Siemens CM678G4S1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

tonko 18-11-2015

toppertje

Zeer compleet uitgevoerde combimagnetron. Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening na enige gewenning. Direct uitstekende bakresultaten.
Zeer eenvoudige inbouw in 45 oven-nis. Ook optisch fraai.

tonko 14-11-2015

Topper met zeer veel mogelijkheden. Sensoren, braadthermometer, pyrolyse. Volledig elektronische bediening; na enige gewenning eenvoudig te bedienen.
Makkelijk te plaatsen in 45 oven-nis. 2 schroeven en klaar. Probleemloos besteld bij Cevo-market in Belgie. Verreweg de goedkoopste. Dat is nog steeds zo, maar vreemd genoeg vermeld kieskeurig dat niet meer.

PascalV 01-10-2018

Verrassend compleet

Wij waren na jaren Pelgrim apparatuur op zoek naar een kwalitatief goede vervanging van onze combi magnetronoven. Uiteindelijk na goed zoeken bij deze (bijna) volautomatische oven uitgekomen. Naast alle gemakkelijk te volgen voorgeprogrammeerde instellingen is ook de zelfreinigende functie echt een topper. Wij waren nogal sceptisch of het daadwerkelijk werkte maar hij doet wat hij belooft!

Tenslotte heeft hij een praktische schuiflade en een mooie luxe uitstraling.

Fam. Janssen 17-09-2018

Combi oven/magnetron

Makkelijke bediening, zelfreinigings functie perfect na het programna ligt de as van bakresten in de binnenruimte die met een doekje te verwijderen is en is dan weer als nieuw. Voldoende binnenruimte oven/magnetron. Baksensor is ook ideaal het apparaat zorgt er zelf voor dat bv je brood goed gaar en mooi gebakken uit de oven komt zonder dat je zelf de tijd of temperatuur hoeft in te stellen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Vingerplant 03-04-2018

Fantastische Combi

Disign is prachtig, daarbij voldoet dit apparaat aan al onze wensen.
Bakken is kind eenvoudig met de duidelijke menu keuze.

Een echte aanrader.

54nico 09-03-2018

Klasse combi oven

Slechts 1 week in huis en nog niet alle functies gebruikt. De combi oven is zeer stil, heeft ook in de magnetronstand een gelijkmatige warmte. Gemakkelijk te bedienen en dat geldt ook voor de instellingen. Snel op temperatuur en nog mooi ook. Schoonmaakfunctie nog niet nodig gehad.

r nieboer 11-02-2018

super bakoven

We hebben deze oven pas 4 weken. Het display is duidelijk en overzichtelijk. Voor het bakken worden er veel mogelijkheden aangegeven voor de bereiding van de gerechten.ik heb gerechten uitgeprobeerd, cake gebakken, muffins gebakken, aardappelen en pizza gebakken.
Alles ging perfect.

Andreea Huijsman 31-08-2017

Works well and great technology along!

After just two weeks of use we can say we are happy with the product and we recommend it. The only minus point for now is that it needs a bit of outside cleaning after each use, to clean the fingerprints.

Pluspunten

• nice, big screen

Minpunten

• fingerprints are easily visible

CatharinaA3 14-07-2017

mooi apparaat dat doet wat ik verwacht had

Sinds een paar weken in gebruik. het is een feestje om het apparaat te gebruiken. Elke dag ovengerechten dus!

Bert53 24-05-2017

Volgens verwachting uitstekend.

Volgens verwachting is het een uitstekend product die het vorige Siemens product, na 22 jaar goede dienst, gaat vervangen.

Richard van Wijk 19-04-2017

Uitstekende bakoven met veel mogelijkheden

Deze bakoven heeft naast het mooie uiterlijk van de bakoven ook een handige bediening. Bijna elk gerecht (of bereidingsmethode) staat erin waardoor er met gemak mooie producten in afgebakken / opgewarmd kunnen worden.
De accessoires die erbij geleverd worden zijn van duurzame kwaliteit en leveren veel gebruikersgemak. En het schoonmaken van de bakoven is verbeterd doordat de oven zich zelf kan reinigen, oftewel, veel gemak en een mooie bakoven!

JB 12-02-2017

Compact, makkelijk bedienen, snel op temperatuur!

We hebben deze combi oven gekozen op basis van ons bezoek aan het experience center in Hoofddorp. We vinden het een gemakkelijk te bedienen oven, de voorgeprogrammeerde programma's zijn erg handig. Ook is de oven erg snel opgewarmd. De oven is compact en past prima bij de andere combi-stoomoven die we van Siemens hebben.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • compact
  • strak design
  • voorgeprogrammeerde programma's

Frank 24-11-2016

ideale combi oven

Wat een prachtige combi oven. Stil, energie zuinig en oneindige programma's om je gerechten perfect te bereiden. Ook de braadslede is gemakkelijk in gebruik. topper!

Pluspunten

• veel programma's
  • stil
  • helder display
  • handige braadslede

maria 09-09-2016

DUIDELIJK apparaat

super oven/magnetron heel veel mogelijkheden en super duidelijke handleiding. je kunt meteen aan de gang met de handige menu indeling.ben helemaal BLIJ ;-)

Pluspunten

• duidelijk

Sjan en Arnold 18-08-2016

Heel makkelijk in te stellen

Een geweldig apparaat, een aanwinst in onze keuken. Vooral de baksensor die werkt perfect, uitrekbare plateau is ook erg handig om de gerechten er zo uit te halen. Een echte aanrader dus.

Stephan34 15-07-2016

Gouden keus !

Onze nieuwe Siemens combi-bakoven heeft ons verrast door haar gebruiksgemak en veelzijdigheid. In alle opzichten een aanwinst in onze keuken !

krijm07 10-07-2016

geweldige combioven

Sinds een ruime maand in het bezit van deze combioven. Hierover in het bezit van een combimagnetron, wat een verbetering. Ik hoef mij nu geen zorgen meer te maken of mijn baksels lukken of niet Door de baksensor die deze oven heeft. Het enige nadeel was, dacht ik, dat de oven moet voorverwarmen maar dat is met de snel voorverwarmen functie ook zo gebeurd. Schoonmaken is ook geen probleem meer Door de schoonmaakfunctie die het apparaat heeft.

De telescooparmen zijn voor ons ook ideaal omdat onze oven zich op oogoogte bevindt. Doordat wel de armen kunnen uitschuiven, kunnen wel het gerecht eenvoudig (zonder je te branden) uit de oven halen.

Orrie 08-05-2016

Schitterende combi oven

Dit is nu al de tweede die wij hebben gekocht....werkelijk alles zit er op.....en het gebruiksgemak...!

Margot 09-04-2016

Luxe oven met uitgebreide mogelijkheden.

We hebben deze oven afgelopen maand gekocht en we waren superbloj toen die er was! Meteen uitproberen natuurlijk. Cake bakken m.b.v. de bak-sensor kan haast niet meer mislukken. 2 zelf-gemaakte pizza's tegelijk bakken is ook een uitkomst. Kortom wat ons betreft zeker een aanrader.

Wsaat 15-02-2016

Fijn apparaat. Gemakkelijke bediening,makkelijk in

2 weken in bezit.Magentron en oven makkelijk te bedienen.Alleen 2 pizza,s achter elkaar bakken is niet gelukt.