Samsung NQ5B4553FBS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NQ5B4553FBS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g**n@h**l.com 18-10-2023
Geschreven voor: Samsung NQ5B4553FBS

Product ziet er mooi uit maar functioneert totaal niet. Het moet een hetelucht functie hebben maar bovenin de oven verbrand het binnen enkele minuten. Onderin de oven is het nog niet gaar.
Bij het bakken van een taart de temperatuur net boven de bskplaat gemeten. 141 graden terwijl de temperatuur op 175 graden is ingesteld, de oven ruim is voorverwarmd en het gerecht al 20 minuten in de oven zit.
Monteur is geweest.... Bekend probleem. Is een concept fout. Kunnen ze niets aan doen. Voor een afbakpizza prima maar wil je hem echt als oven gebruiken, dan is hij waardeloos. Ze zijn al op 150 van deze meldingen afgeweest. Samsung beweert dat dit hoort en dat de gebruiker niet weet hoe het apparaat te gebruiken. Ik bak en kook veel en heb verschillende ovens gebruikt maar dit nog nooit meegemaakt. Op 2 lagen bakken is onmogelijk. Bovenste verbrand, onderste is niet gaar. Ovenschotelgerechten zijn onmogelijk omdat je na een paar minuten een zwartgeblakerde bovenkant hebt.
Ik heb die de jaren heen 2x een Bosch combioven gehad die intensief gebruikt werd. Zelfde concept. Maar dat functioneerde alles naar behoren. Daar kon in op 2 lagen bakken en werd alles goed gaar. Voor mij nooit meer een Samsung.
3 sterren gegeven omdat de magnetron wel functioneert. Maar die gebruik ik zelden. Ovenfunctie een 1.

Rene 24-01-2023

Display onleesbaar

Geschreven voor: Samsung NQ5B4553FBS

De icoontjes op de display zijn niet verlicht en daardoor amper zichtbaar. Bediening via de app is daardoor bijna een must.