ETNA CM344ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de ETNA CM344ZT op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

ricker78 16-01-2019

Slecht product, slecht merk!

Geschreven voor: ETNA CM344ZT

Wij hebben deze combi magnetron 4 jaar geleden gekocht. Het eerste jaar functioneerde deze oven naar behoren. Maar daarna begon de oven erg te zoemen (resonantie) en daarnaast liep de klok iedere week een minuut extra voor. 2 jaar na de koop hebben ze can Etna een printplaat vervangen en de oven opnieuw geïnstalleerd om het zoemen/trillen te verhelpen. De oven heeft het een tijdje goed gedaan, maar daarna kwamen dezelfde problemen weer terug. En daarnaast valt de oven sinds kort steeds uit. Tijdens het opwarmen, tijdens het verwarmen maar ook zomaar spontaan. We zijn nu 4 jaar verder en hebben een oven die bijna niet werkt. Contact opgenomen met Etna en na 4 jaar is de garantieperiode voorbij en willen ze niets meer voor ons doen. Dat wordt een leuke strijd, want de consumentenbond denkt daar anders over. Naast de oven hebben we destijds tegelijkertijd de afzuigkap laten vervangen, ook van Etna en hiervan moest na 2 jaar de motor vangen worden. Etna is een super slecht merk met super slechte service! Het is onderdeel van ATAG (die hebben dus ook Pelgrim en Etna). Wij kopen hier niets meer van.

Minpunten

• Kwaliteit
  • Service van Etna

Officiele reactie van Atag 17-01-2019

Beste Ricker, wat ontzettend vervelend dat u zoveel pech heeft gehad met oa. de combimagnetron van ETNA. Gezien onze serviceverlening de prioriteit heeft wil ik ondanks dat je al contact met ETNA heb gehad toch graag even met je meekijken. Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen! Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com . Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.