Siemens BF634LGS1 - Reviews

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jan 23-02-2017 Product paar dagen in bezit

Simpele bediening

De magnetron is mooi vormgegeven en simpel te bedienen. De verlichting vind ik mooi. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verlichting
  • Vormgeving

Theo777 16-01-2017

Siemens magnetron top!

Had Siemens magnetron. Die ging 18 jaar probleemloos mee! Nu nieuwe gekocht. Alles goed en overzichtelijk. Snelle montage. Werkt perfect. Siemens prachtige prijs/kwaliteit verhouding.

Marleen 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Veel functies, makkelijk te bedienen

Nu 2 maanden in gebruik en heel blij mee. Mooie strakke vormgegeven inbouwmagnetron van solide kwaliteit zoals je van Siemens mag verwachten. Wij hebben de oven eronder en beide apparaten zijn qua design op elkaar afgestemd.
De magnetron heeft veel functies, oa brood en vlees ontdooien waarbij je het gewicht kunt selecteren. Hij is makkelijk schoon te maken en eenvoudig te bedienen. De kinderen kunnen er ook prima mee overweg.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen
  • Veel functies

Minpunten

• Niet....

JeaneMarie 26-09-2016

Perfecte magnetron

Mijn magnetron is precies goed, niet te groot en niet te klein.
Het gebruiksgemak is heel makkelijk.

Dennis 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik, mooi design, grote inhoud

We hebben deze magnetron in onze nieuwe keuken laten plaatsen en zijn er zeer tevreden over. Mooi design, makkelijk in gebruik en grote inhoud.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • inhoud
  • design

Thnh1 18-08-2016

Erg fijne magnetron

Wij hebben deze magnetron al een maand en zijn er erg tevreden mee. Makkelijk om schoon te maken. Bediening is simpel en het ziet er ook nog eens mooi uit.

Emrihan 09-07-2016

Chique Design!

De inbouw magnetron is gebruiksvriendelijk, werkt snel, zuinig en past prachtig bij onze nieuwe keuken. De uitstraling is in combinatie met de inbouw oven van dezelfde serie een ware uitblinker! Wauw!! Zie bijgaande foto.

*De reinigingskracht hebben wij nog niet getest.

Jimmy55 05-07-2016

Verrassend

In gebruik sinds 18 april2016. Deze hebben we van een plaatje gekocht en waren verrast omdat deze magnetron geen draaiplateau meer heeft. Echter dat doet niets af aan de prima resultaten tot nu toe.

Broek 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design

Apparaat staat geweldig in een ijswit glanzende keuken.Bediening zeer eenvoudig met intuïtieve menus, inhoud had wat groter gekund voor een 60cm inbouw apparaat. Display kan gedimd worden en snachts automatisch uitgezet. Kwalitatief zeer goed apparaat met elektronische te openen deur. 5 jaar garantie dus zal ongetwijfeld niet kapot gaan.

Ö Kaya 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw Magnetron Siemens

De inbouw magnetron heeft een mooi en strak design. Ziet er heel modern uit.

De display is groot en duidelijk. De helderheid, datum en tijd is makkelijk in te stellen in de menu. Alles is duidelijk en makkelijk leesbaar bij de instellingen. Alles wat op de display staat kan je vanaf afstand aflezen door de blauwe LED verlichting .

Geluidsloos je hoort hem (bijna) niet als hij is gestart.

Ben erg blij dat ik voor Siemens heb gekozen, heb er tot nu toe geen spijt van. Zeker een aanrader!!

HHT1 16-04-2016

Eenvoudig te bedienen apparaat

Deze magnetron is eenvoudig te bedienen en voldoet aan alle eisen.
Tevens is design mooi.
Makkelijk schoon te houden.

Nico Kool 17-03-2016

Zeer tevreden over deze magnetron

Wij hebben deze magnetron een aantal weken geleden gekocht en zijn hier tot nu toe erg tevreden over, de werking is prima, en het design is erg mooi.

Gerard 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat. Eenvoudig te bedienen en te installeren. Binnen 15 minuten zelf in de lege nis geïnstalleerd en in 5 minuten de instellingen doorgelopen-->klaar is Kees. De waardering voor de duurzaamheid is een inschatting, omdat het te vervangen apparaat (ook een Siemens) het 15 (!) jaar heeft uitgehouden.

Bloempje 20-10-2015

Geluidloos

Deze magnetron net in gebruik. Tijdens het gebruik maakt hij geen geluid, super!
Produchten zijn snel warm.

dew 04-09-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze magnetron als alternatief gekregen omdat de magnetron die wij hadden uitgekozen niet meer geleverd werd. Dus op telefonisch advies van siemens maar akkoord gegeven. Echter kwa uitstraling perfect, kwa werking ook perfect maar de deur. Die is langer als een normale deur en door de vormgeving misreken je jezelf daar een beetje in. Met als gevolg er klapt een langere deur open dan een normale magnetron deur en dat vind ik niet prettig. eerste keer kreeg ons hele gezin m voluit tegen t gezicht.

Diana 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een juweeltje voor je keuken. Zeer strakke vormgeving. En geen gezeur meer met ronddraaiende plateau waar je schaal op blijft steken als het ronddraait.

AmJ 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

deze magnetron is erg stil, bevat alle funckties die je maar kan bedenken en heeft een super strak design.

Tiugel 09-05-2015 Product maand in bezit

Het is een makkelijk te hanteren apparaat. Goede gebruikshandleiding leren je het apparaat gebruiken. Overzichtelijk scherm. Het wijst voor zich.

Miranda960 02-05-2015 Product maand in bezit

Het is op zich een prima magnetron met voldoende keuze qua temperatuur. Ik vind dit nieuwe ontwerp met de grote knop die je niet kan uittrekken minder handig dan de vorige Siemens magnetron van dit type. En je moet steeds switchen tussen watt en tijd.

jackyeast 18-03-2015 Product paar dagen in bezit

Siemens apparatuur ziet er mooi strak uit. Je kan mooi combineren met verschillende apparaten. Goede service van Siemens we hebben ook al een espresso machine van Siemens werkt na 3 jaar nog super en, zal nog vele jaren geld draaien denk ik.