De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636BS2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Henny 30-01-2020

Beste koop ooit!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Mooie vormgeving, Fijne bediening, en die assist is geweldig en ook nog aanpasbaar! Makkelijk schoon te houden. en met de BTW actie een hele redelijke prijs.

Pluspunten

• Heel mooi en duidelijk scherm
  • Fijne bediening

Charlotte DS 03-01-2018

Veel opties

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

We hebben voor dit product gekozen, omdat mijn vriend alleen maar de Bosch kwaliteit wilt. Verder ben ikzelf heel erg tevreden van alle opties en het instellen van de oven. De oven verwarmt ook super snel voor (ik kan geen pizza voorbereiden op de tijd dat de oven voorverwarmd). De oven is zo stil, dat je gaat twijfelen of de oven wel op staat ...
De optie van telescopische rails is ook geweldig. Ik ben fan.

Pluspunten

• Veel opties
  • Snel voorvewarmen
  • Stil

Minpunten

• Lezen van gebruiksaanwijzing is aan te raden.

Petert 30-03-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Bedieningsring is een drama voor dat geld verwacht je een app wat perfect in te stellen is. Ring is niet te draaien en loopt regelmatig vast

Pluspunten

Minpunten

• Bedienigsring

Officiële reactie van Bosch 31-03-2017

Beste Petert, Uiteraard moet de bedieningsring gewoon goed functioneren. Waarschijnlijk is er dan toch iets mis met de ring van je combioven. Neem alsjeblieft hierover even contact op met ons contactcenter op telefoonnummer 088-4244010 optie 1.

Hans 02-02-2017

Degelijke en fraaie combi-magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Mooi apparaat, gemakkelijk te plaatsen. We hebben deze aangeschaft ter vervanging van 13 jaar oude combi-magnetron (ook Bosch). Ovenruimte is erg ruim, dus ook goed te gebruiken voor pizzas of grote schalen. Bediening Is gemakkelijk, wel moet je het apparaat eerst aan zetten.

Pluspunten

• Ovenruimte
  • Bediening
  • Gemakkelijk in te bouwen

Minpunten

• Irritant deuntje bij inschakelen
  • Sleuf van 3mm aan onderzijde
  • Lucht blaast in je gezicht

Arthur 22-11-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

De draaiknop om temperatuur en tijd te regelen is niet erg handig, beter zou zijn knoppen met toetsen

Maarten 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Wat een mooi, degelijk apparaat! De Assist functie is erg handig, vooral als je even niet meer weet hoe je iets klaar moet maken. Wel jammer dat de magnetronfunctie alleen via het menu te bereiken is ipv. één directe toets.

Paul 10-12-2015

Je kunt overigens wel de magnetron als startscherm instellen. Zeker wanneer je deze functie frequent gebruikt een handige keuze.

John 04-11-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Het apparaat ziet er mooi uit en heeft veel mogelijkheden. De bediening van het apparaat zou met een aantal eenvoudige softwarematige aanpassingen nog beter/eenvoudiger kunnen.

Andirem 18-09-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Voor de aankoop perfect geïnformeerd over de mogelijkheden.
Ziet er zowel van binnen als buiten erg goed uit.
Het apparaat doet wat het moet doen, niets dan lof!
Achteraf toch veel spijt van deze aankoop!
Bij het gebruik van de magnetron gedurende 15 sec (bijv. voor het ontdooien van enkele sneden bevroren brood) wordt de interne elektronica dermate opgewarmd dat de ingebouwde ventilator ca. 13 minuten nodig heeft om e.e.a. af te koelen. De naloop van de ventilator is dan ook duidelijk hoorbaar.
Bij eerdere oudere combi magnetrons (Siemens 1994 / Sharp 1994) bleek dit totaal niet het geval te zijn.
Uit navraag bij Bosch blijkt dat het apparaat zo is ingesteld.
Bij bakken of braden gedurende een wat langere periode kan ik me een langere looptijd voorstellen, maar 15 sec?

Har Bosch 02-06-2015

uiterst mooie vormgeving
sober, met weinig poespas,
echter zeer uitdagend om aan de slag met menu te gaan

Saskiagemma 30-04-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Prachtig uitziend apparaat met bijzonder vriendelijk gebruiksgemak. Alleen af en toe iets traag reagerende "toetsjes" maar dat zal ook gewoon even wennen zijn, van werkelijke knopjes naar touch-screen!

Al Brouwer 26-04-2015
Geschreven voor: Bosch CMG636BS2

Apparaat bevalt prima. Apparaat heeft een gemakkelijk gebruik dmv toesten toets je overal doorheen, zelfs zonder de gebruiksaanwijzing.
Wel bewust zijn van het lang na'blazen' van het apparaat