-11-2015

Ja dat klopt en dat is precies in je gezicht. Inderdaad een beetje vervelend. Gelukkig staat hij op een plek waar ik er geen last van heb.
Bij mij is Siemens langs geweest voor een reparatie. Het bakblik mag er niet in Blijven als je de magnetron aan doet. Dat staat niet in de gebruikt handleiding. Het schuif mechanisme was daardoor gaan oxideren en als ik de magnetron aanzette ging dit vonken.
Verder een prima combi. Verrassend hoe koud het glas blijft. Ook als je de oven op 275 graden zet.

Officiele reactie van Siemens 01-12-2015

Beste Eam en Badzout. De duur van het na ventileren is eventueel softwarematig door ons aan te passen. Hiermee zal bij bijvoorbeeld magnetrongebruik de na ventilatietijd verkort worden. Bel voor een afspraak voor een monteurbezoek even met ons contactcenter op 088-4244020 optie 1.

Melanie 22-07-2017 Product paar weken in bezit

Siemens Combi

Deze combi magnetron/oven bevalt ons heel goed. De bediening is gemakkelijk (middels touch screen). De ovenfunctie is het voor ons een hele vooruitgang. De 4D heteluchtfunctie werkt echt geweldig: meerdere cakes tegelijk in de oven met een heerlijk resultaat. Leuk detail: de foto's van de gerechten.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • 4D hetelucht

Minpunten

• Aan de kleine kant

Bloem 17-07-2017

makkelijk in gebruik

Ik ben erg blij met mijn nieuwe combi oven, het was even wennen maar je hebt het gebruik zo onder de knie dankzij de duidelijke gebruiksaanwijzing.

joop 15-07-2017 Product paar weken in bezit

Inbouwoven

Na in het begin nog wat puzzel werk over de bedieningen en het bedieningspaneel is het nu een fantastisch apparaat en wordt
Er druk gebruik van gemaakt

Pluspunten

• goed leesbaar scherm
  • simpele bediening

Marielle47 11-07-2017

Praktische combimagnetron

Afgelopen maand is deze combimagnetron in onze nieuwe keuken geplaatst.
Wij zijn er superblij mee. Er zijn meer dan voldoende programma's voor zowel de magnetron als de oven. Tijdens het gebruik is het apparaat ook erg stil. Een aanrader als je veel van bakken houdt.

Jannie60 10-07-2017

Geweldig apparaat

Op aanraden van onze zoon die dit apparaat had aangeschaft en er erg tevreden over is, hebben wij deze dus ook gekocht en hebben er totaal geen spijt van dat we deze keuze hebben gemaakt.
Wat een fijn apparaat.

Annemariekenr1 27-06-2017

Mooi design deze combi oven magnetron van SIEMENS

Ruime inhoud om mee te werken en past prachtig in het design van onze moderne strakke keuken. mijn vriend wilde geen mogelijkheid tot zelfreiniging dat had ik er nog wel graag ongewild maar desalniettemin is de oven makkelijk te reinigen en ben ik er heel blij mee. wat me wel opviel is dat de hoekjes anders zijn dan het koffiezetapparaat. en de installateur was heel attent om mij te vertellen dat ik de bakschaal eruit moet halen als ik de magnetron functie gebruik, geen onnodige info daar ik de gebruiksaanwijzing nooit lees..

lisamila 24-06-2017

Snel warm en makkelijk te bedienen

Vanwege de verbouwing van onze bijkeuken hebben we deze combi uitgekozen. De doorslag gaf de uitschuifbare lade. Een uitstekende keuze. Wat is hij snel op temperatuur en hij maakt bijna geen geluid. Wij zijn er zeer tevreden over. Jammer wel dat het rooster een opstaande rand heeft. Zo is het lastig om dingen uit de oven te schuiven.

combi oven 22-06-2017 Product paar maanden in bezit

siemens combi -oven

mooi modern design en duidelijk display
Door de vele mogelijkheden nog niet alles kunnen proberen maar alles tot nu toe komt er heerlijk uit.
Een aanrader voor alles wat lekker moet zijn.

Pluspunten

• design
  • gebruikersgemak

cloqqy 17-06-2017

een zeer goede combi oven/magnetron

Ik heb deze combi oven/magnetron sinds twee weken in gebruik.Zeer gemakkelijk gebruiksgemak door de gebruiksaanwijzing en een mooi design.

limp 16-06-2017

zeer mooi combi oven magentron

Mooi design werkt prima, wij hebben hem samen met een warmhoudlade zodat de 60cm hoogte weer strak is

KennyLi 13-06-2017

Prima apparaat

Heb nog niet uitgebreid kunnen testen. Maar de bediening is idd fijn.
Zou nog fijner als het klokje uitgezet kan worden, ik heb die nl niet altijd nodig.
Dat nablazen klopt idd, maar velen overdrijven wel beetje over de duur en dat het recht op je gezicht blaast. Dit is naar mijn mening juist beter omdat het warme (etens) lucht dan niet achter de kasten blijft hangen. En schijnt dat er een optie is om het uit te zetten, heb het nog niet getest iig. Over het algemeen goed bevonden.

ecgramberg 13-06-2017

Fijne magnetron oven

Allereerst een geweldig mooi apparaat naast onze andere apparaten. De telescoop zijn heel fijn voor het beladen van de oven. Het bedieningsgemak is uiterst eenvoudig en de bereiding gaat goed. Al met al een geweldig fijne oven met magnetron functie!

Avoird 12-06-2017

Gebruiksvriendelijke oven met een mooi design

Deze oven ga ik zeker veel gebruiken. Makkelijk in te stellen en wat ik al klaargemaakt heb, gaat prima. Heel mooi design!!!

ms2525 11-06-2017

Mooi ruime oven, en makkelijke bediening

Oven nu ongeveer een 3 weken in gebruik en hij is ruim en makkelijk te bedienen.
Je kunt een instelling welke veel gebruikt wordt als voorkeur instelling zetten , dan komt hij hier direct op te staan.

jank 30-05-2017

geweldig combi oven

sinds twee maanden in bezet en er zijn veel mogelijk heden op dit apparaat
heb ze nog niet allemaal geprobeerd maar die ik heb gedaan werken goed.

Michiel1985 21-05-2017

Heel fijn apparaat

Deze compacte inbouwoven bevalt ons tot dusverre uitstekend. Nog niet alle functies uitgeprobeerd, maar vooral het design spreekt ons erg aan.

Bernard11 17-05-2017

Inbouw combi oven

Lijkt klein maar inhoud is groter dat je verwacht, eenvoudig bedieningssysteem geen ingewikkelde knoppen. geeft middels de display aan de status van je process