Bosch CMG636NS2 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636NS2 op Kieskeurig.nl.

Hans 04-04-2019

omslachtige bediening, luide ventilatie motor

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

deze Bosch CMG 636 NS 2 gekocht. valt erg tegen. Na 1,5 weer terug naar de winkel geweest om te ruilen.. Zeer omslachtige bediening, eerst inschakelen, wachten, dan menu. volgende menu, dan magetron, .Na 5 seconden draaien, blaast de magnetron nog minuten door. Dit nablazen is uit te zetten, maar blijft niet. Ook de luchtventilator is te luid/storend. Een miskoop. Retour winkel.

Elske63 11-03-2018

Magnetron matig

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Oven werkt prima maar de magnetron matig. Duurt bij de maximale stand aanzienlijk langer met opwarmen dan de eerdere Siemens die ik had.

pianoman 22-07-2016

Super Combi-Oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

niet alleen de tijdsduur, maar ook de eind-kloktijd wordt weergegeven. Prachtige bediening >> gebruikerslogica.
Ultramooi display. En dan ook nog korte bereidingstijd door onwaarschijnlijk slimme technologie, waar je helemaal niets van merkt. daarenboven: fluisterstil

EelcoEls 03-07-2016

Geweldige mooie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Strakke vormgeving, handige geleiderails voor rooster en en zeer eenvoudig in gebruik. Ook zeer snel voorverwarmd.

Riak 12-04-2016

Weet het nog niet, ik heb het apparaat pas

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Er zit een metalen braadslede bij. Die is echter niet te gebruiken bij alleen magnetrongebruik. Erg onhandig, aangezien ik vaker de magnetron gebruik dan de andere functies. Nu moet ik hem eigenlijk definiteif opbergen omdat ik gegarandeerd vergeet dat te doen bij het dagelijkse gebruik.
Ik heb dus de glazen braadslede besteld en zal de metalen dus nooit gebruiken. Jammer dat men daar geen rekening mee hield.

Anoniem 19-10-2020

Oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Werkt perfect, en ook heel fijn dat je hem versneld kunt laten voorverwarmen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tineke 02-10-2020

Fijne combi magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Een goede opvolger van onze oude combi magnetron, 26 jaar, ook van Bosch. De bediening is heel duidelijk, logisch en makkelijk. Veel mogelijkheden die goed uit te proberen zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marijke 01-10-2020

CMG636NS2 Combioven, aangenaam verrast!

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Ik had een Bosch Quantum Speed Combioven die het 17 jaar goed heeft gedaan. Dus opnieuw een Bosch Combioven gekozen. Deze oven is stiller en gerechten worden gelijkmatiger verwarmd bij het gebruik van de magnetron en dat zonder draaiplateau. Ovenschotels lukken ook prima. Ben heel benieuwd naar het kookboek met recepten voor deze oven [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wanda 18-09-2020

Top combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Hele fijne oven,makkelijk te bedienen ook zonder boekje,tot nu toe alles perfect gelukt en de pizza's zijn heerlijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Walther 04-09-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Enkele weken in bezit en absoluut geen spijt. Zeer fijn apparaat , makkelijk te bedienen en veel gebruikersgemak via het menu.
Wij zijn zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CookingWithTheStars 04-09-2020

Prima oven, geen kookboek ontvangen bij aankoop

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Prima oven met veel mogelijkheden. Bij aankoop was een kookboek beloofd maar nooit ontvangen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

S. Nellen 15-07-2020

Intuïtief te gebruiken

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Heb hem nog maar 1 keer gebruikt. Had daar niet de handleiding voor nodig, maar kon hem zo instellen. Het valt me op dat hij vrij stil is. Verder is hij vrij vlak (geen uitstekende knoppen), behalve dan het handvat. Ook handig: hij laat met rood licht in de klok zien dat de binnentemperatuur nog hoog is (ook als hij klaar is met koelen). Ik zie in de handleiding dat drogen (b.v. appelschijven) mogelijk is. Dit wil ik ook nog eens proberen. Heb er tot nu toe geen spijt van. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Oven 15-07-2020

Combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Wat een heerlijke oven! Overzichtelijke programma's, goede garing van producten en een mooi design! Heel blij met dit product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Compacte oven met magnetr 15-07-2020

Prima combinatie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Na even uitproberen van verschillende standen en mogelijkheden een fijn apparaat om mee te werken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marian 16-05-2020

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Hele fijne oven. Gemakkelijk in gebruik met duidelijke programma's. Erg blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marian 16-05-2020

Gebruiksgemak

Lu de Lange 17-04-2020

bosch oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

moest even wennen omdat er veel mogelijkheden op zitten, maar nu erg tevreden maak appeltaarten die zo de banketbakkerij in kunnen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-04-2020

Wat een gemak en wat een mogelijkheden!

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

We hebben sinds een paar maanden een compacte oven met magnetron van Bosch (CMG636NS2). Al vanaf het eerste gebruik viel ons het bedieningsgemak op. Je kan op een makkelijke manier door alle logisch opgebouwde menus scrollen, zonder te verdwalen in alle mogelijkheden. De heldere structuur van programma's maakt dat je ook daadwerkelijk gebruik maakt van alle mogelijkheden.
Het beste bewijs dat alles goed werkt, is dat de eerste cake die erin gebakken is ook meteen goed gelukt is. Klasse! We hebben totaal geen spijt van deze aankoop.

Valkstas 02-01-2020

Gebruiksgemak ??

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

Werkt prima, alleen het instellen door middel van een draaischijf vind ik persoonlijk niet echt handig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nick 17-11-2019

combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG636NS2

zeer uitgebreide oven makkelijk in te stellen .
mooie voorgeprogammeerde producten. mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]