Siemens HB84H501

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB84H501 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Goos van der Veen 01-09-2020

Vonkoverslag tussen rooster draaiplateau

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Rubbervoetjes van rooster smelten, dit geeft vonkoverslag tussen rooster en het metalen draaiplateau. Een keramisch of glazen plateau zou beter zijn geweest. Losse rubber voetjes zijn idioot duur. Onze vorige combimagnetron (merk *) had een glazen draaiplateau; nooit problemen mee gehad.

Pluspunten

• Goede oven
  • Bediening

Minpunten

• vonkoverslag tussen rooster draaiplateau

Diana 13-11-2018

Super magnetron/oven

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Top apparaat, makkelijk in bediening.Goede service.
Goede bereiding van de voeding, vooral hele kippen, binnen een uur op tafel.
Broodjes in een mum van tijd heerlijk warm. Diepvries makkelijk ontdooit.

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Goede maaltijd bereiding

Remco 23-09-2018

Matig product en slechte service Siemens

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Na jaren na tevredenheid een Bosch magnetron te hebben gehad deze Siemens gekocht in de veronderstelling zelfde soort kwaliteit te krijgen. Bediening van bepaalde functies zijn onlogisch, bij opwarmen oven controleren hoe warm deze is dan piept deze niet meer bij gewenste temperatuur bijvoorbeeld en klok begint altijd bij 20min. Erger is de schade die het apparaat veroorzaakt door de warmte ontwikkeling wegens constructiefout. Hitte komt aan de onderkant eruit en kan ervoor zorgen dan onderliggende panelen smelten. Volgens Siemens staat dit ook in de installatiehandleiding maar die krijg je pas te zien bij levering, nergens staat dit vooraf .Siemens klantenservice is slecht bereikbaar en blijft achter de kleine lettertjes staan en geeft niet thuis na opgelopen schade.

Henriette 24-08-2018

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Super fijn oven en magnetron in een. Heel eenvoudig in gebruik. Diverse instellingen zowel voor oven en magnetron mogelijk

DdWijngaert 07-05-2018

Siemens combi magnetron HB84H501/36

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Werkt goed, maar het binnenglas versplinterde na 2,5 maand, normaal gebruik, er staat nog een gril oven naast, bij een combi gril/oven stand van 180 graden.
VOLGENS COOLBLUE VALT DAT NIET ONDER DE GARANTIE. En cool blue heeft normaliter goede voorwaarden.
Wat daarbij nog erger is, is dat het onderdeel niet los te koop lijkt te zijn!

Dus deze Siemens HB84H501/36 nooooooit kopen!!!

Wouter 24-02-2018

Gebruik NIET de snelle over voorverwarmfunctie

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Na 26 maanden (2maanden uit de garantie) een defecte combimagnetron. Na veel aandringen en doorzetten voor elkaar gekregen een Siemens monteur kosteloos op de stoep te krijgen. Deze ziet binnen 5seconden wat het probleem is en vraagt of ik de functie versneld voorwarmen van de oven vaak gebruik. Natuurlijk (waarom wachten als het snel kan?!?). Dit wordt me geadviseerd niet te gebruiken omdat de kwaliteit van componenten niet bestand is voor een frequent gebruik. WAT zeg ik! Had ik beter een duurder exemplaar moeten kopen, die zijn daar wel voor geschikt......Siemens jammer......resultaat: deze review.....

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• Gebruikte componenten kwalitatief slecht

V Gestel 17-11-2017

Prima combi magnetron. Mooi en makkelijk

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Net een paar dagen in bezit. Mooi design makkelijk bediening paneel. Persoonlijk had van mij het instellen van de timer beter gemogen. Maar dat is wennen denk ik. Wij hebben geen last van de deur die niet helemaal 90° open gaat omdat hij bij ons op borst hoogte is ingebouwd. Uitblaas van hete lucht vind ik meevallen. Bij onze vorige atag. Was de lucht veel warmer. Het is tenslotte een hete lucht combi magnetron. Oven is snel warm met de snelle functie. Ontdooit programma's zijn handig en werken goed. Worstenbrood warm maken gaat ook prima. Verder nog geen ervaring met de pizza stand of cake bakken. Maar dat zal ongetwijfeld ook goed gaan. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Kortom prima apparaat

Pluspunten

• Snel warm
  • Bediening makkelijk

Minpunten

• Geen echte minpunten

Reinier 29-09-2017

Mooi, strak en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Apparaat doet het goed, veel vermogen. Staat prachtig in de keuken. We hebben 'm nog niet zo lang, dus nog niet alle functies uitgeprobeerd.

• Vermogen

Minpunten

• Klep gaat net geen 90 graden open, wat onhandig

Hans 23-02-2017

makkelijk in gebruik en goede beschrijving

Geschreven voor: Siemens HB84H501

de oude oven/kookplaat was te groot.
Deze combi oven is mooi klein en tevens magnetron.
past mooi bij de rest van de apparatuur.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk

Minpunten

• geen
  • geen

walburga 19-11-2016

hete lucht in gezicht

Geschreven voor: Siemens HB84H501

niet blij met de enorme wolk hete lucht die in je gezicht blaast als je de oven opent. Ook de boven plaat waar de pannen op staan is niet prettig, hij is te smal denk ik, pannen glijden er makkelijk af. En jammer dat er geen timer op zit. Al met al niet blij, vooral elke keer die hete lucht in mijn gezicht...Vraag me soms af of hij een mankement heeft?

BB 21-08-2016

combi magetron

Geschreven voor: Siemens HB84H501

mooi vormgegeven en gebruiksvriendelijk.
Verwarmd de producten erg snel
Ook het bakken is een peuleschil, vergelijkend met onze oude etna oven

Debby 31-05-2016

draaiplateau / bakplaat is ramp!

Geschreven voor: Siemens HB84H501

Wij gebruiken de ovenfunctie in de Siemens HB84H501 veelvuldig en wat echt een groot nadeel is, is het draaiplateau. Daar moet koekjes beslag op, pizzadeeg enzz... maar de plaat is zo moeilijk in en uit de oven te krijgen zéker als de oven heet is. Je kan er maar amper bij, dat komt ook omdat de deur niet 90 graden open gaat.

Is hier geen alternatief voor te bedenken? Het is eigenlijk gewoon gevaarlijk!

stef 17-06-2016

Op de foto is te zien dat de deur wel 90 graden openkan.

jos 22-05-2016

uit blaas warme lucht

Geschreven voor: Siemens HB84H501

De oven is gooed ik kan geen punten noemen die niet voldoen voor deze prijs.
Ik wil wel een grote ergenis noemen en dat is uitblaas van warme lucht.als de oven boven de koelkast is ingebouwd blaast hij in je gezicht als je in de oven wilt kijken (bakresultaat)dit is niet leuk.

Cor 08-11-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Betaalbare en mooi uitziende combimagnetron. naast een grotere oven die wij hebben ideaal om even broodjes af te bakken en kleine gerechten te bereiden.

wessel 25-10-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

De Magnetron/oven gedeelte is zeer ruim en makkelijk schoon te houden. Duidelijke display en gebruiksvriendelijk. Een nadeel er is geen railgeleiding voor een extra uitschuifbare bakplaat.

Toos 24-10-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Mooi apparaat. Heeft veel mogelijkheden. Maakt weinig geluid. Het enige minpuntje is dat deur niet 90 graden open kan.

HB84H501 30-09-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Ook al heb ik dit apparaat nog maar net, hij doet het prima, is gemakkelijk schoon te houden. Ik gebruik hem voor koken, bakken en braden en ontdooien. Over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen, de oven is wel snel op temperatuur.

ricardo 15-09-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

de oven als zowel de magnetron doen uitstekend zijn werk.

met de velen opties van de oven kan u veel gerechten bereiden.

het is ook fijn dat de oven snel is afgekoeld zodat u de magnetron snel kan gebruiken.

fijn apparaat waar voor u geld !!

anoniem 27-08-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Mooi degelijk apparaat, enige jammere is dat de deur niet helemaal open kan tot volledig horizontaal. Aangeizne hij boven mijn koelkast gemonteerd zit is dit niet zo handig.

hjwlogt 26-08-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Prima combi, echter een heel groot nadeel, de uitblaas van warme lucht haalt de 65 graden, mogelijk schade aan overige kasten waartussen de magnetron is ingebouwd !!!

Mich 28-12-2015

Heb het apparaat nu een week in gebruik en herken het probleem; heb inmiddels inderdaad schade aan de folie van de kastdeur onder de combi-magnetron!
Hoe heb jij dit opgelost?

RoelofGR 20-08-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Eerder 20 jaar genoten van een Bosch Gourmet.
Op zoek naar vergelijkbare apparaten troffen wij de Siemens SIEMENS HB84H501 in het assortiment, volgens mij uit de zelfde stal als onze eerdere Bosch. Besteld bij BCC via internet en de volgende dag in huis.

Een uur na bezorgen staat de over te draaien met heerlijke "tomate provencale". Morgen weer wat anders. Grote belangstelling voor de stoominzet en heb al voor ogen wat we daar mee gaan doen.

Danny 19-08-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

De oven lijkt van buiten groot maar is van binnen kleiner
maar verders ziet deze er mooi uit en werkt goed

Henk van Donk 14-08-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

Prachtige oven en easy te bedienen. Het inbouwen was heel erg gemakkelijk. Wij zijn heel tevreden met de aankoop van deze oven. Over siemens zijn we sowieso erg te spreken. Bij onze vrienden en kennissen zullen wij deze aankoop zeker aanraden.

yhirayza 14-07-2015
Geschreven voor: Siemens HB84H501

het is een super mooi en handig combi magnetron. het gebruik gemaakt was iets lastig vanwege de ovenfunctie het geeft niet aan wanneer de oven op de juiste temperatuur is.

Aimee 14-07-2015

Mooi uitziende magnetron.
oven is zeer snel voorwarmd, dat is echt een plus punt.
Verder werkt hij heel simpel, handleiding amper nodig gehad.