Bosch HBC84H501 - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven
Inhoud
44 liter

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,4

Karel 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijke combi magnetron, zonder overbodige luxe.
Jammer dat de klep niet volledig 90 graden opent. Deze blijft iets schuin omhoog staan wat lastig is als de magnetron op hoogte is ingebouwd

Emiel 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

De combi-magnetron is fraai vormgegeven en qua bediening heel gebruikersvriendelijk. Daarnaast komen de gerechten er heerlijk uit! Het valt mij op dat de oven bijzonder snel opwarmt en de gerechten klaar heeft.

Bg 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heb net 5 machines van bosch gekocht waaronder de combimachntron.
Dit is een zeer fijn apparaat, had hier voor een ander merk maar tot nu toe alleen maar positief

Sandra 13-07-2016 Product maand in bezit

Slecht apparaaat, direct al vocht tussen de twee ruiten.

6,8
Na in gebruik name van oven en magnetron samen, vocht tussen de twee glazen ruiten. Ook bij het bakken van pizza . Na diverse monteurs ovrde vloer, kunnen ze het niet maken. Hij gaat terug naar de winkel. Verder wel een goed apparaat behalve de condensvorming in de deur. Je kan het nml niet schoonmaken. Gaan nw combi magnetron uitzoeken.

ronny530 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat maar niet geschikt voor inbouw in een gesloten kast.

Ik ben zeer tevreden en herken de minpunten als warm worden aan de onderzijde en de brom van de magnetron geheel niet. De manier van inbouwen is m.i. bepalend want er moet voldoende ventilatie aanwezig zijn.

Nafees 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat is makkelijk te bedienen en super handig. Er zijn veel opties mogelijk. Kortom een complete combi!

Patrick 21-05-2017 Product paar dagen in bezit

Gammel, geen echte bosch

Nadat onze Etna in 3 jaar drie keer stuk ging een Bosch besteld
Bij het uit de doos halen viel het op dat die als 2 druppels water op de Etna leek!
Zelfde gammele draaiplateau, de gammele knopjes,en het Chinese motortje binnenin!
Ook het deurtje zit aan dezelfde scharnieren en zijn de behuizingen exact hetzelfde
Sluit hem aan, is hij defect! Nieuw uit doos!
Meteen teruggestuurd, zeker geen Bosch waardig!
Goedkoop chinees stuk badge engineering, snap niet dat Bosch dit verkoopt!
Wel pluspunten voor Coolbleu, meteen opgelost!

Minpunten

• Gammel, made in china

BertK 03-05-2017

Goed Combi Magnetron Oven

Goed apparaat met vele mogelijkheden. Vele standaar voor geprogrammeerde programma die je niet veel gebruikt. Enige nadeel vind ik een ronddraaiend plateau, maar dat is geheel persoonlijk.

Janwillempreuter 10-02-2017

Valt een beetje tegen

Al jaren lang ben ik fan van Bosch producten, vooral het design en degelijkheid spreken me aan. Gisteren kreeg ik deze combi en ik ben aardig terleurgesteld. De twee plastic ipv roestvrijstaal knoppen zitten gammel en scheef vast. Ook de aan uit knop is scheef gemonteerd. De temperatuurknop lijkt wel van een hele oude potmeter. Jammer ook dat de temperatuur niet gewoon wordt weergegeven. Hij zal het wel naar behoren doen, maar na veel speurwerk naar de juiste combi, ben ik terleurgesteld in deze aankoop.

R. van Dooren 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Groot scherm

Alleen heteluchtoven en magnetron gebruikt. Gemakkelijke bediening. Goed resultaat. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Goede binnenruimte

Minpunten

• Klep zou iets verder open mogen gaan

Rien 24-09-2016

Mooi product met veel mogelijkheden

Oven en magnetron functies werken prima.
Er is een minpuntje bij gebruik oven wordt behoorlijk warme lucht recht achter de glazen deur naar beneden geblazen.
Om te voorkomen dat hierdoor de daaronder liggende lade wordt beschadigd heb ik een RVS "Z" profiel onder de combi gemonteerd, zodat de lucht naar voor wordt gestuurd en niet op het plastic van de lade kan komen.
Eigenlijk zou dit standaard moeten worden bijgeleverd.

NanCo 26-08-2016

Super aankoop

Super apparaat. Inbouw heel eenvoudig. Alle gerechten tot nu toe gelukt. En vooral het stille geluid tijdens het gebruik is een verademing voor ons.

ronny530 08-06-2016

Mooi desing en teveel functies om op te noemen.

Het betreft een inbouwoven met vooral aan de bovenkant weinig inbouw marge en dan wordt Het is voor een doe het zelver al snel passen en meten om de oven mooi in te bouwen. Een inbouwmal zal echt een toevoeging zijn i.p.v. maatvoering op papier maar dat is voor mij het enige minpuntje. De Bosch oven is niet te vergelijken met een standaard combimagnetron want de Bosch oven is qua bereidingstijden veel preciezer omdat vooral in de magnetronfunctie een minuutje meer om zeker te zijn niet nodig is. Eenmaal goed ingebouwd is de oven zeer stil en simpel te bedienen. Maar zoals altijd met multifunctionele ovens is het lezen van de uitgebreide en duidelijke meegeleverde gebruiksaanwijzing zeer aan te raden om deze oven optimaal te kunnen gebruiken.

tripel32 21-03-2016

Combimagnetron Bosch

Super apparaat. De snel opwarmknop doet wat hij zegt en is fantastisch. Afbakbroodjes worden gelijkmatig bruin en gaar. De magnetron verwarmt snel en vooral gelijkmatig.

Gerben Jan 11-02-2016

de beste die ik ooit heb gehad

we zijn beide boven de 65 ,en hebben nu de 7e combi , en wel van Etna ( de slechtste hebben 4 gehad omdat ze kapot gingen kregen we steeds een nieuwe met bijbetaling ) wihrlpool - AEG . Maar wat deze doet , kunnen al die andere niet aan tippen . Hij doet wat ik wil en dat ook nog perfect ook .Beste aankoop in combi die wij ooit hebben gedaan

Karel 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijke combi magnetron, zonder overbodige luxe.

Richard ehv 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
Geen aanrader. Oven hebben wij weer teruggebracht naar leverancier want ons kastje met diepvries eronder werdt gloeiend heet, zelfs in de diepvries liep de temp. op (vandaar duurzaamh een 2, van de oven weet ik het niet maar onze keuken zou niet lang mee gegaan zijn). Ovenlucht blaast hard naar beneden. Nadien een Whirlpool gekocht, hier past een metalen stripje onder, en blaast vooruit, werkt goed.

Jan V 16-01-2016

Beste Richard,
Welke Whirlpool heb je dan gekocht ?

Pieter Groen 21-06-2015 Product maand in bezit

Deze combi-oven is perfect!

De oven is eenvoudig te bedienen. De oven en ook grill functie worden goed warm. Perfect voor Pizza's e.d.

RolandV 07-06-2015 Product paar weken in bezit

6,5
Combimagnetron nu enkele weken in bezit. Twee minpunten: er klinkt een behoorlijke 50Hz brom als de magnetron aan staat, wellicht is dat normaal bij dit model, wellicht is er een probleem met de hoogspanningstrafo. Ten tweede: als je de magnetron hoog plaatst, dan kijk je via een spleet boven de deur recht in het binnenwerk, dus tegen draden en onderdelen aan. Dat vind ik niet erg sjiek, dit had beter afgewerkt kunnen worden. Al met al vind ik deze magnetron 'redelijk'. Ik weet niet of een soortgelijk type, de Siemens HB84H501, dezelfde nadelen heeft.