Bosch CMG636NS2 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

EelcoEls 03-07-2016

Geweldige mooie oven

Strakke vormgeving, handige geleiderails voor rooster en en zeer eenvoudig in gebruik. Ook zeer snel voorverwarmd.

sbkte 30-07-2018

Super mooie bakoven. Onze vorige was 19 jaar oud. Ben achteraf blij dat de oude oven defect raakte. Zo veel nieuwe mogelijkheden van de nieuwe oven, geweldig.

noedels 28-06-2018

moeilijk

vind het moeilijk voor mensen van mijn leeftijd
kan nog niet alles beoordelen
alleen nog maar magnetron gebruikt

Elske63 11-03-2018

Magnetron matig

Oven werkt prima maar de magnetron matig. Duurt bij de maximale stand aanzienlijk langer met opwarmen dan de eerdere Siemens die ik had.

Ronald 18-01-2018

Uitstekende oven

Veel opties, overzichtelijk te bedienen. De assistent belooft veel goeds, hoewel ik nog geen tijd heb gehad deze echt uit te proberen. Oven is stil in gebruik, zowel tijdens het verwarmen als tijdens het afkoelen. De oven is wel wat duurder, maar dit is het geld wel waard.

Monique 27-11-2017

Oneindig veel mogelijkheden

We hebben de bakoven/magetron pas een week, maar zijn verrast door de vele mogelijkheden die je er mee kan. De assist functie is een handig hulpmiddel. Tot nu hebben we misschien 2 % gebruikt van wat er allemaal mee kan.
Met de toetsknoppen en "draaiknop"rond om de klok kom je in duidelijke en overzichtelijke programma,s terecht. De brede en diepe roosters zijn ideaal voor het gebruik van grote ovenschotels. Kortom een must in iedere keuken.

Tineke62 26-11-2017

prima product

wij hebben hem nog niet zolang maar waarvoor wij hem tot nu toe hebben gebruikt bevalt hij uitstekend.

Binck25 29-10-2017

Mooie bakoven

Prima apparaat, maar de gebruiksaanwijzing vind ik op een paar punten erg onduidelijk. Het nakoelen vind ik acceptabel qua tijd en geluid.

Henkruth 18-09-2017

Fantastische oven met magnetronfunctie

Veel fijner dan de combimagnetron die ik eerst had!
Dit is een echte oven, zeer blij mee. We hebben hem nog niet zolang.Maar ik vind de werking fijn, nu ik uitgezocht heb hoe alles werkt. Zeer veelzijdig.Ook voor snel opwarmen van een kant en klaar gerecht.

M Helmich 23-07-2017

Grote tegenvaller

Deze combi magnetron valt erg tegen. Al snel moest een monteur bij me langs want bij 1000 wat begon de magnetron vonken te geven. De monteur vertelde me dat ik maar geen 1000watt moest gebruiken. Waarom zit het er de mogelijkheid op? We zijn 2 jaar verder en elke wattage geeft vonken. Durf de magnetron bijna niet te gebruiken. Heb alles meerdere malen eruit gehaald en goed schoon gemaakt. Geen verschil!!!

E8516 26-03-2017

Goed maar..

Combi oven is geweldig. Wat hij moet doen doet hij zeer goed.
Maar de bediening zeer matig, draaiknop na nog geen 2 maanden kapot.
Menu toets reageert slecht.

LiaH 13-01-2017

Geweldig apparaat

Een sieraad in mijn keuken. Handige en duidelijke display. Het koken/bakken is een feest geworden. Draaischijf werkt prima.

Willy 24-11-2016

Mooie vormgeving en gemakkelijk in gebruik

Heb jaren een combi-magnetron gehad maar kon er niet goed mee bakken.
Nu maar gekozen voor een oven met magnetronfunctie en super blij mee.
Kan er heerlijk mee bakken en magnetron functie werkt ook prima.
Een klein minpuntje is dat hij erg lang na blaast.

Arran 17-11-2016

Oneindig veel mogelijkheden.

De Bosch oven-magnetron heeft een wereld aan mogelijkheden voor me geopend. Ik had een oud model van een ander merk en het valt me nu pas op hoe erg het daarmee behelpen was.
Ik kook en bak graag in de oven. Bij een nieuw recept adviseert de Bosch over het beste soort warmte en de beste tijdsduur. Super handig!

Maurice 30-10-2016

Mooi design en functionaliteit

Het design en functionaliteit zijn uitstekend. Alleen de draaischijf is iets te glad, waardoor het draaien niet altijd even soepel gaat.

Cor Pleunis 05-10-2016

Fijne nieuwe combi magnetron-grill met veel nieuwe

Na even zoeken zijn we toch redelijk snel gewend aan deze nieuwe machine. De mogelijkheden zijn groter maar vooral het resultaat mag er zijn. Vandaag waren de pizza's echt goed doorbakken, voor ons een flinke verbetering.

Wagenwieler 23-09-2016

Fijne oven

Nu twee weken deze mooie en fjne oven met magnetron functie in gebruik.
De "selectie ring" is even wennen maar eenmaal onder de knie erg makkeljk te bedienen. Ook is de oven erg stil ook als hij na het gebruik moet "nakoelen" is dat zeker niet hinderlijk, de oven staat in een open keuken. Een aanrader.

jeanne6 03-09-2016

Geweldige oven

Deze oven beviel ons al direct in de winkel. Ook omdat wij in ons vorige huis ook al een Bosch oven hadden. De nieuwe oven is geavanceerder dan de oude uit 1998

Carolina50 02-08-2016

Uitstekende combi oven

Na bestudering van de gebruiksaanwijzing, duidelijke bediening. De ruime inhoud van de oven is erg prettig.

pianoman 22-07-2016

Super Combi-Oven

niet alleen de tijdsduur, maar ook de eind-kloktijd wordt weergegeven. Prachtige bediening >> gebruikerslogica.
Ultramooi display. En dan ook nog korte bereidingstijd door onwaarschijnlijk slimme technologie, waar je helemaal niets van merkt. daarenboven: fluisterstil