De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM636GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Ferry R. 03-05-2021

Mooie combi oven en magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het apparaat werkt prima. Eerste keer wennen want het vlees werd wel heel snel gaar! Mooie touch screen welke snel werkt en duidelijk is af te lezen ondanks dat het wat klein is. Oven/magnetron duur instellen is wat omslachtig met een draaiknop. De timer start met 20 minuten. Door sneller te draaien gaat het naar minuten, langzamer draaien gaat per 10 seconden of per seconde. Dit zou met een touch screen beter kunnen. De menukeuzes gaan namelijk ook samen ook met het touchscreen en is lekker snel te gebruiken. Magnetron functie werkt goed en de combinatie van hete lucht of verwarmde boven- en onderplaat of grillen met de magnetron werkt fijn snel! Mooi detail is dat de klok op analoog (rond klokje) kan worden gezet en dat je het zelfs na 22:00 uur uit kunt laten gaan. Het ovengedeelte is niet hoog maar wel diep en breed.

Pluspunten

• Mooi touchscreen met analoog klokje
  • combi oven met magnetron functie
  • Magnetron functie 600watt+
  • veel instelmogelijkheden en programma's

Minpunten

• Draaiknop voor instellen kookduur is omslachtig

Maik 20-08-2020

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Zeer, degelijke goede oven en mooi design. Oven heeft meer dan genoeg functie en is zeer makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makelijk te bedien
  • Mooi Design

Minpunten

• Geen minpunt

Marjoleine Bos 06-06-2020

wauw!! wat een top oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Een top oven! Mooi design en makkelijk in gebruik, goed ruim, zodat je makkelijk meer schalen kwijt kunt.Al met al een goeie aankoop!

Sandra 06-05-2020

Mooie design en functionele combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ik heb dit product gekocht omdat de recensies van dit product heel goed zijn. Het is een product wat heel veel verschillende menu's heeft. Door de makkelijke bediening, kun je alles maken in deze combi magnetron. En hij ziet er stijlvol uit! Ook niet onbelangrijk.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • design

André 03-01-2020

Zeer veel uitgebreide functies

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Op advies van onze keukenleverancier voor dit product gekozen. Werkt zeer eenvoudig, gemakkelijke bieding en een mooi design. Makkelijk schoon te maken en maakt weinig geluid bij gebruik. Wij raden dit product aan.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooie design
  • Laag geluidniveau bij gebruik
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Warmt snel op

clk 17-08-2019

Hierbij mijn ervaring

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

goed product, doet wat ie moet doen. wel jammer dt het wifi versie duur is. enige mispunt is dat hij soms tikkend geluid geeft terwijl die werkt.

Pluspunten

• makelijk te bedienen
  • doet wat hij moetdoen.

Minpunten

• maakt te veel geluid. Isoms tikkend)
  • te duur

Ate 05-07-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het is een super goede combi magnetron die heeel snel op temperatuur komt, met deze bakje je je broodje altijd heerlijk bruin. Zeer tevreden

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ruim

Minpunten

• Nvt

Siemens oven/magnetron: supersnel voorverwarmen 28-05-2019

Enorm snel met voorverwarmen!

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ik heb voor dit product gekozen vanwege de Duitse degelijkheid. Daar hou ik van! Wij zijn erg gecharmeerd van Siemens. Daarom zijn alle keukenapparaten in mijn keuken van Siemens. De oven met magnetronfunctie is helemaal top. Weinig knoppen en makkelijk bedienbaar. De voorverwarmtijd is uniek. Zo snel!! En er zit zelfs een pizza stand op!

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • veel verwarmfuncties

Mevrouw van de Vijver 18-09-2017

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Erg tevreden over dit apparatat.Het is eenvoudig te bedienen.
Werkt naar behoren.Mooie vormgeving.Veel mogelijkheden.Makkelijk schoon te maken.Het is een aanwinst in mijn keuken.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Werkt naar behoren
  • Makkelijk schoon te maken

r000bert000 11-02-2017

Prima apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze combi bevalt prima. Heeft veel mogelijkheden met standaardprogramma's die je zelfs nog kunt aanpassen naar eigen gebruik.
Paar dingetjes hadden ze iets beter kunnen programmeren. Als je de timer instelt bijvoorbeeld dan gaat ie eerst alle secondes af. Alsof iemand dat ooit zal doen. Wie stelt er bijvoorbeeld 22 seconden in, of 3 seconden. Duurt dus even om die allemaal voorbij te draaien. Is zelfs na een half jaar nog mijn grootste ergernis.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • warmt snel op
  • mooi uiterlijk
  • geurtjes blijven niet lang hangen

Minpunten

• timer gaat per seconde. Zéér irritant.
  • Startscherm niet zelf in te stellen

johantv 24-09-2016

Mooi apparaat met veel functies

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Oven is net gisteren geplaatst en ziet er super uit. Enige nadeel vind ik dat op ooghoogte je in de luchtuitlaat schroeven etc. ziet zitten. De werking van het apparaat zal ik waar mogelijk later laten wetn

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooi display
  • Veel opties

Minpunten

• luchtuitlaat

johantv 12-01-2017

Hierbij een korte update.
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar de hetluchtoven en magnetron.
Dus ovenschotels, opwarmen kant en klare magnetron maaltijden, bakken diepvriespizza's of incidentele snacks. In tegenstelling tot onze vorige Siemens combioven verwerkt deze oven de kant en klaar zaken prima in de door de leveranciers opgegeven tijden. De magnetron heeft geen exacte instelling, dus na 600 is het max. Dit werkt overigens prima (700w stellen wij dus in op max).
In algemene zin zijn we dus erg tevreden.

CakeYouAWay 21-07-2016

Geen ge-ping...

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze combi-magnetron neemt het principe combi-magnetron naar een heel ander niveau. Het is namelijk een heel makkelijk en gebruiksvriendelijk apparaat. Hij is, naar onze mening, lekker groot en de slede's zijn makkelijk te gebruiken. De voorgeprogrammeerde functies werken super maar "uit de losse pols" is ook gewoon mogelijk. Het reinigen gaat ook super makkelijk mede dankzij de makkelijk te verwijderen rekjes aan de zijkanten en de gladde afwerking van de binnenkant.

Of het nu gaat om het afbakken van broodjes, het bakken van cupcakes of het opwarmen van een magnetronmaaltijd, wij zijn HEEL tevreden.

Ruud 10-07-2016

Moderne eenvoudige combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

De mooi uitziende combi-oven laat zich eenvoudig bedienen door de gekleurde touchscreen en door de grote draaischijf. Door de voorgeprogrammeerde instellingen is het zeer eenvoudig om het juiste programma te selecteren. De gerechten komen er smaakvol uit.

Combioven 20-06-2016

gecombineerd blij met de combioven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

gebruiksgemak is super, alleen is het even wennen aan het gebruik van tiptoets en draaiknop. De vormgeving strak en elegand past perfect in onze nieuwe keuken. De mogelijkheden zijn legio en de programmering voor de maaltijden zijn gemakkelijk. Duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen, omdat wij het apparaat nog maar pas hebben, maar gezien de solide manier van sluiten van de deur en de konstructie van de rekje's en de afwerking aan de binnenkant zal dat wel goed zijn.

M3M3B3 09-07-2015
Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Zeer mooie compacte bakoven met magnetron! Geeft veel mogelijkheden aan om te gebruiken. Ik heb reuze veel zin om gebak, brood en maaltijden te bereiden, dit in combinatie met de inbouwoven van Siemens. Gezellig met meerdere mensen aan tafel genieten van de grote mogelijkheden die deze apparaten van Siemens ons gaat geven. We gaan er volop van genieten.
ik ga binnen kort een heerlijke appeltaart bakken! Home made of is het made bij Siemens:-)!

Vriendelijke groeten,
Fam. Buchner

maasje59 31-05-2015
Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

het is nog even zoeken hoe alles werkt, maar ik denk dat ik er straks veel plezier van heb. Een nadeel vind ik dat als je iets gemaakt hebt of opgewarmd in de oven dat de ventilator dan nog zo lang doorgaat zelfs als je vlug iets ontdooid hebt.

Officiële reactie van Siemens 17-11-2015

Wij hebben uw beoordeling van onze oven gelezen. Er is nu een software-aanpassing mogelijk, waardoor het naventileren korter wordt. Als u interesse hebt in deze update, vult u dan svp dit formulier in: http://bit.ly/SiemensBelMij . De update is binnen de 2 jaar garantie kosteloos.