Whirlpool AMW 504/IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AMW 504/IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wibaut 25-08-2017

goede hoofdfunkties

Geschreven voor: Whirlpool AMW 504/IX

Na eerst de handleiding goed doorgelezen te hebben, is de programma-struktuur logisch en best gebruiksvriendelijk. Mooi, kompleet apparaat voor zijn geld. Grillen, hetelucht en gelijkmatig verwarmen, werken uitstekend ! Nu de betrouwbaarheid afwachten.

Pluspunten

• hoofd-funkties
  • menu struktuur

Minpunten

• soms niet zo snel

Mark 07-06-2017

Drama apparaat en service

Geschreven voor: Whirlpool AMW 504/IX

Een dramatisch slecht apparaat! binnen een jaar viel het display steeds uit en liep de glasplaat vast. Nu na net twee jaar doet de magnetron functie het niet meer. Dit wederom keurig gemeld bij Whirlpool. Echter was de garantie 3(!!!!) dagen voorbij! Whirpool geeft dan totaal niet thuis en scheept je af met een standaard mailtje. conclusie: Slecht apparaat en zeer slechte service.
Denk dus goed na voordat je iets van Whirlpool koop!

Pluspunten

• genoeg mogelijkheden.

Minpunten

• Dramatische kwaliteit
  • Zeer slechte service

Marijke 20-05-2017

Combi-oven met bakplaat

Geschreven voor: Whirlpool AMW 504/IX

Fijne combi-oven met een bakplaat! Bij mijn oven gaat de deur helemaal open en blijft ook zo staan. Helaas kun je de timer niet gebruiken als de oven niet aan staat, maar daar heb je ook kookwekkers voor :)

Pluspunten

• Met bakplaat

Pieter 20-03-2017

Waardeloze deur

Geschreven voor: Whirlpool AMW 504/IX

Kompleet met de keuken gekocht mooie oven alleen verschrikkelijk waardeloos dat de deur niet helemaal open gaat en blijft staan. Je moet met 1 hand de deur open houden en met de andere de hete levensmiddelen uit de oven halen.
3 x een monteur geweest die zeggen dat het zo hoort hopeloos ding

Ankalina 08-05-2017

Het hoort niet zo. Ik heb dezelfde oven en die kan helemaal open.