Bosch HBC84H501 - Reviews

44 liter
Magnetron

R. van Dooren 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Groot scherm

Alleen heteluchtoven en magnetron gebruikt. Gemakkelijke bediening. Goed resultaat. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Goede binnenruimte

Minpunten

• Klep zou iets verder open mogen gaan

Sandra 13-07-2016 Product maand in bezit

Slecht apparaaat, direct al vocht tussen de twee ruiten.

6,8
Na in gebruik name van oven en magnetron samen, vocht tussen de twee glazen ruiten. Ook bij het bakken van pizza . Na diverse monteurs ovrde vloer, kunnen ze het niet maken. Hij gaat terug naar de winkel. Verder wel een goed apparaat behalve de condensvorming in de deur. Je kan het nml niet schoonmaken. Gaan nw combi magnetron uitzoeken.

ronny530 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat maar niet geschikt voor inbouw in een gesloten kast.

Ik ben zeer tevreden en herken de minpunten als warm worden aan de onderzijde en de brom van de magnetron geheel niet. De manier van inbouwen is m.i. bepalend want er moet voldoende ventilatie aanwezig zijn.

Emiel 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

De combi-magnetron is fraai vormgegeven en qua bediening heel gebruikersvriendelijk. Daarnaast komen de gerechten er heerlijk uit! Het valt mij op dat de oven bijzonder snel opwarmt en de gerechten klaar heeft.

Karel 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijke combi magnetron, zonder overbodige luxe.
Jammer dat de klep niet volledig 90 graden opent. Deze blijft iets schuin omhoog staan wat lastig is als de magnetron op hoogte is ingebouwd

Karel 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijke combi magnetron, zonder overbodige luxe.

Bg 16-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heb net 5 machines van bosch gekocht waaronder de combimachntron.
Dit is een zeer fijn apparaat, had hier voor een ander merk maar tot nu toe alleen maar positief

Nafees 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat is makkelijk te bedienen en super handig. Er zijn veel opties mogelijk. Kortom een complete combi!

Richard ehv 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

5,8
Geen aanrader. Oven hebben wij weer teruggebracht naar leverancier want ons kastje met diepvries eronder werdt gloeiend heet, zelfs in de diepvries liep de temp. op (vandaar duurzaamh een 2, van de oven weet ik het niet maar onze keuken zou niet lang mee gegaan zijn). Ovenlucht blaast hard naar beneden. Nadien een Whirlpool gekocht, hier past een metalen stripje onder, en blaast vooruit, werkt goed.

Pieter Groen 21-06-2015 Product maand in bezit

Deze combi-oven is perfect!

De oven is eenvoudig te bedienen. De oven en ook grill functie worden goed warm. Perfect voor Pizza's e.d.

RolandV 07-06-2015 Product paar weken in bezit

6,5
Combimagnetron nu enkele weken in bezit. Twee minpunten: er klinkt een behoorlijke 50Hz brom als de magnetron aan staat, wellicht is dat normaal bij dit model, wellicht is er een probleem met de hoogspanningstrafo. Ten tweede: als je de magnetron hoog plaatst, dan kijk je via een spleet boven de deur recht in het binnenwerk, dus tegen draden en onderdelen aan. Dat vind ik niet erg sjiek, dit had beter afgewerkt kunnen worden. Al met al vind ik deze magnetron 'redelijk'. Ik weet niet of een soortgelijk type, de Siemens HB84H501, dezelfde nadelen heeft.