De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens BF634LGS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Michiel 12-06-2022

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Doet het goed en is erg makkelijk schoon te houden. Bij het ontdooien van brood is het brood niet lekker meer. Weet alleen niet of dat altijd zo is

Pluspunten

• Mooi
  • Voldoende vermogen en menu’s

Minpunten

• Ontdooien werkt niet goed

Robert 10-12-2021

Mooi apparaat maar dat heeft ook zo zijn nadelen

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Mooi apparaat, dat doet wat het doen moet.
Strak uiterlijk, maar het is mij gebleken dat dit ook zo zijn nadelen heeft:
- een simpele opwarmactie met aangepast vermogen moet via het menu en draaiknop ingegeven worden, hiervoor zijn meer bedieningshandelingen nodig dan bij een magnetron die separate knopjes heeft voor elk gewenst vermogen.
- De bedieningsschakelaars aan/uit , deur open etc. zijn erg smal vormgegeven, dit vereist een secure bediening. Daarnaast is het knopje "deur open" na bediening al meerdere malen achter het frontpaneel blijven steken. Vervolgens moest ik dit er weer voorzichtig achteruit zien te pulken.
Dit is iets dat absoluut niet past bij een A-merk product.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• kwaliteit schakelaars
  • gebruiksvriendelijkheid

Daniel Meijerink 05-03-2020

Buitenruit ontploft

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Laat in de avond ( 22:30u ) ontploft met een knal, in eens, zonder aanleiding, de buitenruit van de deur in 1000 stukjes. Op dat moment is de magnetron niet in gebruik, zit niemand aan de magnetron en is de gehele avond niet in gebruik geweest.
Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.
Verbazingwekkend want een jaar geleden is het glas van onze oven uit dezelfde serie, ook spontaan geknapt zonder dat deze in gebruik was. Dit lijkt mij geen toeval, eerder een productie fout van het glas in deze serie. Super gevaarlijk.
Dat het niet onder de garantie valt, kan ik begrijpen, maar dat dit spontaan gebeurd bij twee producten uit dezelfde serie, kan ik niet anders denken dat er een fabricagefout in het glas zit. Reparatie kosten
€166,- voor de deur, €99,- start tarief en voor 6 min arbeid €8,95. Bizar veel geld. Je zou van Siemens een degelijk product mogen verwachten en een betere service.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Op basis van de foto's kan ik u niet aangeven wat de oorzaak van het barsten is. Blijft over dat het barsten van een buitenruit veroorzaakt wordt door een externe plaatselijke belasting. Het barsten van een binnen ruit kan ook door plaatselijke belasting komen of door vervuiling.

De reparatie aan uw binnen ruit viel binnen de termijn van de fabrieksgarantie. Wij zijn u daarom eenmalig tegemoet gekomen en u heeft voor het vervangen van de binnen ruit ruime coulance ontvangen.

Wij zien nu geen mogelijkheid om u tegemoet te komen. De garantie is verlopen en het gaat nu om een buitenruit

Pluspunten

• Gebruik
  • Schoonaken

Minpunten

• Ontploffingsgevaar
  • Serviceafhandeling

gert 15-10-2018

Mooie combimagnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Prima combimagnetron. Mooi afgewerkt en eenvoudig in gebruik. echt een luxe uitstraling in de keuken.

Pluspunten

• mooi design
  • veel handige functies

d.d.niesten 24-01-2018

magetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

eenvoudige magetron fraaie vormgeving eenvoudige bediening
draaideur zowel links als rechtsom te bestellen

Karel Knol 05-12-2017

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Mooi uitziende magnetron. gemakkelijk in gebruik, en zonder draaiplateau makkelijk schoon te maken.
De deur gaat open met een tiptoets en dat is tijdens het keukenwerk gemakkelijk.

Het display is heel duidelijk te lezen en de bedieningsknop is gemakkelijk ten gebruiken.

Pluspunten

• geen draaiplateau
  • deur gaat open met tiptoets.

Inbouwmagentron 30-08-2017

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Siemens is betrouwbaar merk en heeft zijn naam bewezen. Vooral wasmachine stond goed bekend. Nu hebben we alles van Siemens en we zijn erg tevreden met de magnetron. Mooie display wat goed functioneert en gebruikersvriendelijk is.

Pluspunten

• display
  • gemak

Minpunten

• alleen 900W of 600, geen tussenvorm

jan 23-02-2017

Simpele bediening

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De magnetron is mooi vormgegeven en simpel te bedienen. De verlichting vind ik mooi. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verlichting
  • Vormgeving

Marleen 05-01-2017

Veel functies, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Nu 2 maanden in gebruik en heel blij mee. Mooie strakke vormgegeven inbouwmagnetron van solide kwaliteit zoals je van Siemens mag verwachten. Wij hebben de oven eronder en beide apparaten zijn qua design op elkaar afgestemd.
De magnetron heeft veel functies, oa brood en vlees ontdooien waarbij je het gewicht kunt selecteren. Hij is makkelijk schoon te maken en eenvoudig te bedienen. De kinderen kunnen er ook prima mee overweg.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen
  • Veel functies

Minpunten

• Niet....

Dennis 25-09-2016

Handig in gebruik, mooi design, grote inhoud

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

We hebben deze magnetron in onze nieuwe keuken laten plaatsen en zijn er zeer tevreden over. Mooi design, makkelijk in gebruik en grote inhoud.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • inhoud
  • design

Broek 28-06-2016

Prachtig design

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Apparaat staat geweldig in een ijswit glanzende keuken.Bediening zeer eenvoudig met intuïtieve menus, inhoud had wat groter gekund voor een 60cm inbouw apparaat. Display kan gedimd worden en snachts automatisch uitgezet. Kwalitatief zeer goed apparaat met elektronische te openen deur. 5 jaar garantie dus zal ongetwijfeld niet kapot gaan.

Ö Kaya 15-06-2016

Inbouw Magnetron Siemens

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De inbouw magnetron heeft een mooi en strak design. Ziet er heel modern uit.

De display is groot en duidelijk. De helderheid, datum en tijd is makkelijk in te stellen in de menu. Alles is duidelijk en makkelijk leesbaar bij de instellingen. Alles wat op de display staat kan je vanaf afstand aflezen door de blauwe LED verlichting .

Geluidsloos je hoort hem (bijna) niet als hij is gestart.

Ben erg blij dat ik voor Siemens heb gekozen, heb er tot nu toe geen spijt van. Zeker een aanrader!!

Gerard 22-10-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Een prachtig apparaat. Eenvoudig te bedienen en te installeren. Binnen 15 minuten zelf in de lege nis geïnstalleerd en in 5 minuten de instellingen doorgelopen-->klaar is Kees. De waardering voor de duurzaamheid is een inschatting, omdat het te vervangen apparaat (ook een Siemens) het 15 (!) jaar heeft uitgehouden.

dew 04-09-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Wij hebben deze magnetron als alternatief gekregen omdat de magnetron die wij hadden uitgekozen niet meer geleverd werd. Dus op telefonisch advies van siemens maar akkoord gegeven. Echter kwa uitstraling perfect, kwa werking ook perfect maar de deur. Die is langer als een normale deur en door de vormgeving misreken je jezelf daar een beetje in. Met als gevolg er klapt een langere deur open dan een normale magnetron deur en dat vind ik niet prettig. eerste keer kreeg ons hele gezin m voluit tegen t gezicht.

Diana 26-08-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Echt een juweeltje voor je keuken. Zeer strakke vormgeving. En geen gezeur meer met ronddraaiende plateau waar je schaal op blijft steken als het ronddraait.

AmJ 15-08-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

deze magnetron is erg stil, bevat alle funckties die je maar kan bedenken en heeft een super strak design.

Tiugel 09-05-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Het is een makkelijk te hanteren apparaat. Goede gebruikshandleiding leren je het apparaat gebruiken. Overzichtelijk scherm. Het wijst voor zich.

Miranda960 02-05-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Het is op zich een prima magnetron met voldoende keuze qua temperatuur. Ik vind dit nieuwe ontwerp met de grote knop die je niet kan uittrekken minder handig dan de vorige Siemens magnetron van dit type. En je moet steeds switchen tussen watt en tijd.

jackyeast 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Siemens apparatuur ziet er mooi strak uit. Je kan mooi combineren met verschillende apparaten. Goede service van Siemens we hebben ook al een espresso machine van Siemens werkt na 3 jaar nog super en, zal nog vele jaren geld draaien denk ik.

marion 65 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Het is een mooi apparaat en handig in gebruik. De vormgeving past mooi bij de bakoven.