Bosch HBC84H501

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBC84H501 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Frans 28-05-2018

Fijne oven

Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Fijne oven, die snel warm wordt. Mooi afgewerkt.
Jammer dat er geen vierkante ovenschaal / bakblik bij zit.
Goede resultaten. Klep kan wel zowat horizontaal open , anderen beweren van niet. Goede prijs / kwaliteits verhoudingen. Koelt soms wel lang af. Blijft piepen als iets klaar is.

Renata 10-02-2018

een mooie ruime combi

Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Mooi uiterlijk en ruim. Na 25 jaar andere combi van Bosch, die het overigens nog steeds doet, is dit apparaat ook weer gemakkelijk in gebruik. Sinds kort in gebruik dus over de levensduur kan ik nog niets zeggen. Als hij net zo lang mee gaat als de vorige dan ben ik hopelijk een tevreden oudere (-;

Patrick 21-05-2017

Gammel, geen echte bosch

Nadat onze Etna in 3 jaar drie keer stuk ging een Bosch besteld
Bij het uit de doos halen viel het op dat die als 2 druppels water op de Etna leek!
Zelfde gammele draaiplateau, de gammele knopjes,en het Chinese motortje binnenin!
Ook het deurtje zit aan dezelfde scharnieren en zijn de behuizingen exact hetzelfde
Sluit hem aan, is hij defect! Nieuw uit doos!
Meteen teruggestuurd, zeker geen Bosch waardig!
Goedkoop chinees stuk badge engineering, snap niet dat Bosch dit verkoopt!
Wel pluspunten voor Coolbleu, meteen opgelost!

Minpunten

• Gammel, made in china

R. van Dooren 27-11-2016

Groot scherm

Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Alleen heteluchtoven en magnetron gebruikt. Gemakkelijke bediening. Goed resultaat. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Goede binnenruimte

Minpunten

• Klep zou iets verder open mogen gaan

Sandra 13-07-2016

Slecht apparaaat, direct al vocht tussen de twee ruiten.

Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Na in gebruik name van oven en magnetron samen, vocht tussen de twee glazen ruiten. Ook bij het bakken van pizza . Na diverse monteurs ovrde vloer, kunnen ze het niet maken. Hij gaat terug naar de winkel. Verder wel een goed apparaat behalve de condensvorming in de deur. Je kan het nml niet schoonmaken. Gaan nw combi magnetron uitzoeken.

ronny530 29-05-2016

Mooi apparaat maar niet geschikt voor inbouw in een gesloten kast.

Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Ik ben zeer tevreden en herken de minpunten als warm worden aan de onderzijde en de brom van de magnetron geheel niet. De manier van inbouwen is m.i. bepalend want er moet voldoende ventilatie aanwezig zijn.

Emiel 18-11-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

De combi-magnetron is fraai vormgegeven en qua bediening heel gebruikersvriendelijk. Daarnaast komen de gerechten er heerlijk uit! Het valt mij op dat de oven bijzonder snel opwarmt en de gerechten klaar heeft.

Karel 23-10-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

gebruiksvriendelijke combi magnetron, zonder overbodige luxe.
Jammer dat de klep niet volledig 90 graden opent. Deze blijft iets schuin omhoog staan wat lastig is als de magnetron op hoogte is ingebouwd

Karel 20-10-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

gebruiksvriendelijke combi magnetron, zonder overbodige luxe.

Bg 16-08-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Heb net 5 machines van bosch gekocht waaronder de combimachntron.
Dit is een zeer fijn apparaat, had hier voor een ander merk maar tot nu toe alleen maar positief

Nafees 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Het apparaat is makkelijk te bedienen en super handig. Er zijn veel opties mogelijk. Kortom een complete combi!

Richard ehv 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Geen aanrader. Oven hebben wij weer teruggebracht naar leverancier want ons kastje met diepvries eronder werdt gloeiend heet, zelfs in de diepvries liep de temp. op (vandaar duurzaamh een 2, van de oven weet ik het niet maar onze keuken zou niet lang mee gegaan zijn). Ovenlucht blaast hard naar beneden. Nadien een Whirlpool gekocht, hier past een metalen stripje onder, en blaast vooruit, werkt goed.

Jan V 16-01-2016

Beste Richard,
Welke Whirlpool heb je dan gekocht ?

Pieter Groen 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Deze combi-oven is perfect!

De oven is eenvoudig te bedienen. De oven en ook grill functie worden goed warm. Perfect voor Pizza's e.d.

RolandV 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch HBC84H501

Combimagnetron nu enkele weken in bezit. Twee minpunten: er klinkt een behoorlijke 50Hz brom als de magnetron aan staat, wellicht is dat normaal bij dit model, wellicht is er een probleem met de hoogspanningstrafo. Ten tweede: als je de magnetron hoog plaatst, dan kijk je via een spleet boven de deur recht in het binnenwerk, dus tegen draden en onderdelen aan. Dat vind ik niet erg sjiek, dit had beter afgewerkt kunnen worden. Al met al vind ik deze magnetron 'redelijk'. Ik weet niet of een soortgelijk type, de Siemens HB84H501, dezelfde nadelen heeft.