De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656NBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

FL 29-06-2021

Strak design, werkt top

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

We zijn zeer tevreden! Handige functies aanwezig en zeer makkelijk in gebruik. Ook erg makkelijk te reinigen en een strak design!

Daniel Meijerink 08-03-2020

Buitenruimte deurtje ontploft

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Laat in de avond ( 22:30u ) ontploft met een knal, in eens, zonder aanleiding, de buitenruit van de deur in 1000 stukjes. Op dat moment is de magnetron niet in gebruik, zit niemand aan de magnetron en is de gehele avond niet in gebruik geweest.
Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.
Verbazingwekkend want een jaar geleden is het glas van onze oven uit dezelfde serie, ook spontaan geknapt zonder dat deze in gebruik was. Dit lijkt mij geen toeval, eerder een productie fout van het glas in deze serie. Super gevaarlijk.
Dat het niet onder de garantie valt, kan ik begrijpen, maar dat dit spontaan gebeurd bij twee producten uit dezelfde serie, kan ik niet anders denken dat er een fabricagefout in het glas zit. Reparatie kosten
€166,- voor de deur, €99,- start tarief en voor 6 min arbeid €8,95. Bizar veel geld. Je zou van Siemens een degelijk product mogen verwachten en een betere service.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Op basis van de foto's kan ik u niet aangeven wat de oorzaak van het barsten is. Blijft over dat het barsten van een buitenruit veroorzaakt wordt door een externe plaatselijke belasting. Het barsten van een binnen ruit kan ook door plaatselijke belasting komen of door vervuiling.

De reparatie aan uw binnen ruit viel binnen de termijn van de fabrieksgarantie. Wij zijn u daarom eenmalig tegemoet gekomen en u heeft voor het vervangen van de binnen ruit ruime coulance ontvangen.

Wij zien nu geen mogelijkheid om u tegemoet te komen. De garantie is verlopen en het gaat nu om een buitenruit

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Spontaan knappen glas
  • Afhandeling service

Daniel Meijerink 05-03-2020

Buitenruit deurtje ontploft

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Spontaan knappen glas
  • Afhandeling service

RHV 17-02-2018

CM656NBS1 bakoven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Na 12 jaar afscheid genomen van onze AEG deze Siemens voldoet aan onze eisen op basis van informatie, natuurlijk ook uitgeprobeerd , gemak dient de mens
Handleiding gelezen en hoppa makkelijker kan niet. Bediening perfect en duidelijk
Nu maar kijken of het de AEG overtreft

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Mooi display en duidelijk
  • Installeren snel en gemakkelijk
  • Design top

Conny 29-11-2016

combi oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Wat een fijn apparaat zeg! Makkelijk instelbaar. Sommige vinden de magnetron instelling moeilijk te vinden maar dat vind ik van niet. Heb hem zo ingesteld dat hij start als magnetron. Is makkelijk voor de kinderen. Wilde naast een combi stoomoven ook graag een oven met magnetron functie erbij beide van de IQ700 serie. Valt niet mee om deze ergens in het echt te zien. Dus alles op gevoel gekocht. Geen moment spijt van gehad. :)

Pluspunten

• makkelijk instelbaar
  • luxe uitstraling

johanna 26-02-2017

En, nog steeds tevreden over deze oven? We zijn benieuwd, zoeken momenteel een nieuwe..

Rene 25-11-2016

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Mooie en goede machine. gemakkelijk in bediening.
Echt een aanrader. De combi oven/magnetron ziet er
chique uit en is een aanwinst in de keuken

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • werkt uitstekend
  • mooi design

Minpunten

• geen

FB 21-09-2016

Veelzijdig te gebruiken oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Zeer complete compacte bakoven.
Deze is van alle gemakken voorzien zoals boven/onderwarmte, grill, hete lucht, magnetron en een combinatie van deze allen.

Zeker de menustructuur en alle keuzemogelijkheden zijn fantastisch. Voor veel alledaagse dingen zitten er voorgeprogrammeerde programma's in.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • 4D techniek

oven combi magnetron 07-08-2016

siemens produkt altijd goed.

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

dit produkt heeft een mooie vormgeving en is een aanwinst voor onze keuken. door vrienden en kinderen zeer mooi bevonden en een aanrader voor hun.

C 23-07-2016

fijne combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Deze combi-magnetron doet precies wat je ervan verwacht en nog iets meer! Het is een makkelijk apparaat in de bediening en hij ziet er gelikt uit!