Siemens CM678G4S1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM678G4S1 op Kieskeurig.nl.

9,4

tonko 18-11-2015

toppertje

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Zeer compleet uitgevoerde combimagnetron. Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening na enige gewenning. Direct uitstekende bakresultaten.
Zeer eenvoudige inbouw in 45 oven-nis. Ook optisch fraai.

tonko 14-11-2015

Topper met zeer veel mogelijkheden. Sensoren, braadthermometer, pyrolyse. Volledig elektronische bediening; na enige gewenning eenvoudig te bedienen.
Makkelijk te plaatsen in 45 oven-nis. 2 schroeven en klaar. Probleemloos besteld bij Cevo-market in Belgie. Verreweg de goedkoopste. Dat is nog steeds zo, maar vreemd genoeg vermeld kieskeurig dat niet meer.

Jomadati1950 17-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Twee maanden hebben wij nu de oven in gebruik en we kunnen niet meer zonder. Vooral de gebruiksvriendelijke toepassingen, zoals de voorgeprogrammeerde recepten en het instellen van de verschillende bak methoden. De circulatiegrill in combinatie met de hete lucht oven bv geeft fantastische resultaten. We hebben het kookboek gratis toegezonden gekregen en daar staan ook heerlijke en makkelijk te bereiden recepten in. Kortom een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CarlaKees72 28-06-2019

Een mooi design!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Sinds kort hebben wij deze magnetron, een mooi nuttig product met vele mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Edo 07-05-2019

gebruiksvriendelijk en mooie layout

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Vlot en duidelijke bediening.
Mooie aanwinst bij een mooie keuken.
Stil en goed schoon te houden.
prijs/kwaliteitverhouding uitstekend

Pluspunten

• bediening
  • mooi uiterlijk
  • onderhoud

Minpunten

• Als je een bakplaat schuift, maakt een rot geluid

willem2019 19-04-2019

Geweldige combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Na 24 jaar trouwe dienst was mijn oude oven aan vervanging toe.
Deze Combi oven van Siemens is een genot om mee te werken.
Pas twee weken in bezit dus heb ik nog niet alles kunnen getesten.

Pizzalover 07-03-2019

Goede oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Tot nu toe gaat alles zoals het hoort. Nadeel is dat hij veel lucht uitblaast en dat komt bij ons precies in je gezicht als je er voor staat. Ook de draaiknop is iets minder handig.

bmonninkhof 24-01-2019

overcomplete combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Een hele fijne combioven geleverd met veel accessoires, een prachtig groot kleurendisplay.
Nadeel is de draaiknop waarmee bijvoorbeeld de tijd bereidingstijd ingesteld moet worden, dit echt tergend traag en had mijn inziens veel sneller gemogen.

PascalV 01-10-2018

Verrassend compleet

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Wij waren na jaren Pelgrim apparatuur op zoek naar een kwalitatief goede vervanging van onze combi magnetronoven. Uiteindelijk na goed zoeken bij deze (bijna) volautomatische oven uitgekomen. Naast alle gemakkelijk te volgen voorgeprogrammeerde instellingen is ook de zelfreinigende functie echt een topper. Wij waren nogal sceptisch of het daadwerkelijk werkte maar hij doet wat hij belooft!

Tenslotte heeft hij een praktische schuiflade en een mooie luxe uitstraling.

Fam. Janssen 17-09-2018

Combi oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Makkelijke bediening, zelfreinigings functie perfect na het programna ligt de as van bakresten in de binnenruimte die met een doekje te verwijderen is en is dan weer als nieuw. Voldoende binnenruimte oven/magnetron. Baksensor is ook ideaal het apparaat zorgt er zelf voor dat bv je brood goed gaar en mooi gebakken uit de oven komt zonder dat je zelf de tijd of temperatuur hoeft in te stellen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Vingerplant 03-04-2018

Fantastische Combi

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Disign is prachtig, daarbij voldoet dit apparaat aan al onze wensen.
Bakken is kind eenvoudig met de duidelijke menu keuze.

Een echte aanrader.

54nico 09-03-2018

Klasse combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Slechts 1 week in huis en nog niet alle functies gebruikt. De combi oven is zeer stil, heeft ook in de magnetronstand een gelijkmatige warmte. Gemakkelijk te bedienen en dat geldt ook voor de instellingen. Snel op temperatuur en nog mooi ook. Schoonmaakfunctie nog niet nodig gehad.

r nieboer 11-02-2018

super bakoven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

We hebben deze oven pas 4 weken. Het display is duidelijk en overzichtelijk. Voor het bakken worden er veel mogelijkheden aangegeven voor de bereiding van de gerechten.ik heb gerechten uitgeprobeerd, cake gebakken, muffins gebakken, aardappelen en pizza gebakken.
Alles ging perfect.

Andreea Huijsman 31-08-2017

Works well and great technology along!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

After just two weeks of use we can say we are happy with the product and we recommend it. The only minus point for now is that it needs a bit of outside cleaning after each use, to clean the fingerprints.

Pluspunten

• nice, big screen

Minpunten

• fingerprints are easily visible

CatharinaA3 14-07-2017

mooi apparaat dat doet wat ik verwacht had

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Sinds een paar weken in gebruik. het is een feestje om het apparaat te gebruiken. Elke dag ovengerechten dus!

Bert53 24-05-2017

Volgens verwachting uitstekend.

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Volgens verwachting is het een uitstekend product die het vorige Siemens product, na 22 jaar goede dienst, gaat vervangen.

Richard van Wijk 19-04-2017

Uitstekende bakoven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Deze bakoven heeft naast het mooie uiterlijk van de bakoven ook een handige bediening. Bijna elk gerecht (of bereidingsmethode) staat erin waardoor er met gemak mooie producten in afgebakken / opgewarmd kunnen worden.
De accessoires die erbij geleverd worden zijn van duurzame kwaliteit en leveren veel gebruikersgemak. En het schoonmaken van de bakoven is verbeterd doordat de oven zich zelf kan reinigen, oftewel, veel gemak en een mooie bakoven!

JB 12-02-2017

Compact, makkelijk bedienen, snel op temperatuur!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

We hebben deze combi oven gekozen op basis van ons bezoek aan het experience center in Hoofddorp. We vinden het een gemakkelijk te bedienen oven, de voorgeprogrammeerde programma's zijn erg handig. Ook is de oven erg snel opgewarmd. De oven is compact en past prima bij de andere combi-stoomoven die we van Siemens hebben.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • compact
  • strak design
  • voorgeprogrammeerde programma's

Frank 24-11-2016

ideale combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Wat een prachtige combi oven. Stil, energie zuinig en oneindige programma's om je gerechten perfect te bereiden. Ook de braadslede is gemakkelijk in gebruik. topper!

Pluspunten

• veel programma's
  • stil
  • helder display
  • handige braadslede

maria 09-09-2016

DUIDELIJK apparaat

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

super oven/magnetron heel veel mogelijkheden en super duidelijke handleiding. je kunt meteen aan de gang met de handige menu indeling.ben helemaal BLIJ ;-)

Pluspunten

• duidelijk