Siemens BF634LGS1 - Reviews

Inhoud
21 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens BF634LGS1 op Kieskeurig.nl.

Emrihan 09-07-2016

Chique Design!

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De inbouw magnetron is gebruiksvriendelijk, werkt snel, zuinig en past prachtig bij onze nieuwe keuken. De uitstraling is in combinatie met de inbouw oven van dezelfde serie een ware uitblinker! Wauw!! Zie bijgaande foto.

*De reinigingskracht hebben wij nog niet getest.

Ö Kaya 15-06-2016

Inbouw Magnetron Siemens

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De inbouw magnetron heeft een mooi en strak design. Ziet er heel modern uit.

De display is groot en duidelijk. De helderheid, datum en tijd is makkelijk in te stellen in de menu. Alles is duidelijk en makkelijk leesbaar bij de instellingen. Alles wat op de display staat kan je vanaf afstand aflezen door de blauwe LED verlichting .

Geluidsloos je hoort hem (bijna) niet als hij is gestart.

Ben erg blij dat ik voor Siemens heb gekozen, heb er tot nu toe geen spijt van. Zeker een aanrader!!

Display 05-08-2020

Do the wave!

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Zeer fijne magnetron met tal van opties. Het is soms een beetje verwarrend wanneer hij nou op tijd- of wattage instellen staat (zie foto, in dit geval stel je wattage in). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daniel Meijerink 05-03-2020

Buitenruit ontploft

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Laat in de avond ( 22:30u ) ontploft met een knal, in eens, zonder aanleiding, de buitenruit van de deur in 1000 stukjes. Op dat moment is de magnetron niet in gebruik, zit niemand aan de magnetron en is de gehele avond niet in gebruik geweest.
Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.
Verbazingwekkend want een jaar geleden is het glas van onze oven uit dezelfde serie, ook spontaan geknapt zonder dat deze in gebruik was. Dit lijkt mij geen toeval, eerder een productie fout van het glas in deze serie. Super gevaarlijk.
Dat het niet onder de garantie valt, kan ik begrijpen, maar dat dit spontaan gebeurd bij twee producten uit dezelfde serie, kan ik niet anders denken dat er een fabricagefout in het glas zit. Reparatie kosten
€166,- voor de deur, €99,- start tarief en voor 6 min arbeid €8,95. Bizar veel geld. Je zou van Siemens een degelijk product mogen verwachten en een betere service.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Op basis van de foto's kan ik u niet aangeven wat de oorzaak van het barsten is. Blijft over dat het barsten van een buitenruit veroorzaakt wordt door een externe plaatselijke belasting. Het barsten van een binnen ruit kan ook door plaatselijke belasting komen of door vervuiling.

De reparatie aan uw binnen ruit viel binnen de termijn van de fabrieksgarantie. Wij zijn u daarom eenmalig tegemoet gekomen en u heeft voor het vervangen van de binnen ruit ruime coulance ontvangen.

Wij zien nu geen mogelijkheid om u tegemoet te komen. De garantie is verlopen en het gaat nu om een buitenruit

Pluspunten

• Gebruik
  • Schoonaken

Minpunten

• Ontploffingsgevaar
  • Serviceafhandeling

Freddy 18-12-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Prachtige apparaat. Zou ik aan iedereen aanbevelen. Echt SIEMENS product. Het is een plaatje in de keuken. Werkt perfect. Siemens on top!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tyard 06-11-2019

Ideale inbouwmagnetron met strak design

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Na heel lang zoeken van een inbouwmagnetron voor een bovenkast in een keuken hebben we deze SIemens iQ700 magnetron gekozen. Prachtig design en zonder draaiplateau. Het ontbreken van een draaiplateau maakt het schoonmaken tot een eenvoudig klusje. De bediening wijst zich vanzelf. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

gert 15-10-2018

Mooie combimagnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Prima combimagnetron. Mooi afgewerkt en eenvoudig in gebruik. echt een luxe uitstraling in de keuken.

Pluspunten

• mooi design
  • veel handige functies

d.d.niesten 24-01-2018

magetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

eenvoudige magetron fraaie vormgeving eenvoudige bediening
draaideur zowel links als rechtsom te bestellen

Edwin Delis 27-12-2017

niet praktisch in gebruik

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Verwarmen gaat goed maar de bediening is zeer gebruikers onvriendelijk (Siemens onwaardig).
Knoppen zijn niet verlicht ik druk bijna altijd op de verkeerde knop om de deur te openen. Logisch zou zijn de laatste knop om te openen maar is niet zo. Tijd instellen gaat ALTIJD per seconde en begint bij 1 minuut, als je 10 sec wilt instellen gaat hij bij snel draaien NIET met 10 sec. tegelijk (sneldraaien gaat eigenlijk helemaal niet). Het is niet duidelijk op welk veld het display staat, dat merk je pas als je aan de knop draait.
Conclusie de ontwerper heeft hem duidelijk niet thuis. Ik zou hem nooit meer kopen.
had liever onze oude gehouden maar er was geen ombouw frame meer te leveren.
Dit is bedieningstechnisch een heel slecht apparaat.

Karel Knol 05-12-2017

Magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Mooi uitziende magnetron. gemakkelijk in gebruik, en zonder draaiplateau makkelijk schoon te maken.
De deur gaat open met een tiptoets en dat is tijdens het keukenwerk gemakkelijk.

Het display is heel duidelijk te lezen en de bedieningsknop is gemakkelijk ten gebruiken.

Pluspunten

• geen draaiplateau
  • deur gaat open met tiptoets.

SpecialH 28-10-2017

Eenvoudig in gebruik met uitstekende resultaten

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De magnetron wordt vooral gebruikt voor het opwarmen van eten en drinken. Niet voor koken. De verschillende standaardwattages geven allen een prima opwarmresultaat. Al lijkt de inhoud klein, je kunt meer tegelijk opwarmen met beter resultaat dan bij een magnetron met draaiplateau (onze vorige).
Hij is eenvoudig te reinigen. Wij vinden de magnetron icm bijbehorende oven erg mooi staan in onze keuken.

peppelientje 10-10-2017

lekker ruim en makkelijk schoonmaken

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

ik ben heel enthousiast! geen draaiplateau, geen draai antenne maar gewoon een ruime gladde binnenruimte. makkelijk te bedienen en supersnel

Inbouwmagentron 30-08-2017

Magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Siemens is betrouwbaar merk en heeft zijn naam bewezen. Vooral wasmachine stond goed bekend. Nu hebben we alles van Siemens en we zijn erg tevreden met de magnetron. Mooie display wat goed functioneert en gebruikersvriendelijk is.

Pluspunten

• display
  • gemak

Minpunten

• alleen 900W of 600, geen tussenvorm

jan 23-02-2017

Simpele bediening

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De magnetron is mooi vormgegeven en simpel te bedienen. De verlichting vind ik mooi. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verlichting
  • Vormgeving

Theo777 16-01-2017

Siemens magnetron top!

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Had Siemens magnetron. Die ging 18 jaar probleemloos mee! Nu nieuwe gekocht. Alles goed en overzichtelijk. Snelle montage. Werkt perfect. Siemens prachtige prijs/kwaliteit verhouding.

Marleen 05-01-2017

Veel functies, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Nu 2 maanden in gebruik en heel blij mee. Mooie strakke vormgegeven inbouwmagnetron van solide kwaliteit zoals je van Siemens mag verwachten. Wij hebben de oven eronder en beide apparaten zijn qua design op elkaar afgestemd.
De magnetron heeft veel functies, oa brood en vlees ontdooien waarbij je het gewicht kunt selecteren. Hij is makkelijk schoon te maken en eenvoudig te bedienen. De kinderen kunnen er ook prima mee overweg.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen
  • Veel functies

Minpunten

• Niet....

JeaneMarie 26-09-2016

Perfecte magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Mijn magnetron is precies goed, niet te groot en niet te klein.
Het gebruiksgemak is heel makkelijk.

Dennis 25-09-2016

Handig in gebruik, mooi design, grote inhoud

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

We hebben deze magnetron in onze nieuwe keuken laten plaatsen en zijn er zeer tevreden over. Mooi design, makkelijk in gebruik en grote inhoud.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • inhoud
  • design

Thnh1 18-08-2016

Erg fijne magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Wij hebben deze magnetron al een maand en zijn er erg tevreden mee. Makkelijk om schoon te maken. Bediening is simpel en het ziet er ook nog eens mooi uit.

Jimmy55 05-07-2016

Verrassend

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

In gebruik sinds 18 april2016. Deze hebben we van een plaatje gekocht en waren verrast omdat deze magnetron geen draaiplateau meer heeft. Echter dat doet niets af aan de prima resultaten tot nu toe.