Bosch CMG636NS2 - Reviews

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henkruth 18-09-2017

Fantastische oven met magnetronfunctie

Veel fijner dan de combimagnetron die ik eerst had!
Dit is een echte oven, zeer blij mee. We hebben hem nog niet zolang.Maar ik vind de werking fijn, nu ik uitgezocht heb hoe alles werkt. Zeer veelzijdig.Ook voor snel opwarmen van een kant en klaar gerecht.

M Helmich 23-07-2017

Grote tegenvaller

Deze combi magnetron valt erg tegen. Al snel moest een monteur bij me langs want bij 1000 wat begon de magnetron vonken te geven. De monteur vertelde me dat ik maar geen 1000watt moest gebruiken. Waarom zit het er de mogelijkheid op? We zijn 2 jaar verder en elke wattage geeft vonken. Durf de magnetron bijna niet te gebruiken. Heb alles meerdere malen eruit gehaald en goed schoon gemaakt. Geen verschil!!!

E8516 26-03-2017

Goed maar..

Combi oven is geweldig. Wat hij moet doen doet hij zeer goed.
Maar de bediening zeer matig, draaiknop na nog geen 2 maanden kapot.
Menu toets reageert slecht.

LiaH 13-01-2017

Geweldig apparaat

Een sieraad in mijn keuken. Handige en duidelijke display. Het koken/bakken is een feest geworden. Draaischijf werkt prima.

Willy 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en gemakkelijk in gebruik

Heb jaren een combi-magnetron gehad maar kon er niet goed mee bakken.
Nu maar gekozen voor een oven met magnetronfunctie en super blij mee.
Kan er heerlijk mee bakken en magnetron functie werkt ook prima.
Een klein minpuntje is dat hij erg lang na blaast.

Arran 17-11-2016

Oneindig veel mogelijkheden.

De Bosch oven-magnetron heeft een wereld aan mogelijkheden voor me geopend. Ik had een oud model van een ander merk en het valt me nu pas op hoe erg het daarmee behelpen was.
Ik kook en bak graag in de oven. Bij een nieuw recept adviseert de Bosch over het beste soort warmte en de beste tijdsduur. Super handig!

Maurice 30-10-2016

Mooi design en functionaliteit

Het design en functionaliteit zijn uitstekend. Alleen de draaischijf is iets te glad, waardoor het draaien niet altijd even soepel gaat.

Cor Pleunis 05-10-2016

Fijne nieuwe combi magnetron-grill met veel nieuwe

Na even zoeken zijn we toch redelijk snel gewend aan deze nieuwe machine. De mogelijkheden zijn groter maar vooral het resultaat mag er zijn. Vandaag waren de pizza's echt goed doorbakken, voor ons een flinke verbetering.

Wagenwieler 23-09-2016

Fijne oven

Nu twee weken deze mooie en fjne oven met magnetron functie in gebruik.
De "selectie ring" is even wennen maar eenmaal onder de knie erg makkeljk te bedienen. Ook is de oven erg stil ook als hij na het gebruik moet "nakoelen" is dat zeker niet hinderlijk, de oven staat in een open keuken. Een aanrader.

jeanne6 03-09-2016

Geweldige oven

Deze oven beviel ons al direct in de winkel. Ook omdat wij in ons vorige huis ook al een Bosch oven hadden. De nieuwe oven is geavanceerder dan de oude uit 1998

Carolina50 02-08-2016

Uitstekende combi oven

Na bestudering van de gebruiksaanwijzing, duidelijke bediening. De ruime inhoud van de oven is erg prettig.

pianoman 22-07-2016

Super Combi-Oven

niet alleen de tijdsduur, maar ook de eind-kloktijd wordt weergegeven. Prachtige bediening >> gebruikerslogica.
Ultramooi display. En dan ook nog korte bereidingstijd door onwaarschijnlijk slimme technologie, waar je helemaal niets van merkt. daarenboven: fluisterstil

jolanda27 10-07-2016

Super oven!

Super oven, gebruiksvriendelijk, mooi design, heel handig in gebruik. Wat je er ook in klaar maakt, het kan gewoon niet mislukken. Zeker niet als je gebruik maakt van de optie assist.

Hansworstenbrood 03-07-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat

Mooi en goed apparaat. Had hiervoor een combi-oven van 15 jaar oud maar wat een verschil in snelheid en resultaat! Mooi vormgegeven en erg eenvoudig in bediening. Veel fijne functies, kortom erg tevreden, als ik dan 1 puntje mag noemen is dat hij een lange afkoelperiode heeft. Dit merk je in het blazen van de warme lucht(inclusief bijbehorend geluid)
Maar dat is maar een klein puntje

EelcoEls 03-07-2016

Geweldige mooie oven

Strakke vormgeving, handige geleiderails voor rooster en en zeer eenvoudig in gebruik. Ook zeer snel voorverwarmd.

vanBeek 29-06-2016

kan handiger

de draaischijf in het midden is A./duidelijk te glad. B./ zo wie zo is een draaischijf minder handig dan een knop.
verder een meer dan goed apparaat.

van Sleeuwen 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

helemaal de Boss met mijn nieuwe Bosch

Fijn apparaat met mooie vormgeving. Gemakkelijk in het gebruik. Duidelijke instructies. Het geluidje mag misschien iets duidelijker.

Riak 12-04-2016

Weet het nog niet, ik heb het apparaat pas

Er zit een metalen braadslede bij. Die is echter niet te gebruiken bij alleen magnetrongebruik. Erg onhandig, aangezien ik vaker de magnetron gebruik dan de andere functies. Nu moet ik hem eigenlijk definiteif opbergen omdat ik gegarandeerd vergeet dat te doen bij het dagelijkse gebruik.
Ik heb dus de glazen braadslede besteld en zal de metalen dus nooit gebruiken. Jammer dat men daar geen rekening mee hield.

Doortje 11-04-2016

Top oven

De oven heeft duidelijk en eenvoudig menu. Fijne bediening. Ik gebruik de oven bijna dagelijks. Mooi bak boek ontvangen van Bosch. De bakproducten zijn super lekker. Top.

Ebby 19-03-2016

Was mijn oude oven maar eerder stuk gegaan!

Bijzonder veel mogelijkheden. De oven in werking is aangenaam stil. De resultaten van bakken, verwarmen, ontdooien e.d. zIjn prima, beter dan ik gewend was.De keuzes met het menu zijn gemakkelijk en overzichtelijk in gebruik. Deze oven wakkert mijn zin in koken en bakken tot ieders genoegen weer flink aan.