Siemens HM676G0S1 - Reviews

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Donné 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

Combi-magnetron met veel mogelijke bereidingswijzen/functies en ingeprogrammeerde gerechten. De bediening is snel onder de knie te krijgen door het eenvoudige menu. Het opwarmen van de oven gaat snel.

De ovendeur opent en sluit gecontroleerd. De meegeleverde bakblikken en het rooster kunnen bij het uit de oven halen niet "vallen" doordat ze blijven hangen achter een nokje (handig). De ruimte in de oven is fors zodat er ook grote gerechten gemaakt kunnen worden. Het apparaat heeft een zelfreinigingsfunctie (pyrolyse) wat erg makkelijk is.

Door de normale stekker is een normale wandcontactdoos op één groep voldoende (er is geen aparte perilex-aansluiting nodig). Omdat onze vorige combi-magnetron ook een grote Siemens was, kon het apparaat zo in onze keuken geschoven worden. Twee schroeven om vast te zetten, en klaar! Dezelfde avond al het eerste gerecht in de oven bereid.

Kortom, een degelijk apparaat met veel mogelijkheden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Ingrid Siemens 62 11-06-2017

Gebruiksvriendelijk

Door de veel verschillende bedieningsopties is dit apparaat toch gemakkelijk te bedienen, gebruiksvriendelijk dus. Het resultaat is perfect!!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Dave 20-09-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende combi oven

Zeer gebruiksvriendelijke combi oven. Makkelijk in te stellen via touchscreen. Ook de indicatie waar de oven mee bezig is werkt er fijn. Bij voor verwarmen en ook nadien in de afkoelfase.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Gebruikersgemak
  • Telescoop armen
  • Indicatie screen

Minpunten

• Geen pizzasteen erbij

Sophia 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

prima oven/magnetron

Wederom dezelfde apparatuur gekocht als in onze vorige woning wegens de goede ervaringen met Siemens. Zeer tevreden.
Mooi design en vele toepassingen. Aanrader is een demonstratie bij te wonen in Hoofddorp, zodat je goed weet wat er allemaal mee gedaan kan worden.

Niek 27-07-2016

Eenvoudige bediening

Vorige maande aangeschaft en werkt prima.
Enige min puntje, er zit alleen een Duitstalige handleiding bij, de NL is wel te downloaden

Hamoos 02-07-2016

Super! Eenvoudig te bedienen en zeer ruim,

Fantastisch apparaat, met zeer veel mogelijkheden. Na jarenlang aparte magnetron en oven, nu een combi. Zeer blij met de aankoop, een aanrader!

Frank 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

prettig in gebruik

zeer eenvoudig te bedienen met veel mogelijkheden top apparaat met hete lucht boven en onderwarmte magnetron en diverse roosters

Ria G 20-12-2015

Goede aankoop .

Mooie en gebruiksvriendelijke Oven / Magnetron .
Zeer tevreden .
Na 27 jaar een Oven / Magnetron van Siemens zonder storingen gehad te hebben werd het nu tijd voor een nieuwe Siemens .

Marcel Boxtel 10-11-2015

Geweldig deze grote magnetron oven

Al 20 jaar ben ik gebruiker van een magnetron oven (grote oven met magnetron functie). Helaas waren deze circa 12 jaar niet te krijgen, maar nu weer wel. Alles aan deze oven is moderner en luxer dan de oven die ik had, maar hij is niet duurder geworden! Super oven, blij dat ik de oude helemaal heb opgebruikt totdat deze er weer was. Met electronisch display nu en de vertrouwde super functie pyrolise.
Ik ben weer helemaal blij.

Melvin 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid kan ik niet beoordelen, maar mooie oven met legio mogelijkheden. Heel makkelijk in gebruik.

Arthur 18-10-2015

Een alleskunner

Ik heb deze combi-oven nu een maand in bezit. Wat een verbetering tov van mijn vorige oven. Deze is groot, snel, verwarmt gelijkmatig en ook de magnetron-functie doet het super in deze oven. Gemakkelijke bediening via menu.

Etil 12-10-2015

Geweldige mogelijkheden , magnetron oven en combin

Ik had 25 jaar lang de voorganger van deze combi-oven, de Siemens Topline electronic, een fantastische oven, mede vanwege de pyrolyse. Steeds gewacht tot deze weer terug kwam in het assortiment vanwege de inhoud. De verwachtingen zijn dus hog gespannen, her de nieuwe pas 2 weaken.

Hans4444 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er mooi uit en is gemakkelijk te bedienen en voldoet zeker aan de verwachtingen. Schoonhouden van deze oven is erg gemakkelijk