De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens BF634LGS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michiel 12-06-2022

Magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Doet het goed en is erg makkelijk schoon te houden. Bij het ontdooien van brood is het brood niet lekker meer. Weet alleen niet of dat altijd zo is

Pluspunten

• Mooi
  • Voldoende vermogen en menu’s

Minpunten

• Ontdooien werkt niet goed

Robert 10-12-2021

Mooi apparaat maar dat heeft ook zo zijn nadelen

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Mooi apparaat, dat doet wat het doen moet.
Strak uiterlijk, maar het is mij gebleken dat dit ook zo zijn nadelen heeft:
- een simpele opwarmactie met aangepast vermogen moet via het menu en draaiknop ingegeven worden, hiervoor zijn meer bedieningshandelingen nodig dan bij een magnetron die separate knopjes heeft voor elk gewenst vermogen.
- De bedieningsschakelaars aan/uit , deur open etc. zijn erg smal vormgegeven, dit vereist een secure bediening. Daarnaast is het knopje "deur open" na bediening al meerdere malen achter het frontpaneel blijven steken. Vervolgens moest ik dit er weer voorzichtig achteruit zien te pulken.
Dit is iets dat absoluut niet past bij een A-merk product.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• kwaliteit schakelaars
  • gebruiksvriendelijkheid

Jojo 31-08-2021

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede magnetron makkelijk schoon te houden

BasH 25-06-2021

Kek ding, werkt top!

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne magnetron, zeker in vergelijking met onze ingebouwde Etna, die de keukenboer ons aansmeerde. Dit iss echt een aanrader, snel warm, mooi design!

Willem 04-06-2021

Nog nooit zo'n fijne magnetron gehad

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij mee ivm met geen draaiplateau omdat wij vierkante borden hebben ook is hij mooi om te zien

Geweldige Magnetron 18-05-2021

Geweldige Magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor ons is deze SIEMENS magnetron een geweldige hulp bij het koken in onze keuken, ontdooien, groente koken enz.
In één woord geweldig.

bali 29-12-2020

magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Iediaale magnetron wat voor kleine dingen opgewarmd kan worden

Anoniem 09-11-2020

pracht magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De magnetron werkt uitstekend. Bediening, na lezing van de handleiding gemakkelijk.
Ziet er ook prachtig uit.

EJZZ 19-10-2020

Magnetron top

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze magnetron hadden wij ok al in ons vorige huis. Hij beviel zo goed, dat hij opnieuw in de keuken geplaatst werd op ons nieuwe adres! Gewoon een heel goed apparaat!

EJZZ 19-10-2020

Magnetron top

Display 05-08-2020

Do the wave!

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne magnetron met tal van opties. Het is soms een beetje verwarrend wanneer hij nou op tijd- of wattage instellen staat (zie foto, in dit geval stel je wattage in).

Daniel Meijerink 05-03-2020

Buitenruit ontploft

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Laat in de avond ( 22:30u ) ontploft met een knal, in eens, zonder aanleiding, de buitenruit van de deur in 1000 stukjes. Op dat moment is de magnetron niet in gebruik, zit niemand aan de magnetron en is de gehele avond niet in gebruik geweest.
Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.
Verbazingwekkend want een jaar geleden is het glas van onze oven uit dezelfde serie, ook spontaan geknapt zonder dat deze in gebruik was. Dit lijkt mij geen toeval, eerder een productie fout van het glas in deze serie. Super gevaarlijk.
Dat het niet onder de garantie valt, kan ik begrijpen, maar dat dit spontaan gebeurd bij twee producten uit dezelfde serie, kan ik niet anders denken dat er een fabricagefout in het glas zit. Reparatie kosten
€166,- voor de deur, €99,- start tarief en voor 6 min arbeid €8,95. Bizar veel geld. Je zou van Siemens een degelijk product mogen verwachten en een betere service.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Op basis van de foto's kan ik u niet aangeven wat de oorzaak van het barsten is. Blijft over dat het barsten van een buitenruit veroorzaakt wordt door een externe plaatselijke belasting. Het barsten van een binnen ruit kan ook door plaatselijke belasting komen of door vervuiling.

De reparatie aan uw binnen ruit viel binnen de termijn van de fabrieksgarantie. Wij zijn u daarom eenmalig tegemoet gekomen en u heeft voor het vervangen van de binnen ruit ruime coulance ontvangen.

Wij zien nu geen mogelijkheid om u tegemoet te komen. De garantie is verlopen en het gaat nu om een buitenruit

Pluspunten

• Gebruik
  • Schoonaken

Minpunten

• Ontploffingsgevaar
  • Serviceafhandeling

Freddy 18-12-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige apparaat. Zou ik aan iedereen aanbevelen. Echt SIEMENS product. Het is een plaatje in de keuken. Werkt perfect. Siemens on top!!!

Tyard 06-11-2019

Ideale inbouwmagnetron met strak design

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na heel lang zoeken van een inbouwmagnetron voor een bovenkast in een keuken hebben we deze SIemens iQ700 magnetron gekozen. Prachtig design en zonder draaiplateau. Het ontbreken van een draaiplateau maakt het schoonmaken tot een eenvoudig klusje. De bediening wijst zich vanzelf.

gert 15-10-2018

Mooie combimagnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Prima combimagnetron. Mooi afgewerkt en eenvoudig in gebruik. echt een luxe uitstraling in de keuken.

Pluspunten

• mooi design
  • veel handige functies

d.d.niesten 24-01-2018

magetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

eenvoudige magetron fraaie vormgeving eenvoudige bediening
draaideur zowel links als rechtsom te bestellen

Edwin Delis 27-12-2017

niet praktisch in gebruik

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Verwarmen gaat goed maar de bediening is zeer gebruikers onvriendelijk (Siemens onwaardig).
Knoppen zijn niet verlicht ik druk bijna altijd op de verkeerde knop om de deur te openen. Logisch zou zijn de laatste knop om te openen maar is niet zo. Tijd instellen gaat ALTIJD per seconde en begint bij 1 minuut, als je 10 sec wilt instellen gaat hij bij snel draaien NIET met 10 sec. tegelijk (sneldraaien gaat eigenlijk helemaal niet). Het is niet duidelijk op welk veld het display staat, dat merk je pas als je aan de knop draait.
Conclusie de ontwerper heeft hem duidelijk niet thuis. Ik zou hem nooit meer kopen.
had liever onze oude gehouden maar er was geen ombouw frame meer te leveren.
Dit is bedieningstechnisch een heel slecht apparaat.

Karel Knol 05-12-2017

Magnetron

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

Mooi uitziende magnetron. gemakkelijk in gebruik, en zonder draaiplateau makkelijk schoon te maken.
De deur gaat open met een tiptoets en dat is tijdens het keukenwerk gemakkelijk.

Het display is heel duidelijk te lezen en de bedieningsknop is gemakkelijk ten gebruiken.

Pluspunten

• geen draaiplateau
  • deur gaat open met tiptoets.

SpecialH 28-10-2017

Eenvoudig in gebruik met uitstekende resultaten

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

De magnetron wordt vooral gebruikt voor het opwarmen van eten en drinken. Niet voor koken. De verschillende standaardwattages geven allen een prima opwarmresultaat. Al lijkt de inhoud klein, je kunt meer tegelijk opwarmen met beter resultaat dan bij een magnetron met draaiplateau (onze vorige).
Hij is eenvoudig te reinigen. Wij vinden de magnetron icm bijbehorende oven erg mooi staan in onze keuken.

peppelientje 10-10-2017

lekker ruim en makkelijk schoonmaken

Geschreven voor: Siemens BF634LGS1

ik ben heel enthousiast! geen draaiplateau, geen draai antenne maar gewoon een ruime gladde binnenruimte. makkelijk te bedienen en supersnel