Bosch CMG636NS2 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636NS2 op Kieskeurig.nl.

Elske63 11-03-2018

Magnetron matig

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Oven werkt prima maar de magnetron matig. Duurt bij de maximale stand aanzienlijk langer met opwarmen dan de eerdere Siemens die ik had.

pianoman 22-07-2016

Super Combi-Oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

niet alleen de tijdsduur, maar ook de eind-kloktijd wordt weergegeven. Prachtige bediening >> gebruikerslogica.
Ultramooi display. En dan ook nog korte bereidingstijd door onwaarschijnlijk slimme technologie, waar je helemaal niets van merkt. daarenboven: fluisterstil

EelcoEls 03-07-2016

Geweldige mooie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Strakke vormgeving, handige geleiderails voor rooster en en zeer eenvoudig in gebruik. Ook zeer snel voorverwarmd.

Riak 12-04-2016

Weet het nog niet, ik heb het apparaat pas

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Er zit een metalen braadslede bij. Die is echter niet te gebruiken bij alleen magnetrongebruik. Erg onhandig, aangezien ik vaker de magnetron gebruik dan de andere functies. Nu moet ik hem eigenlijk definiteif opbergen omdat ik gegarandeerd vergeet dat te doen bij het dagelijkse gebruik.
Ik heb dus de glazen braadslede besteld en zal de metalen dus nooit gebruiken. Jammer dat men daar geen rekening mee hield.

Nick 26-10-2019

Prima Combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

We zijn pas verhuisd en hadden onlangs dit apparaat aangeschaft. Helaas moest het apparaat bij de verhuizing achterblijven. Na een paar weken getobt te hebben met een andere combi magnetron hebben we dit apparaat weer aangeschaft. Ik ben als een kind zo blij dat ik weer in het bezit ben van een goede en mooie combi oven. Volgende keer weer een apparaat van Bosch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sting65 26-04-2019

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Fantastisch apparaat. Aangeschaft na zeer teleurstellende aankoop van een Pelgrim. Binnen garantieperiode van de Pelgrim met toebetalen de Bosch gekocht en tot nu zeer teevreden. Geen chemische lucht bij gebruik magnetron, geen geluidsoverlast tijdens gebruik en ook nog eens super eenvoudig in gebruik.

Hans 04-04-2019

omslachtige bediening, luide ventilatie motor

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

deze Bosch CMG 636 NS 2 gekocht. valt erg tegen. Na 1,5 weer terug naar de winkel geweest om te ruilen.. Zeer omslachtige bediening, eerst inschakelen, wachten, dan menu. volgende menu, dan magetron, .Na 5 seconden draaien, blaast de magnetron nog minuten door. Dit nablazen is uit te zetten, maar blijft niet. Ook de luchtventilator is te luid/storend. Een miskoop. Retour winkel.

Mr B 29-03-2019

Geweldige oven!

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Ben zeer tevreden met mijn oven tot nu toe. Heb lang niet alle mogelijkheden getest, maar heb hier hoge verwachtingen van. Bediening is eenvoudig en ben er dan ook erg blij mee.

Diana 26-02-2019

Eyecatcher in de keuken

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Inmiddels een aantal weken in bezit van dit prachtig apparaat. Een eyecatcher in de keuken. Na 20 jaar een ander apparaat in bezit te hebben was het tijd voor een nieuwe. Tot nu toe geen enkele spijt gehad. Doet alles naar behoren. Uiteraard nog niet alles kunnen uitproberen aangezien er een legio aan functies aanwezig zijn. Mooi design, geruisloos, eenvoudig te bedienen. Topper !

Kees 19-01-2019

Goede oven/magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Fijne oven, die aan de buitenkant heerlijk koel blijft. Enige minpuntje is bedieningsschijf die nauwkeurig instellen moeilijk maakt.

Harm 01-01-2019

de tijd vooruit

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Super tevreden over ontwerp, bedieningesgemak en bereidingsresutaat.
Wij lopen, na vervanging van onze oude combi-magnetron, weer helemaal in de pas, zo niet voorruit, met deze nieuwe Bosch Magnetron/oven.

Koos 28-12-2018

Prima veelzijdige en ruime oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

De oven is zeer veelzijdig maar toch ook gemakkelijk te bedienen. Toch een keer de handleiding goed doornemen is wel handig.

Gerard 18-12-2018

Een prima magnetron, met duidelijke bediening

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Nog maar kort in gebruik, maar alles wat wij er tot op heden mee gedaan hebben was naar tevredenheid. Duidelijke bediening via de touchscreen toetsen.
Komende tijd de magnetron nog verder ontdekken

Sbtesk 30-07-2018

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Super mooie bakoven. Onze vorige was 19 jaar oud. Ben achteraf blij dat de oude oven defect raakte. Zo veel nieuwe mogelijkheden van de nieuwe oven, geweldig.

noedels 28-06-2018

moeilijk

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

vind het moeilijk voor mensen van mijn leeftijd
kan nog niet alles beoordelen
alleen nog maar magnetron gebruikt

Ronald 18-01-2018

Uitstekende oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Veel opties, overzichtelijk te bedienen. De assistent belooft veel goeds, hoewel ik nog geen tijd heb gehad deze echt uit te proberen. Oven is stil in gebruik, zowel tijdens het verwarmen als tijdens het afkoelen. De oven is wel wat duurder, maar dit is het geld wel waard.

Monique 27-11-2017

Oneindig veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

We hebben de bakoven/magetron pas een week, maar zijn verrast door de vele mogelijkheden die je er mee kan. De assist functie is een handig hulpmiddel. Tot nu hebben we misschien 2 % gebruikt van wat er allemaal mee kan.
Met de toetsknoppen en "draaiknop"rond om de klok kom je in duidelijke en overzichtelijke programma,s terecht. De brede en diepe roosters zijn ideaal voor het gebruik van grote ovenschotels. Kortom een must in iedere keuken.

Tineke62 26-11-2017

prima product

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

wij hebben hem nog niet zolang maar waarvoor wij hem tot nu toe hebben gebruikt bevalt hij uitstekend.

Binck25 29-10-2017

Mooie bakoven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Prima apparaat, maar de gebruiksaanwijzing vind ik op een paar punten erg onduidelijk. Het nakoelen vind ik acceptabel qua tijd en geluid.

Henkruth 18-09-2017

Fantastische oven met magnetronfunctie

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Veel fijner dan de combimagnetron die ik eerst had!
Dit is een echte oven, zeer blij mee. We hebben hem nog niet zolang.Maar ik vind de werking fijn, nu ik uitgezocht heb hoe alles werkt. Zeer veelzijdig.Ook voor snel opwarmen van een kant en klaar gerecht.