Siemens CM636GNS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens CM636GNS1 op Kieskeurig.nl.

André57 24-04-2019

Gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Ik heb het apparaat pas een paar dagen in huis en heb nog niet alle mogelijkheden benut. Maar wat ik ermee gedaan heb kwam goed uit de oven. Ook heel makkelijk is de speciale pizzastand. Apparaat is een vervanger van mijn oude Siemens apparaat met 22 jaar trouwe dienst. Ik hoop van dit apparaat ook zo lang plezier te hebben.

Rob H 24-01-2018

hij doet het over het algemeen wel

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

1. De oven temperatuur is niet af te lezen, we gebruiken een aparte gekochte oven 1. De oven temperatuur is niet af te lezen, we gebruiken een aparte gekochte oven temperatuur meter om de temperatuur in de oven af te lezen...
2. Snel voorverwarmen werkt niet goed, pas na 15 minuten voorverwarmen 4D hete lucht is de temperatuur (op de extra oventemperatuurmeter) op de stand die er moet zijn. bij snel voorverwarmen is de temperatuur alleen af te lezen met de i knop maar daarna dus niet meer. aan het balkje onderin het display laat ie per blokje zien wat de temp is maar dat klopt niet.
3. de pizza stand bijvoorbeeld is mooi maar ook daar kun je de temperatuur niet aflezen.
4. bij instellen moet je erg veel draaien, het begint standaard op 1 minuut maar als je een bekertje melk even op 25 seconden wilt zetten moet je het per seconde helemaal terugdraaien. ook opdraaien oven tijd is veeel draaien.
5. het lichtje in de oven schijnt teveel op de ruit waardoor je slecht in de oven kan kijken, zou een kapje oid voor moeten.
6. na een stroomonderbreking van het net moet je alles opnieuw instellen, er zit geen backup batterij of accu in kennelijk die de klok onderhoud! dat is voor zon apparaat van die prijs wel erg karig!
7. er is geen indicatie dat de oven of magnetron aan gaat voor verwarmen en weer uitgaat als ie op temperatuur is, zou mooi zijn als je een lampje hebt dat aan en uitgaat bij in of uit schakelen van de thermostaat.
8. maar met wat handigheid werkt ie wel goed!

ArVi 15-05-2016

Mooi, gewoon goed werkend en handig apparaat!

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Begin mei aangeschaft en nu al bijzonder tevreden. Hoewel iets lastiger (gewenning!) in de bediening is het een veel beter werkend apparaat dan de combi-magnetron die we hadden: nauwkeuriger van temperatuur, sneller op temperatuur en betere resultaten van zowel de oven als de magnetron. Handig zijn de ingebouwde kookwekker, de telescopische rails (echt waar, je weet niet wat je mist!) en het automatisch (!) zachtjes (!) sluiten van de ovendeur. Ook klapt ie niet met een dreun open, maar dat gaat ook zachtjes: heerlijk! Indicaties van een nog warme of op te warmen oven zijn duidelijk (balkjes die af- dan wel oplopen). Ik kan niet zo veel bedenken wat nog te wensen is. Ja, ik wilde geen: stoomoven (maar die is er ook).

Remon 09-12-2020

Compacte combi oven

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk compacte combi oven met slede. Makkelijk schoon te maken door verwijderbare rekjes aan de zijkanten. Bediening gaat via de draaiknop en tiptoets.
Deze combi heeft vele mogelijkheden en gerechten in het menu zitten. Wij gebruiken vaak de 4D funktie, waarbij warmte door de hele ruimte wordt geblazen. Zo krijg je de perfecte garing.
De magnetron funktie gaat standaard op 600watt of kan hem op max zetten tot 800watt. Maar vaak is 600watt voldoende en het scheelt ook nog stroom.
Mooi design, goed afgewerkt en kwalitatief zeer goed product.

Mariëlle 26-10-2020

Top combimagnetron!

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne combimagnetron. Vooral de vooringestelde gerechten maakt koken erg makkelijk. Het was even wennen, maar inmiddels hebben de combimagnetron en ik elkaar helemaal gevonden! :-)

Nicolina 29-09-2020

Mooi

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker makkelijk
Werkt snel
Veel mogelijk heden
Mooie uitstraling

Anoniem 07-09-2020

PRIMA OVEN

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zowel de oven als de magnetron functioneren prima; ik heb alleen de vele mogelijkheden nog niet allemaal uitgeprobeerd.

Manon 15-07-2020

Oven waar je u tegen zegt

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne oven, de snel voorverwarmingsfunctie is ideaal. Grote ruime oven.

Dick Groothuijse 16-06-2020

Schitterend apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Op aanraden van de firma waar ik alle Siemens apparaten heb gekocht, bleek dat het een uitstekend apparaat is, duidelijk omschrijving en werkt als geen ander. Een aanrader dus.

Pluspunten

• duidelijke beschrijving
  • makkelijk te bedienen

Martha 22-05-2020

Top oven

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude oven ook een Siemens ging na 19 jaar kapot! Natuurlijk weer gekozen voor een Siemens en zeer tevreden over deze oven. Met de Kerst diverse ovenschalen erin gehad en ik bak 1 tot 2x per weekjes koekjes. Werkt gewoon super. Bij de verpakking zat een kaart dat je gratis een kookboek van Siemens kon krijgen, ingevuld maar helaas niks ontvangen dat is wel jammer. Maar een geweldige oven.

Nicole 12-05-2020

Super

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij mee
Zeer makkelijk en zeer mooi lekker stil veel mogelijk heden
Mooie aan koop

Susanne2873 21-04-2020

Zeer goed!!!

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze combi-oven. Zoveel keus en ook per gerecht kun je zoeken en instellen. Heel handig. Maar er zitten zoveel opties op, dat we nog niet eens alles hebben uitgeprobeerd!!!

jos10 13-08-2019

verwarnen

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik heb deze nu 3 jaar denk ik..maar vindt dat hij heel lang nodig heeft met voorverwarmen..zeker met de snel voorverwarmtoets aan..duurt echt lang

Marianne12 16-05-2019

Mooi strakke vormgeving en gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

We hebben deze combi-magnetron een paar weken geleden aangeschaft en na het lezen van de gebruiksaanwijzing was het instellen en gebruik meer dan duidelijk! Hij staat erg mooi in onze keuken en we zijn er tot nu toe erg tevreden over.

Jolanda71 15-05-2019

Topproduct - Prachtige combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Supertevreden over deze inbouwoven met magnetron. Handig display, veel verschillende functies. Makkelijk te bedienen, makkelijk schoon te maken. Ruim binnenin voor grote ovenschotels. Ik heb er al heerlijke gerechten mee bereid. Tevens ook heel handig zijn de voorgeprogrammeerde instellingen voor diverse gerechten. Kortom een topproduct waar ik heel blij mee ben en hopelijk nog lang van kan genieten.

Noorke40 22-04-2019

Heerlijk!!!

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Stil, snel, super resultaat, automatisch deur sluiten en goede gerechttijden geïnstalleerd.
Heb er 2 van, super handig. In ene bakken/grillen en in de andere opwarmen.

Ejay 13-02-2019

Mooi, en vooral praktisch

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Sinds een paar weken in bezit van deze mooie combimagnetron die volledig aan de wensen voldoet. Gebruikersvriendelijk en door de uitschuiflade praktisch en veilig.

Leo G 02-11-2018

Veel keuzes

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Het was even wennen en zoeken, maar tot dusverre komen alle gerechten dankzij de duidelijke menu instellingen er perfect uit!
En boven dit alles, hij reinigt zichzelf prima...

CoBro 20-04-2018

Snelle oven, mooi design!

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

Nu een paar weken deze combi-oven in gebruik. Voorverwarmen gaat lekker snel, de magnetron werkt goed.

Elsjuh 21-03-2018

Super combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GNS1

De oven is nu 2 weken in mijn bezit en al dagelijks gebruikt. Voor de bak liefhebber, diverse bak mogelijkheden met perfect resultaat. Daarnaast is de oven een juweeltje in de keuken, mooi design, strak en degelijk afgewerkt met een scala aan zinvolle mogelijkheden en combinatie. Een top product, waar ik zeer blij mee ben.