ETNA CM344ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM344ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

anneS 14-11-2022

ETNA CM344RVS veroorzaakt kortsluiting

Geschreven voor: ETNA CM344RVS

Mijn Etna combi inbouw oven is nog net geen 2 jaar oud. Helaas was er vorige week een stroomstoring, nu blijkt dat de oven kortsluiting veroorzaakt. Wanneer ik de stekker in het stopcontact steek slaan alle stoppen door. Hij ziet er verder nog uit als nieuw. Is deze nog te repareren?

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • werkte goed tot de kortsluiting

Minpunten

• binnen 2 jaar kortsluiting

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat na de stroomstoring de combi nu kortsluiting veroorzaakt. Wij adviseren je om even contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Mailen mag ook, dit kan naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met contact- adresgegevens en een kopie van de geplaatste review.

p*****@z******* 30-12-2021

Denk na over de levensduur

Geschreven voor: ETNA CM344ZT

Garantie na aanmelden verlengd tot 5 jaren. Leek ons een goede reclame voor dit product. Na 5 jaren en 3 maanden (dus uit de kwaliteit garantie) begeeft de display het. Kosten met voorrijkosten toch al vlug richting 250 euro. De oven doet wat hij moet doen, is vriendelijk in het gebruik, maar de levensduur laat m.i. wel te wensen over. Overwegen, gelet op de reparatie kosten, een nieuwe aan te schaffen; echter voor ons zal het wel een ander merk worden.

Pluspunten

• bedieningsgemak

Minpunten

• levensduur/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Erg vervelend om te lezen dat het display defect is gegaan en hierdoor jouw ervaring met de CM344ZT zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Ondanks dat wij het natuurlijk zeer betreurden dat je nu voor een ander merk gaat wensen wij je wel veel plezier met het nieuwe toestel. Bedankt voor de feedback dit zullen wij zeker meenemen.

a*****@h********** 06-06-2021
  • Product gekregen

Durability below par

Geschreven voor: ETNA CM344RVS

Got this oven with the house I bought.
Last 2 years has broken down 3 times for different reasons.
Menu very complex

Minpunten

• durability
  • complex menu

Officiele reactie van Atag 07-06-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze review en uw feedback.
Wat vervelend dat de oven afgelopen jaren twee maal een defect heeft gehad. Wij gaan ervan uit dat het defect door onze monteur naar tevredenheid is opgelost. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij graag uw persoonlijke gegevens via webcare@atagbenelux.com
Chantal Webcareteam ETNA

ketzo111@yahoo.com 11-05-2021

Slechtste Service ooit!

Geschreven voor: ETNA CM344ZT

Deze mooie combi gekocht 4 jaar geleden zeer weinig gebruikt en alleen de magnetron functie.. vorige week was de hele keuken grijs van rook er was iets doorgebrand . Gebeld met Service Etna al gauw werd mij duidelijk gemaakt dat de voorrij kosten /nieuwe printplaat en wat er allemaal nog bij kwam een aardig bedrag zou zijn. Flink balen voor amper gebruikt duur apparaat! Tja geen garantie meer... Dus op deze info , maar mee geven met oudijzerboer.
Tja een ander toestel besteld zeker geen ETNA meer ook gezien de slechte review ! Wat gebeurt er vandaag !!
ik wordt gebeld door ETNA ze hadden gehoord over mijn pech... en deed mij een voorstel om als ik 75 euro zou betalen ( de voorrijkosten) MIJN ENTA kosteloos gemaakt zou worden! Ik hoef natuurlijk niemand uit te leggen .... hoe dit voelt! ENTNA zou de service call centrum medewerker hierover aanspreken. ...Na het gesprek werd ik nog bozer, Zo ga je niet met klanten om! Eerst een kat in een zak gekocht.... en daarna blij gemaakt met dooie mus !!! BEDANKT ETNA top servies ....

Officiele reactie van Atag 12-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Allereerst vinden wij het erg vervelend om te lezen dat de combi een defect vertoonde. Dat daarnaast het service traject niet is verlopen zoals jij en wij graag hadden gezien is niet wenselijk en daarvoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat dit als zeer teleurstellend wordt ervaren al is dit natuurlijk nooit een moedwillige intentie geweest. Bedankt voor je feedback, dit nemen wij mee en help ons met het verbeteren van onze service.

B.K 12-04-2021

Slecht garantiesystem.

Geschreven voor: ETNA CM344RVS

Er kwam vuur en rook uit. Etna heeft een extreem slecht garantiesysteem. We verwachten dat ze precies 3 maanden een oplossing vinden. We kunnen geen terug krijgen. Etna hebben 5 jaar garantie, maar u kunt ze niet bereiken. Ik heb mijn hele keuken laten maken van Etna.
Etna zijn overdreven apathisch.

Officiele reactie van Atag 13-04-2021

Beste BK,

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat er vuur en rook uit de combi kwam en dat je zo teleurgesteld bent in onze service en garantievoorwaarden. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij betreuren het zeer wanneer een klant niet tevreden is. Indien gewenst kijk ik graag of ik hierin nog iets voor je kan betekenen. Zou je jouw adres/contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Pieter 11-01-2021

Gaat niet langer dan 5 jaar mee

Geschreven voor: ETNA CM344RVS

We hebben in onze mooie keuken twee van deze combi's. Enkele jaren geleden als vervanging geplaatst voor het voorgaande model wat het geen vijf heeft volgehouden. Dit model ook niet: oven wordt niet meer warm. Kortsluiting. Voor ons geen Etna meer.

Pluspunten

• Veelzijdig

Minpunten

• Duurzaamheid

Officiele reactie van Atag 12-01-2021

Beste Pieter,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat je ervaring met onze apparatuur zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

ricker78 16-01-2019

Slecht product, slecht merk!

Geschreven voor: ETNA CM344ZT

Wij hebben deze combi magnetron 4 jaar geleden gekocht. Het eerste jaar functioneerde deze oven naar behoren. Maar daarna begon de oven erg te zoemen (resonantie) en daarnaast liep de klok iedere week een minuut extra voor. 2 jaar na de koop hebben ze can Etna een printplaat vervangen en de oven opnieuw geïnstalleerd om het zoemen/trillen te verhelpen. De oven heeft het een tijdje goed gedaan, maar daarna kwamen dezelfde problemen weer terug. En daarnaast valt de oven sinds kort steeds uit. Tijdens het opwarmen, tijdens het verwarmen maar ook zomaar spontaan. We zijn nu 4 jaar verder en hebben een oven die bijna niet werkt. Contact opgenomen met Etna en na 4 jaar is de garantieperiode voorbij en willen ze niets meer voor ons doen. Dat wordt een leuke strijd, want de consumentenbond denkt daar anders over. Naast de oven hebben we destijds tegelijkertijd de afzuigkap laten vervangen, ook van Etna en hiervan moest na 2 jaar de motor vangen worden. Etna is een super slecht merk met super slechte service! Het is onderdeel van ATAG (die hebben dus ook Pelgrim en Etna). Wij kopen hier niets meer van.

Minpunten

• Kwaliteit
  • Service van Etna

Officiele reactie van Atag 17-01-2019

Beste Ricker, wat ontzettend vervelend dat u zoveel pech heeft gehad met oa. de combimagnetron van ETNA. Gezien onze serviceverlening de prioriteit heeft wil ik ondanks dat je al contact met ETNA heb gehad toch graag even met je meekijken. Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen! Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com . Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

gerrie 19-02-2016
Geschreven voor: ETNA CM344RVS

eergisteren product ontvangen, ziet er mooi en superstrak uit! ik kan uiteraard nog niets zeggen over de duurzaamheid, maar de installatie was erg makkelijk, 2 schroefjes en hij zat erin. kwartiertje werk inclusief oude apparaat verwijderen. Tot nog toe zeer tevreden.
Enig nadeel vind ik dat er geen jetstart/snelstart knop op zit zodat hij direct met 1 druk op de knop 30sec aangaat. Maar met 2 tipjes gaat hij 1 minuut, dus niet heel ernstig.