Siemens CM656GBS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656GBS1 op Kieskeurig.nl.

9,1

ineke ferweda 23-08-2018

Ruime combi Magnetr, gebruiksvriendelijk, mooi uitstraling!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Ruime combi magnetron oven met kookboekprogramma !
Zelfreinigende wanden, is makkelijk in gebruik.
Prachtige uitstraling!
Prima kwaliteit prijs verhouding.

ejb17 22-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

aanvulling

6,5
Zoals al aangegeven in mijn eerste review geef ik een 1 voor duurzaamheid vanwege het kapotspringen van de plafondplaat en de zeer lauwe reactie van Siemens (na lang aandringen) en ook nog eens durven spreken van vervuiling terwijl we de allereerste ovenschotel aan het bereiden waren. Gebruiksgemak blijft steken op een 8 vanwege het eindeloze draaien een de knop voor de tijdinstelling, dat moet veel handiger kunnen. Ook de vormgeving blijft steken op een 8 vanwege het helaas ook door Siemens toegepaste RVS wat zeer kwetsbaar is voor vuil en vette vingers.

Dekk 23-07-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat. Snel voorverwarmen, goed resultaat.
Had veel gelezen of omslachtige bediening, maar dat valt heel hard mee.
Kortom, fijn apparaat

Annette 30-06-2021

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel handige functies, maakt weinig geluid, bakt zeer gelijkmatig, en heeft een schoonmaak functie. Mooi design.

Marij 11-06-2021

Combi oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijke oven, goede magnetron. Niet meer bukken, alles op ooghoogte. Heerlijk.

Mickel 22-05-2021

Mooie combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Het apparaat ziet er niet alleen mooi uit, maar het doet zijn werk waarvoor het is gemaakt. Je kunt lekker bakken, braden etc. En de magnetron functie is erg handig.

Pluspunten

• Bakt en braad heel erg goed
  • Allerlei snufjes.

Minpunten

Ron Hos 03-05-2021

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] gebruiksvriendelijke oven, mooi afgewerkt, bevalt uitstekend

Essie 16-04-2021

Multifunctioneel

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is multifunctioneel daar wat je ook wil maken, hij heeft het wel in zijn programma staan.

Hj 21-03-2021

Werkt goed

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Een combi, met een zeer goede ovenfunctie. Menuscherm is overzichtelijk. Kan zichzelf reinigen. Eerste 3 broden gelijktijdig al gebakken

Pluspunten

• Goede oven
  • Overzichtelijk menu

Blitz oven 06-03-2021

Fantastisch top apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fantastisch eenvoudig te bedienen apparaat met zeer veel mogelijkheden. Het is een verrijking in mijn keuken.

Combi magnetron 05-03-2021

Combi oven magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een super top apparaat. Makkelijk en duidelijk in het gebruik. Reiniging duidelijk aangegeven . Gerechten staan top aangegeven en de simpelheid is bijna te gek voor woorden echt top

Martijn 18-02-2021

Alles in één oven met magnetron functie

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is bakken en magnetronnen in één. Ideaal voor het bak en grillwerk maar ook de combi van magnetron is ideaal. Eeen aanrader

Nico 07-02-2021

Duidelijke display

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Deze combi oven/magnetron is heel gebruiksvriendelijk. De handleiding is eigenlijk niet nodig
Ik ben blij met deze aankoop en beveel deze van harte aan.

Pluspunten

• Display
  • Gebruiksgemak

Uriah 18-12-2020

MOOIE OVEN

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie oven. Had een andere van Siemens, na 15 jaar heeft die het begeven. De nieuwe heeft meer een zwart voorpaneel en twijfelde aangezien ik er een bordenverwarmer onder heb zitten die meer messing is net als de oude oven. Combinatie is ok, op handgrepen na. Rond tov hoekig. Super oven!

Mireille 02-12-2020

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekend product, zeker als je je aan de ingestelde tijden houd komt het product er top uit als hij klaar is

S. de Jong 02-11-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het werkt allemaal naar wens zeer tevreden

TomS 18-10-2020

Perfecte combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven valt op door de diepe inhoud waardoor de oven zeer ruim is. Supersnel voorverwarmd. Handig is de waarschuwing voor het schoonmaakprogramma.

Jeroen 25-08-2020

Een verademing

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze compacte oven met magnetron werkt zonder problemen. Het instellen van de oven of de magnetron is een makkie zeker vergeleken met zijn voorganger van een ander merk. Het snel opwarmen is ideaal om snel even een broodje te bakken voor de lunch.

heinjan 23-07-2020

NIEUWE COMBI MAGNETRON

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 19 jaar trouwe dienst begaf onze combi magnetron het. voorwaar een hele prestatie, rede ook om opnieuw een Siemens produkt te kopen in het vertrouwen hier wederom zo lang mee te doen. De magnetron liet zich perfekt inbouwen en werkt naar behoren. Handig is zeker, dat de breedte van de oven een stuk royaler is, waardoor er gemakkelijk twee borden of schalen in kunnen. De bediening met de "monoknop" is even wennen. Tot nu toe twee minpunten. Allereerst de vingerafdrukken op het touch screen en op het RVS paneeltje onder de knoppen, jammer. Het tweede minpunt is het niet meeleveren van een donkere strip aan de onderzijde, waardoor de aansluiting met onze Siemens oven wat minder fraai oogt. Verder zijn we heel tevreden.

Oven 19-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Precies de oven die wij zochten .voldoet 100% aan onze verwachtingen