De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HNG6764S1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

JanJ 05-02-2017

oven/magnetron en stoomstoot-functie.

Geschreven voor: Bosch HNG6764S1

Bosch HNG6764S1 oven met magnetron en stoomstoot-functie.
Eenvoudig in de bediening, apparaat helpt je met de juiste instellingen oven/magnetron en stoomfunctie goed tot zijn recht komen.
Via Touch velden kun je keuzes maken en met de bedieningsring stel je alle waardes in. In het midden van deze ring zie je de waardes die je kunt veranderen.
Super is de functie opwarmen (genereren) met stoom.
De deegrijsstand om deeg te laten rijzen is ook super.
Echt handig is de braadthermometer.
Het op temperatuur komen gaat snel in 10 minuten 240 graden, zonder snel-voorverwarmen.
Verder is de functie CombiSpeed heel handig, veel verwarmingsmethoden zijn met de magnetron te combineren.
Er is nog zo veel te ontdekken.
Deze oven vervangt mijn “oude” Bosch-oven die toen ook het top-model was en nog altijd werkt na 17 jaar. Ik heb geen moment spijt van mijn huidige aankoop, helemaal top!

Pluspunten

• stoomstoot-functie.
  • deegrijsstand met de stoomstoot-functie.
  • Echt handig is de braadthermometer
  • 67 liter inhoud

Anna B. 29-09-2016

Aan het handje genomen door de oven/ magnetron

Geschreven voor: Bosch HNG6764S1

Oven, magnetron van superformaat. Wat wil je doen? Draai maar aan het wieltje en hij geeft je aan welke optie in te geven. Mooie verlichting, Slowcook met mijn gietijzeren pan erin, terwijl we gerust van huis gaan....weelde....ander woord heb ik niet....is zijn geld meer dan waard. Doen!

Martin 17-08-2016

altijd schone oven!

Geschreven voor: Bosch HNG6764S1

Eenvoudig in de bediening en altijd een schone oven! De pizza's en afbakbroodjes smaakten nog nooit zo lekker. Apparaat helpt je met de juiste instellingen zodat ook alle mogelijkheden van deze oven/magnetron goed tot zijn recht komen. Super product!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • zelf reinigend