De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM678G4S1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Johan 12-08-2022

Eens een Siemens Combi oven, altijd een Siemens.

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik. Compleet uitgerust. Doet wat het moet doen. Snel en gemakkelijk eten bereiden.

Van Wensveen 04-01-2022

Oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet prima zoals we van siemensapparatuur gewend zijn.

Paula 05-11-2021

Fijne combi

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] geweldige combi/oven. Voorverwarmen kan snel. Uitschuiflade heel handig (en ja die mag er gewoon in blijven als de magnetron aan staat) enige minpuntje is de draaischijf waardoor het lang duurt voordat je de gewenste tijd hebt ingesteld. Daarom 4 sterren en geen5. Ik had liever tiptoetsen willen hebben maar dat is gewoon even wennen. Fijn dat je het geluidssignaal kan instellen naar uit/zacht/harder, maar er zitten zoveel mogelijkheden op qua instellingen. Teveel om op te noemen

Bert 30-04-2021

Perfecte combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We gebruiken deze combi magnetron nu een half jaar en zijn uiterst tevreden. De snelle opwarmtijd en overzichtelijke menus maken de tweede standaardoven vrijwel overbodig.

Burgt van der 06-08-2020

Een echte aanrader

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie designvorm. Gemakkelijk in gebruik.
Had veel eerder een combi oven moeten aanschaffen. Een verrijking in de keuken

Anoniem 17-03-2020

Erg blij mee, geweldige oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat mijn vorige oven het begeven had, heb ik na veel vergelijken (en een beetje langer sparen) gekozen voor de Siemens CM678G4S1. Na 4 maanden gebruik kom ik tot de conclusie dat ik heel erg tevreden ben. Gebruik hem bijna dagelijks voor ovenschotels, snel iets opwarmen met de magnetronfuncte en natuurlijk voor mijn grote passie: gebak! En natuurlijk heb ik vooral ook gekozen voor het schoonmaakgemak! Zet de reinigingsfunctie aan, ga zelf lekker buiten in het zonnetje zitten en na gedane zaken is de oven weer als nieuw!! Voor mij dus alleen maar pluspunten en ik hoop dan ook lang te kunnen genieten van mijn fantastische oven.

Evelyn 17-12-2019

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven met veel ruimte. Gebruiksvruendelijk, goede handleiding en vele mogelijkheden. Bakt uitstekend.

Evelyn1 21-08-2019

Superfijne oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben superblij met deze oven met veel verschillende mogelijkheden om het koken en bakken nog leuker te maken. Ook dankzij de goede handleiding! Energie besparen door niet meer te hoeven voorverwarmen en handige kooktips.

Jomadati1950 17-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Twee maanden hebben wij nu de oven in gebruik en we kunnen niet meer zonder. Vooral de gebruiksvriendelijke toepassingen, zoals de voorgeprogrammeerde recepten en het instellen van de verschillende bak methoden. De circulatiegrill in combinatie met de hete lucht oven bv geeft fantastische resultaten. We hebben het kookboek gratis toegezonden gekregen en daar staan ook heerlijke en makkelijk te bereiden recepten in. Kortom een aanrader!

CarlaKees72 28-06-2019

Een mooi design!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds kort hebben wij deze magnetron, een mooi nuttig product met vele mogelijkheden.

Edo 07-05-2019

gebruiksvriendelijk en mooie layout

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Vlot en duidelijke bediening.
Mooie aanwinst bij een mooie keuken.
Stil en goed schoon te houden.
prijs/kwaliteitverhouding uitstekend

Pluspunten

• bediening
  • mooi uiterlijk
  • onderhoud

Minpunten

• Als je een bakplaat schuift, maakt een rot geluid

willem2019 19-04-2019

Geweldige combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Na 24 jaar trouwe dienst was mijn oude oven aan vervanging toe.
Deze Combi oven van Siemens is een genot om mee te werken.
Pas twee weken in bezit dus heb ik nog niet alles kunnen getesten.

Pizzalover 07-03-2019

Goede oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Tot nu toe gaat alles zoals het hoort. Nadeel is dat hij veel lucht uitblaast en dat komt bij ons precies in je gezicht als je er voor staat. Ook de draaiknop is iets minder handig.

bmonninkhof 24-01-2019

overcomplete combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Een hele fijne combioven geleverd met veel accessoires, een prachtig groot kleurendisplay.
Nadeel is de draaiknop waarmee bijvoorbeeld de tijd bereidingstijd ingesteld moet worden, dit echt tergend traag en had mijn inziens veel sneller gemogen.

PascalV 01-10-2018

Verrassend compleet

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Wij waren na jaren Pelgrim apparatuur op zoek naar een kwalitatief goede vervanging van onze combi magnetronoven. Uiteindelijk na goed zoeken bij deze (bijna) volautomatische oven uitgekomen. Naast alle gemakkelijk te volgen voorgeprogrammeerde instellingen is ook de zelfreinigende functie echt een topper. Wij waren nogal sceptisch of het daadwerkelijk werkte maar hij doet wat hij belooft!

Tenslotte heeft hij een praktische schuiflade en een mooie luxe uitstraling.

Fam. Janssen 17-09-2018

Combi oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Makkelijke bediening, zelfreinigings functie perfect na het programna ligt de as van bakresten in de binnenruimte die met een doekje te verwijderen is en is dan weer als nieuw. Voldoende binnenruimte oven/magnetron. Baksensor is ook ideaal het apparaat zorgt er zelf voor dat bv je brood goed gaar en mooi gebakken uit de oven komt zonder dat je zelf de tijd of temperatuur hoeft in te stellen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Vingerplant 03-04-2018

Fantastische Combi

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Disign is prachtig, daarbij voldoet dit apparaat aan al onze wensen.
Bakken is kind eenvoudig met de duidelijke menu keuze.

Een echte aanrader.

54nico 09-03-2018

Klasse combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Slechts 1 week in huis en nog niet alle functies gebruikt. De combi oven is zeer stil, heeft ook in de magnetronstand een gelijkmatige warmte. Gemakkelijk te bedienen en dat geldt ook voor de instellingen. Snel op temperatuur en nog mooi ook. Schoonmaakfunctie nog niet nodig gehad.

r nieboer 11-02-2018

super bakoven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

We hebben deze oven pas 4 weken. Het display is duidelijk en overzichtelijk. Voor het bakken worden er veel mogelijkheden aangegeven voor de bereiding van de gerechten.ik heb gerechten uitgeprobeerd, cake gebakken, muffins gebakken, aardappelen en pizza gebakken.
Alles ging perfect.

Andreea Huijsman 31-08-2017

Works well and great technology along!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

After just two weeks of use we can say we are happy with the product and we recommend it. The only minus point for now is that it needs a bit of outside cleaning after each use, to clean the fingerprints.

Pluspunten

• nice, big screen

Minpunten

• fingerprints are easily visible