Siemens CM638GRS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM638GRS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

t***********@o*************** 03-01-2023

Siemens en nog problemen

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

In 2015 een complete keuken met een Siemens oven CM638GRS1/01 aangeschaft, in tussen tijd hebben we twee keer en monteur er bij gehad om er een ander programma er in te zetten. Nu net (2022) voor de kerst deed hij helemaal niets meer hij is nu 7 jaar oud en de garantie is voor bij. We hebben er iemand naar laten kijken en die zij dat de print sluiting heeft gemaakt. Wij hebben alles van Siemens in de keuken om er zeker te zijn dat we er jaren er plezier zouden hebben maar het is helaas anders.

Pluspunten

• Mooie uitstraling

J.H. Tuit 01-05-2018

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

De bediening is gemakkelijk en op het scherm is duidelijk te zien hoe dit apparaat is in te stellen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Duidelijk

Minpunten

• Na stroomuitval opnieuw instellen.

A.Den Boer 21-11-2017

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Mooie vormgeving veel funkties alles voelt degelijk aan deur sluit automatisch goede verlichting en makkelijk in te bouwen.

Pluspunten

• Goed geïsoleerd tijdens bakken
  • Voorverwarmen zeer snel

Minpunten

• Ontdooiprogramma

Joke 10-10-2017

mooie lijn

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

magnetron werkt erg goed. ook nog een volledige oven erbij is erg handig. Goed menu erbij. Het werkt prima

Minpunten

• waar laten we de bakplaten

Anthonius 05-07-2017

Fijne combi!

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Fijn in gebruik, groot scherm, goede touch screen. Ook leuke voorgeprogrammeerde instellingen. Enige jammere is dat je niet het wattage kunt aanpassen. Verder heel tevreden.

Pluspunten

• voorgeprogrammeerde functies
  • fijne touch screen
  • mooi apparaat

Minpunten

• wattage niet instelbaar

Rombout 27-01-2017

Snel warm, groot scherm

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Fijne combi die snel warm is met de snelstartfunctie. Het instellen van de tijdsduur had wat intuïtiever gekund want je moet vaak veel draaien.

Pluspunten

• snel warm
  • groot scherm

Minpunten

• tijd instellen

Rob 21-01-2017

Prima oven met uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Deze oven heeft een uitgebreid menu. Met het iets grotere display is ook de bediening een stuk makkelijker geworden. De oven warmt zeer snel op en maakt weinig lawaai. Bij het afkoelen wordt na niet al te lange tijd de ventilator afgeschakeld en is het weer stil.

Pluspunten

• warmt zeer snel op
  • uitgebreid menu

GJ Fraanje 01-11-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Erg mooi design met duidelijk touchscreen tft-scherm. Met veel programma mogelijkheden. De combi-oven heeft ook een makkelijk uitschuifbare bakplaatlade. Combi- oven geeft zelfs tips over de te bereiden gerechten.

Martijn 24-09-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Mooie oven die goed verlicht is binnen. Het touch display is erg mooi en werkt prettig. enige nadeel is dat je altijd het apparaat aan moet zetten, voordat je de magnetron in kunt schakelen.
Verder ruime afmeting binnen en een overvloed aan programma's die ook nog eens goed werken.
Volautomatisch knapperige vissticks in 11 min!

Jojo 28-08-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Hij is erg gemakkelijk in gebruik en doet zijn werk prima, slechts een aantal stappen nodig, ook ontdooien en opwarmen in een handomdraai.

Maartje 07-08-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Heel erg fijn apparaat, modern uitgevoerd en heel gebruiksvriendelijk. Apparaat geeft zelf suggesties en instructies. Heel erg blij mee!

Petbo 02-07-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Na de Quantum Speed hebben we lang gezocht naar een apparaat met vergelijkbare mogelijkheden. Deze bevalt zo mogelijk nog beter. Het is een echte oven met daarnaast handige andere functies en combi-functies. De oven is snel op temperatuur met de snel voorverwarm functie. Het menu wijst vanzelf de weg en bediening is kinderlijk eenvoudig. De duurzaamheid van het apparaat is voor ons nog moeilijk te beoordelen, maar gezien de goede ervaringen met de QuantumSpeed hebben we daar het volste vertrouwen in. Erg handig en voor ons erg interessant zijn ook de voorgeprogrammeerde functies. Het is een modern strak vormgegeven apparaat met een degelijke uitstraling. Handgreep, klep en rooster voelen duurzaam aan. Weliswaar trok de lage bakplaat al snel krom, maar deze werd thuis keurig vervangen door een servicemonteur door een tweede diepere bakplaat.
We hebben onlangs een garantieverlenging van 6 jaar afgesloten.

Ine van der Ham 28-06-2015

mooie strakke vormgeving.
makkelijk in gebruik door middel van tiptoetsen
alles individueel instelbaar

ReneedeM 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Een absoluut mooi apparaat wat samen met de bijbehorende stoomoven het uiterlijk van onze keuken afmaakt.

In onze vorige keuken hadden wij reeds Siemens apparatuur welke altijd goed bevallen is. Dus de keuze voor Siemens was voor ons een logische bij onze nieuwe keuken. Oorspronkelijk hadden wij een oven en magnetron gekozen, maar toen eind 2014 een complete nieuwe IQ700 lijn toegevoegd werd met een prachtig strak uiterlijk hebben wij onze ovens aangepast.

Qua functionaliteiten overtreft deze combi-magnetron dus absoluut de verwachtingen omdat het in eerste instantie voor ons slechts als magnetron bedoeld was.

Ervaringen zijn er nog niet heel veel, maar vooral het snel voorverwarmen is voor ons een absolute winst. Niet meer lang wachten, maar snel aan de slag kunnen.

dhr Arts 29-04-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

wat een top produkt, samen met de combi-stoomoven gekocht, dus heb alles dubbel. Geen overbodige luxe!! Tijden in de recepten kloppen over het algemeen, en de coolstart is ook ideaal.veel mogelijkheden die je allemaal wel gebruikt. Tot op heden zeer tevreden!!!

Jeromee 22-05-2015

Wij hebben deze ook samen met een stoomoven.
Valt me op dat ventilator van de stoomoven veel minder lawaai maakt wanneer we hem gewoon als oven gebruiken. We vinden de microgolf redelijk luid.
Ook na gebruik van de microgolf functie blaast de ventilator nog lange tijd na.
Is dit bij jullie ook zo?

ReinP82 12-04-2015
Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Een zeer strakke en nette kompacte oven/magnetron combinatie. net een paar dagen kunnen gebruikten en bevalt zover goed. makkelijk in het gebruik en erg stil. mooi en duidelijk touch screen. De tijd en klok is wel wat lastig in te stellen omdat je deze d.m.v. het draaiwiel in moet stellen vanaf 0 dus als je 30-03 moet invullen is het even draaien :P